Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
DNB Bank
1.5
1 304 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 304 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Dårlig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,69 %. 2,5 mill o/20 år. Kostnad kr 1.643.480. Totalt kr 4.143.480.

Utforsk 1 304 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
121
56
57
128
942
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 304 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fullversjon

Omtale av  Orvis

Før så kunne man trykke nederst på siden for fullversjon. Nå ere umulig og finne på tlf. Forbanna drit bank. Alt som var lettvint har blitt vanskelig.. fatter ikke at det er mulig og lage det mere tungvindt enn dere

Svar fra DNB Bank
28.02.2022 14:38

Hei! Det er leit å høre du har dette inntrykket av oss! Fullversjonen er alternativ ved innlogging, når du blir spurt om innloggingsalternativ, som BankID eller BankID på mobil! Vi håper at fremtidige oppdateringer vil gjøre brukeropplevelsen bedre :) /Vinjar

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Respektløs og dårlig kundebehandliing

Omtale av  Khalid Z

Er du ut etter en bra kundebehandling, da må du styre unna DNB. Verste kundebehandling jeg har opplevd.

Svar fra DNB Bank
28.02.2022 14:37

Hei Khalid! Leit å høre du har fått dette inntrykket av oss! Her anbefaler vi deg å kontakte oss via nettbanken, så du kan sende inn en klage på din opplevelse der slik at vi kan få vurdert saken din, og få snakket med rådgiver du hadde dårlig opplevelse med /Vinjar

Utrolig dårlig hjelp på servicetelefon

Omtale av  Dag

Hatt kontakt med DnB på tlf idag for å bestille time for å stadfeste at jeg er hei. Kom igjennom til servicetlf etter ca 15 minutter. Kunne ikke hjelpe meg men satte meg overtid annen avdeling. Fikk beskjed om minst 14 minutter ventetid. Gikk 1 minutter så fikk jeg beskjed om at det var for mange inne på linja at jeg måtte ringe på nytt. Takk for at det finnes andre banker

Svar fra DNB Bank
24.02.2022 16:53

Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en dårlig opplevelse i kontakt med oss. Vi jobber stadig med å bli bedre, og setter pris på tydelig tilbakemelding. /Tonje

Bra service

Omtale av  Torvald

Bra å ha banken på stedet du har bustad. Plasseringen av kontoret er ikke sentralt.

Svar fra DNB Bank
21.02.2022 11:37

Hei! Tusen takk for flott tilbakemelding! Utrolig kjekt å høre at du er fornøyd! /Vinjar

Dnb fullversjon er helt forferdelig, når du skal tvinge pålogg på en mobil

Omtale av  Anne

Dette gjelder kun DnB fullversjon. Dette er fullstendig umulig å manøvrere fra mobil. Dette er forferdelig irriterende og det skulle vært muligheter for å komme inn på din postboks og mest av alt, kommer inn på dine lån. Altfor dårlig!!!! Dette er ikke service. Hvorfor, når dere er gode på andre ting!

Svar fra DNB Bank
21.02.2022 09:30

Hei Anne og takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er fornøyd med vår løsning rundt fullversjon på mobil. Man vil ha tilgang til både postkasse og informasjon om lån i fullversjonen. Gå til dnb.no via nettleser på mobilen - Logg inn - Tast fødselsnummer - Trykk "Gå til fullversjon" øverst til høyre" - Trykk "Logg inn" på midten av siden - Fødselsnummer - Velg ønsket innloggingsmetode. Dersom du mot formodning ikke skulle finne informasjonen du leter etter, hadde vi satt stor pris på om du tok kontakt med oss direkte. Vi er tilgjengelige alle dager mellom 07.00-23.00 og kan nås via chat og telefon. Våre rådgivere er tilgjengelig på 915 04800. For å snakke med oss på chat, forutsetter dette at du er innlogget i nettbanken. Vi har registrert innspillet ditt om en lettere tilgjengelig postkasse gjennom mobiltelefonen. Vi setter pris på at du gjør oss oppmerksom på dette. Det er mulig å få tilgang til informasjon om lån i DNB ved å bruke vår Mobilbank. Ha en fin dag videre. /Stian

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,69 %, lånebeløp 2 500 000 kr, nedbetalingstid 20 år, kostnad: 1 643 480 kr, totalt: 4 143 480 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Ikke tilgjengelig fullversjon

Omtale av  Bjørn O. B

Det er umulig å få åpnet en fullversjon av nettbanken på mobil. Dette er rett og slett for dårlig, da mobilversjonen ikke støtter halvparten av funksjonene i fullversjonen. At jeg i 2022 må logge meg på via PC for å bruke nettbanken fullt ut er talentløst.

Svar fra DNB Bank
15.02.2022 19:29

Hei Bjørn! Man kan logge inn fullversjon av nettbanken via mobil. Gå til dnb.no via nettleser på mobilen - Logg inn - Tast fødselsnummer - Trykk "Gå til fullversjon" øverst til høyre" - Trykk "Logg inn" på midten av siden - Fødselsnummer - Velg ønsket innloggingsmetode. Dersom dette ikke fungerer hos deg anbefaler jeg å forsøke å slette nettleserdata. Hvis det heller ikke skulle gå håper jeg du kontakter vårt kundesenter på telefon: 91504800 eller via chat fra innlogget nettbank så vi kan se nærmere på problemet. Ønsker deg en fin dag videre! /Betina

Feil info om apple pay

Omtale av  Erik

Apple pay fungerer som kontaktløs betaling. Altså mobilen din blir et bankkort og fungerer alle steder det er kontaktløs betaling. Informasjonen DnB gir er direkte løgn om at apple pay ikke fungerer optimalt (det fungerer like optimalt som alle stedene du kan bruke bankkortet ditt kontaktløst) jeg har nå bestemt meg for å bytte bank. Vipps ønsker tilgang til apple sin kontaktløs funksjon, noe apple har sakt nei til. Så er vel derfor DnB sier nei til Apple, som igjen går ut over oss som er kunder. Jeg vil heller ha Apple pay enn Vipps…

Svar fra DNB Bank
14.02.2022 13:27

Hei Erik! Vi vurderer alle relevante betalingsløsninger forløpende, også Apple Pay. Vi vurderer som sagt apple pay, og har ikke lagt det fra oss. Når det eventuelt kan komme vet jeg dessverre ikke. Håper du kan bli fornøyd med oss, og våre tjenester en gang i fremtiden. /Viktoria

DNB Bank har 1 304 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR