Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
116
av 116 innen
dagligbank
17%
anbefaler
DNB Bank

"Værste bank"

Omtale om DNB Bank skrevet av Jessica for 30.04.2022 23:27

DNB Bank har totalt 903 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Værste bank"

Rakk ikke å bruke den uprofisjonelle syk banken før jeg ombestemte meg, rak ikke få bank kort før jeg avbestilte på det raskaste tempoet i mitt liv! Jeg vil på det sterkeste ikke anbefale dnb til noen ikke engong til min verste fiende fortjene denne RÆG banken! Må uttrykke meg akkurat slik det er, aldri møtt noe så Ufyselig, uproft og dårlig service! Vært 20 år hos en annen bank og tror nok jeg forblir der om så jeg skulle ha en ekstra bank konto hos en annen bank! Man leve og lære! :)

Svar fra DNB Bank
03.05.2022 09:34
Hei! Leit å høre at du har opplevd å være misfornøyd med servicen fra oss. Vi forsøker å være tilgjengelig for kunder store deler av døgnet (07-23 hver dag, inkludert lørdager og søndager) i flere kanaler (chat, telefon, nettbankmelding), og vi ønsker alltid å bistå kundene våre med å løse eventuelle utfordringer man måtte ha i første dialogen man har med oss. Send oss gjerne innspill til hva du tenker vi kan bli bedre på her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon /Lars
Bytt.no
"Værste bank" skrev Jessica om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Jessica og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Ligger alltid etter på teknologi"

Er noen år siden jeg var i Danmark og skulle handle i butikken. Først når jeg skulle betale fikk jeg vite at du måtte ha bankkort med chip. Og magnetstripen på terminalen i Danmark var skrudd av. Det hadde selvfølgelig ikke mitt kort fra DnB den gangen. Heldigvis funket fortsatt minibanker ellers vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Og nå støtter de ikke ny teknologi som Apple pay. Jeg bruker også danske bank som tilbyr Apple pay. Det er bare et dobbelt trykk på side knappen på iPhone så en face-id lås for så å tappe mobilen til terminalen. Det fungerer også overalt hvor tapping fungerer. Så vet ikke hvorfor DnB prøver å snakke ned dette i artikkelen sin med feil informasjon og prøve å si at den eldgamle teknologien tappe med bankkort er noe stort. Greit at bruker av dette har økt gjennom pandemien med igjen er det gammel teknologi. Får håpe at de lærer noe av sbanken når de har kjøpt de opp og ikke ødelegger de også.

Svar fra DNB Bank
03.05.2022 09:28
Hei, takk for tilbakemelding! Vi har Apple Pay ofte oppe til vurdering, men vi velger per dags dato til å fokusere på Vipps sin betalingsløsning! Vi håper vi kan komme med tjenester i fremtiden som snur ditt syn på våre tjenester i dag! /Lars
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Velger Vipps i fremfor Apple Pay 🤣"

Når omtrent 60 prosent av smarttelefon markedet i Norge benytter seg av iPhone, er det BS at DNB velger å satse på Vipps istedet for Apple Pay. Jeg brukte Android for en periode og utenom å "vippse" små penger til folk brukte jeg alltid Google Pay til alt. Dere gjør bare ting vanskeligere. Lettere å skifte bank enn å vente på at DNB gir støtte for Apple Pay rett og slett og dette emnet er noe ganske mange har tatt opp. Ta dere sammen og implementer Apple Pay, ikke bli igjen i fortiden!

Svar fra DNB Bank
03.05.2022 09:27
Hei, takk for tilbakemelding! Vi har Apple Pay ofte oppe til vurdering, men vi velger per dags dato til å fokusere på Vipps sin betalingsløsning! Vi håper vi kan komme med tjenester i fremtiden som snur ditt syn på våre tjenester i dag! /Lars
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Sperring av kort uten varsel"

Utsending av nytt Masterkort ble stoppet uten varsel og begrunnelse. For å bestille nytt kort er det kun et valg: sperr og bestill. Derfor ringte jeg kundeservice som sa de skulle sende nytt kort. Neste dag var kortet sperret. Så da er det bare å vente 10 dager på nytt kort. DnB har ingen forklaring på hva som har skjedd.

Svar fra DNB Bank
03.05.2022 09:26
Hei! Leit å høre at du har opplevd dette når du har forsøkt å bestille nytt mastercard. Det er vanskelig for oss som svarer her å kunne se hva som kan ha skjedd her og hvorfor kortet har blitt sperret, men om man tar kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 04800 eller via innlogget chat i nettbanken så vil en rådgiver kunne undersøke dette nærmere hos oss. Ønsker deg en fin dag! /Lars
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Gjerrigste banken i Norge"

dårligste rente, dårlig kundeservice, grådig eiendoms megler ++ Så fort salget av leiligheten var gjort var kunde servicen borte

Svar fra DNB Bank
29.04.2022 14:37
Hei, Geir. Vi er liker ikke når kunder har dårlige opplevelser hos oss. Det stemmer likevel ikke at vi er dyrest på rente, for vi har beviselig konkurransedyktige priser som står seg godt i prissammenligninger. /Even
DNB Bank har totalt 903 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR