Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
144
av 147 innen
bank
21%
anbefaler
DNB Bank

"Very, very bad customer service"

Omtale om DNB Bank skrevet av Ryszard K for 16.02.2021 13:03

DNB Bank har totalt 484 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Ryszard K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Very, very bad customer service"

There is unfortunately no zero stars option and i was forced to give you one star . Very, very bad customer service , even Post doesn`t want to work with this bank . I have received a check from tax office and there is no way of withdrawing the money nor sending it to my account as there are only 3 (three) physical bank offices . Three ! for a city of 600 000 people ! shame on you DNB ! And all three of them are closed because of covid situation . And of course calling at customer service is like going to a bad concert : you have to listen to poor quality songs for very , very long time . And then somebody that didn`t feel like speaking english put me again on hold . Bad concert continues...

Svar fra DNB Bank
22.02.2021 15:40
Hi, Ryszard! Thank you for writing a review. As you say, the bank offices are more or less closed for ordinary bank services at the moment, but we are able to credit a check to your account through alternative methods at the time being (postal service). If you have not been presented with this opportunity then I sincerely apologize for that. Please contact our costumer service by phone or chat and we will make sure you get the help you need.
Bytt.no
"Very, very bad customer service" skrev Ryszard K om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Ryszard K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"

DNB har blitt veldig dårlig den siste tiden. De svarer tregt, de har inkompetente rådgivere osv!

Hanieh A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Elendig!"

Skuffelse gang på gang, fra alle type tjenester: chat, skriftlig hendelser, oppfølging, transaksjoner ... Poppelved kun EN gang å snakke med en proff rådgiver etter flere forsøk på to uker!

Svar fra DNB Bank
22.02.2021 15:38
Hei, Hanieh. Det er beklagelig at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Håper at du gir oss en mulighet til å rette opp inntrykket. /Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Står igjen med en skittent bolig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som kjøper av en bolig opplevde jeg at megleren fra DnB var partisk og snakket til fordel for selgeren. Jeg som har en to åring sto igjen med en skitten bolig som vi måtte vaske på nytt. Når jeg påsto og viste hvordan det er fett på skapdørene, masse fett på veggen ved ovnen, store søppelbiter på soverom med mye mer så sa han at han synes det er rent nok. Han løy og sa at selger har hentet vaskehjelp i tre ganger. Mens når jeg snakket med vaskefimaet som selger hadde brukt, sa de at han hadde takket nei til flyttevask men heller sagt at de skal vaske raskt gjennom mot at selger betalte billigere vaskepris. Vi gav selgeren en hel dag til å gjøre opp for seg. Dagen etter var det vasket noen av de stedene vi hadde påpekt, men ikke alt som vi hadde påpekt og langt ifra ordentlig vasket. Dette var en virkelig ufin opplevelse. Det var som om megler kjente selger og var kompiser. Vil ikke si alle meglere i DnB er sånn for jeg er kjempe fornøyd med en annen megler fra DnB. Men dette var uansvarlig og dårlig gjort synes jeg.

Svar fra DNB Bank
08.02.2021 09:52
Hei, Sogra! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Jeg håper at du kan sende henvendelsen direkte til DNB Eiendom ([email protected]) slik at vi kan følge opp og se på hva som har skjedd her. Husk å inkludere info om hvilken visning det gjelder. Ha en fin dag! /Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel i nettbank, elendig kundeservice!!"

Ble svindlet i nettbanken, leverte klage til DnB + at jeg politianmeldte for å ha større sjanse for å få igjen pengene. Etter noen dager får jeg tilbakemelding hvor de stemplet meg som den skyldige. Ikke fått hjelp til å få pengene tilbake, får ikke lyst til å bruke denne banken videre. Fraråder alle jeg kjenner på den sterkeste

Svar fra DNB Bank
08.02.2021 09:52
Hei, Ingrid! Leit å høre om opplevelsen du har hatt. Jeg har ikke innsyn i saken din og kan derfor ikke si hva som har skjedd, men om du føler at saken ble behandlet med galt utfall, kan du svare på meldingen du har mottatt i nettbanken. Da kan du holde dialogen direkte med saksbehandler. /Even
DNB Bank har totalt 484 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR