Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
144
av 147 innen
bank
21%
anbefaler
DNB Bank

"Umulig å få kontakt"

Omtale om DNB Bank skrevet av Ip for 02.02.2021 09:23

DNB Bank har totalt 506 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Umulig å få kontakt"

Det er (1) uoversiktlig hjemmeside, f.eks. for å finne kontrakter mm. på gamle avtaler, informasjon om vilkår mm (2) ikke mulig å komme fram på telefon (skylder på corona, men det går an å øke kapasiteten etter snart et år med corona) (3) En chatbot med svært dårlig opplæring (4) Ikke mulig å finne en mailadresse for kontakt. (5) Når jeg får melding om at jeg har en melding i min meldingsboks, er det ikke opplyst hvilken meldingsboks den ligger i.

Svar fra DNB Bank
08.02.2021 09:52
Hei! Takk for at du tar deg tid til å skrive en god tilbakemelding. Gamle avtaler og kontrakter skal ligge i arkivet i nettbanken. Om du ikke finner det du trenger der, kan du kontakte kundeservice og høre om vi har lagret det du er på utkikk etter. PS: Den nåværende nettbanken holder på å utvikles og vil på sikt bli enda bedre :) Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. E-post prøver vi å unngå for generelle henvendelser fordi det ofte sendes personopplysninger eller andre sensitive opplysninger som vi ønsker å motta på en sikrere plattform enn e-post. Du kan sende oss en melding i nettbanken fra postkassen om du ønsker å ta kontakt med oss på en annen måte enn telefon og chat. Når det gjelder meldinger om mottatt melding i innboksen, så skal alt være samlet på samme sted. Om det derimot skulle vise seg å ikke ligge noe i postkassen er det nok enten forsinkelse i systemet eller en feilsendt SMS. Ha en fin dag! /Even
Bytt.no
"Umulig å få kontakt" skrev Ip om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Ip og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Personlig rådgiver?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å få kontakt med personlig rådgiver. Svarer ikke på mail og har ikke noe telefonnummer. Flyttet lånet mitt etter å ha prøvd å få tak i DnB i et halvt år uten å lykkes. At nettbanken er relativt dårlig og upraktisk, hjelper ikke heller.

Svar fra DNB Bank
08.02.2021 09:52
Hei, Peter! Slik skal det ikke være. Vi setter pris på at du gir beskjed, for det hjelper oss å bli bedre. Send oss en melding i nettbanken, så skal vi følge opp saken med kontoret og finne ut av hva som har skjedd. /Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Useriøs bank. Umulig å komme gjennom kundeservice."

Det er umulig å komme gjennom på telefon. Jeg fikk først fortalt at det var 8 minutter vente. Det ble 47 minutter før jeg kom i kontakt med DNB. Men da havnet jeg på feil avdelinga. Prøvde å kontakte på chattebotten, men den henviste meg til telefonen. Om du ønsker en bank med ok kundeservice, er ikke DNB å anbefale.

Svar fra DNB Bank
08.02.2021 09:52
Hei, Ole! Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundeservice dårlig tilgang"

Har hatt DnB siden de tok over Postbanken. Tror ikke det har vært en uke uten problemer med nettbanken deres. Vanskelig å logge inn eller helt umulig. Transaskjoner som skjer 3-4 dager etter de er satt opp. Nokk er nokk jeg bytter.

Svar fra DNB Bank
02.02.2021 11:17
Hei, Ronny. Leit å høre om problemer med nettbank og innlogging. Vi har ikke hatt store, regelmessige problemer med nettbanken på lenge, men enkelte funksjoner kan ha vært utilgjengelig i korte perioder. Du kan alltid følge med på dnbstatus.no for en oppdatering på driftsstatus og historikk :) Når det gjelder innlogging så kan det være knyttet til noe spesifikt med enten kodebrikken eller BankID på mobil. Hvis du kontakter oss på telefon 915 04800 eller på chat i nettbanken, så kan du forklare hva du opplever problemer med. Da tar vi en kikk og sørger forhåpentligvis for å løse eventuelle problemer for godt. /Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Er ikke fornøyd når banken setter ned rentene!"

Se setningen over. Med det digitale nettverk er det mulig!!!

DNB Bank har totalt 506 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR