DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hvorfor er det ikke mulig å få utskrift fra en enkelt betaling i nettbank eller fra kredittkort. Dette var mulig før. Utrolig irriterende at man må ta en utskrift av flere betalinger og mekke til. Ved f eks reiseregninger vil man jo ikke sende inn hele kontoutskriften.
Hei Marianne! Tusen takk for tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Det er mulig å hente ut kvittering på varekjøp med Mastercard i Mobilbank-appen vår, trykk inn på konto og deretter kjøpet det gjelder, og til slutt på pdf-ikonet oppe i høyre hjørne. Når det gjelder nettbanken vår, så er den for tiden under oppussing, men vi jobber med lignende funksjon der og. /Marthe
Jeg har vært kunde i denne banken i mange år.. Jeg søkte på et forbrukslån for å samle små lån i et lån. Jeg fikk avslag for at jeg hadde dårlig historikk men jeg har ikke hatt en anmerkning på meg siste 7 årene. Klarte å misholde et lån på grunn av sykdom. Her er det ikke noe som heter ny sjangse men dere vil at vi skal gi dere en ny sjanse når vi vil bytte banker.. jeg har også tenkt å bytte bank etter 30 år som kunde.
Hei, det kan være mangt til grunner for hvorfor det ble avslag. Rådgiver skal som regel oppgi årsak til hvorfor og når eventuelt muligheten vil være tilgjengelig igjen. Om du ikke fikk svar på dette er du velkommen til å ta kontakt med oss på ny :) /Vinjar
Brukte tidligere DnB både på bedrift og privat. Har heldigvis fått byttet på begge steder nå. Dårlige betingelser, elendig kundeservice og for bedriften hadde vi en fast kontaktperson som var notorisk i å bryte avtaler om møter og kontakt han selv hadde tatt initiativ til. Chatbots fra helvete. Gjennomført elendig.
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde her hos oss. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss, så håper vi kan bli en bank du har lyst til å prøve igjen i fremtiden :-) Ønsker deg en fin dag! /Frida
Elendig nettbank etter såkalt oppussing. Fondsandeler kommer f.eks. ikke med i min totaloversikt. Ny meningsløs brukskonto tidl ASK har kommet til (hva er poenget?). Utbetalt utbytte kommer ikke med i total oversikten. Skjønner ikke at DNB kan være tjent med en så håpløst uoversiktlig og mangelfull nettbank. Spare appen er bedre, en mager trøst.
Hei! Vi tar med oss alle tilbakemeldinger og tips til forbedringer. Håper du vil bli mer fornøyd med den nye spareløsningen vår etterhvert. Det jobbes hele tiden med å forbedre og legge til funksjoner :-) /Frida
Har etter å ha byttet bank innsett hvor elendig kundeservicen til DnB er. Frekke nedlatende rådgivere som sier: da får du bare bytte, i et frekt toneleie når man prøver å forhandle rente, når man spør om trekk i chat som kundebehandler ikke kan begrunne legger de på samtalen når de selv ser seg ferdig, mens man sitter med flere spørsmål, de gangene man i det hele tatt får tak i en rådgiver. Norges dyreste bank, men den dårligste servicen.
Hei! Så leit å høre at du har dette inntrykket av DNB. Håper du trives i ny bank, men dersom du skulle ønske å gi oss en ny sjanse i fremtiden vil vi veldig gjerne kunne få lov til å prøve å endre inntrykket ditt :-) /Frida
Hei DNB! Det har aldri opplevd maken etter så mye år som kunder hos DNB. Siden 5 april til dages dato har DNB sperret kontoen /kort mitt for bakeoverføring utlandet, uten forklaring. har ringt flere ganger, men fikk ikke konkret svar hvorfor. DNB leker, men folks live. Har en elder syk far som trenger penge bistand til sykehusinnleggelse, medisin og mat. Pga dette får jeg ikke sende penger til ham. DNB har sperret kontoen. Hvis min far går bort så skal jeg holde DNB ansvarlig.
Hei, det er leit å høre du har hatt denne opplevelsen hos oss. Ved situasjoner som dette har vi som regel tatt kontakt og informert deg om hvordan denne saken kan behandles raskest mulig. Vennligst følg instruksjonene du har fått fra oss, så snart vi har det vi etterspør vil vi mest sannsynlig kunne løse saken din og gi deg tilgang på dine kontoer igjen /Vinjar
Skal du ringe til kundeservice må du belage deg på å gå igjennom en talemeny du ikke ønsker å snakke med som ikke gjør annet enn å dra ut ventetiden, for så å komme til en ønsket tastemeny og når du har tatt de rette valgene så får du høre at det er lange ventetid og det kan være 24 stykker foran deg i køen. Du venter kanskje 8-10 minutter så er det bare å legge på. Nettbanken er blitt dårligere de siste årene, de sier de pusser opp osv. Skal jeg finne fram til markedsyn så må jeg google det da dette er tatt bort fra menyen (i alle fall vanskelig å finne fram), fond som du måtte ha er fjernet fra totaloversikten slik at du må inn i et såkalt "univers" for å finne fram. Fondsidene er helt håpløse, stor skrift så du får bare se litt om gangen, du må søke opp og legge til som om du var på en nettbutikk. Du kan ikke tenke selv lenger med å studere fondene. Hvem i allverden er det som handler fond som om det var smågodt ? Stakkars nye kunder, de må jo bli så frustrert at de ikke har peilng på hva de gjør. Det kan se ut som om de forsøker å gjøre ting enkelt, men de har oppnådd det motsatte. Egentlig er jeg snill som gir 3 stjerner, men har ikke noe særlig erfaring med andre banker.
Hei Erik! Takk for tilbakemeldingen din. Overgang til ny spareløsning har medført noen tekniske feil, men det meste skal være rettet nå. Det har og vært lengre kø enn vanlig. Du kan og nå oss via chat fra nettbanken/ mobilbanken, eller sende en melding via nettbankens postkasse. Ta gjerne kontakt med oss så får vi hjulpet deg. /Viktoria