Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
DNB Bank
1.4
1 296 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
1 296 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#117
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#117 av 118 dagligbanker
15%
Dårlig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 1 293 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
119
56
57
128
933
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 293 verifiserte omtaler på Bytt.no

Møkkabank

Omtale av  Hans

Er alltid villig til å ta imot penger, med en gang man trenger en bank og vært kunde i snart 40 år, da svarer de ikke og kunde veileder som ikke ringer opp igjen.

Svar fra DNB Bank
24.11.2021 20:30

Hei! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig kundeopplevelse når du har forsøkt å komme i kontakt med oss og at du ikke har blitt ringt tilbake. Håper at du er villig til å gi oss en sjanse til å rette opp inntrykket. Kontakt oss gjerne via innlogget chat i nettbanken, på nettbankmelding eller på telefon 915 04800 så skal vi få få bistått deg så godt vi kan med det du trenger hjelp til /Lars

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

ROBOT-mareritt

Omtale av  Steffen

Når man kontakter banken for hjelp, så har man gjerne gjort alt man kan for å fikse selv. Å få en robot til å forklare hva man skal gjøre, er ekstremt frustrerende. Så man velger å ringe til DNB direkte, og blir møtt med robot-svarer. Det er helt latterlig og frustrerende for en kunde å aldri kunne komme i kontakt med banken. DNB skal spare penger. Off og off og off...

Svar fra DNB Bank
23.11.2021 14:51

Hei! Takk for at du gir oss tilbakemelding på din opplevelse da du forsøkte å komme i kontakt med oss. Det stemmer at vi i dag har en chatbot som besvarer henvendelser fra innlogget chat-samtaler. Har man behov for å prate med en rådgiver så kan man be om dette i samtalen med chatbot. Da settes man videre til første ledige person :) Ta gjerne kontakt med oss på nytt slik at vi får hjulpet deg med det du trenger. /Ann-Kristin

Lite imøtekommende.

Omtale av  Geir

Vært kunde i over 15 år. Har boliglån, og takst langt høyere enn lånet. Spurte om økning av boliglån for og betale ut en annen regning , nei dette ble umulig pga anmerkning. Fikk ja i annen bank 15 minutter senere. Alt annet jeg har spurt DNB om har også vært nei / vært problemer. Greit og få bekreftet att og være stabil kunde betyr null. Og att løsningorientering er lik null.

Svar fra DNB Bank
22.11.2021 13:51

Hei! Leit å høre at du er misfornøyd med oss, vi ønsker selvfølgelig ikke at du skal sitte igjen med en vond følelse etter å ha vært i kontakt med oss. Dersom du ønsker en tilbakemelding angående saken du har hatt hos oss kan du gjerne ringe oss på 915 04800. Da kan vi se nærmere på hva som ligger til grunn for avgjørelsen. /Ann-Kristin

DnB f*** bank

Omtale av  Vo

Fikk alle mine konto stengt på grunn av at jeg ikke svare brev som ligger i min side på Dnb, noe som jeg ikke la merke til siden jeg alltid bruker mobilbank. Fikk en sånn behandling etter over 20år som trofast kunde, syns jeg ikke noe særlig. Og siden kontoen ikke er slettet klarte noen av mine venner å sender inn penger på konto uten at jeg kan bruker d, og han ikke fikk tilbake. Skam dere DnB Og takk for at dere gjorde det så fant jeg ut at det er andre bra banker der ute.

Svar fra DNB Bank
17.11.2021 17:05

Hei Vo. Beklager det. Vi er pålagt av myndighetene å få svar på disse spørsmålene og stenge kontoene om vi ikke får det. Når kundene så tar kontakt fordi kontoene er sperret, går vi gjennom spørsmålene med dem, og åpner opp igjen. Det er veldig leit å høre at det ikke ble gjort da du kontaktet oss. Håper du vil sende oss en klage på dette fra innlogget nettbank, slik at vi får tatt det videre her. Håper også at du får en fin dag videre! /Lene

Ikke mulig å betale med apple pay

Omtale av  Xisco R

det er ikke mulig å benyte Apple pay, det er noe som ikke skjer med andre banker

Svar fra DNB Bank
18.11.2021 11:07

Heisann! Vi følger med på det som skjer i markedet for mobilbetaling, også på Apple sin løsning. Vi har vært i dialog med Apple og tatt en nøye vurdering av om vi skal investere i dette, eller om vi skal satse på videreutvikling av Vipps. Valget falt på Vipps, men det utelukker ikke Apple Pay i fremtiden. /Lars

Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.
Se kredittscore
Få innsikt Se hva bankene ser

Tilbyr ikke Apple Pay

Omtale av  Lars

Forstår ikke hvorfor jeg som ung kunde skal beholde mitt kundeforhold i en bank som lyver når det kommer til teknologi. De lenker hit og dit hvorfor Apple Pay ikke er gunstig, og at Vipps er fremtiden, mens de tilbyr Google og Fitbit Pay. Useriøs aktør, Nordea virker som en freshere bank.

Svar fra DNB Bank
17.11.2021 17:55

Hei Lars! Vi følger med på det som skjer i markedet for mobilbetaling, også på Apple sin løsning. Vi har vært i dialog med Apple og tatt en nøye vurdering av om vi skal investere i dette, eller om vi skal satse på videreutvikling av Vipps. Valget falt på Vipps, men det utelukker ikke Apple Pay i fremtiden. Håper du får en god dag! /Lene

Dårlig bank

Omtale av  Hermund

Ser ikke ut til at lang og tro kundeforhold teller når man ønsker å utvide bruken av bankens tilbud

Svar fra DNB Bank
12.11.2021 15:52

Hei, Hermund! Jeg kan love deg at vi er glade i alle våre kunder, og vi ønsker å legge til rette for en så enkel bankhverdag som mulig. Hvis det er noe du ikke er fornøyd med håper jeg at du kan ta kontakt med vår kundeservice, så skal vi få sett på saken din :-) /Even

DNB Bank har 1 293 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR