DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var i Sbanken og fikk BankID der som så havnet hos DNB når de tok over banken. Ble tvunget til å forholde meg til DNB når det ble problemer. Det var nada hjelp på kundeservice. Ingen svar etter 25 min med ringing. Chatbot ba meg bruke nettsiden men der var det kun mulig å komme videre med samme BankID som jeg trengte hjelp med. Det hele ble en låst situasjon der jeg måtte opprette ny id i annen bank for å løse problemet. Det er leit at en så stor bank skal være så kundefientlig.
Hei! Det stemmer at du ikke kan starte chat i nettbanken uten å logge inn, og da trenger du enten BankID eller kodebrikke + personlig kode. Når det ikke er et alternativ må du ringe inn til kundesenteret. Vi har normalt ikke så lang kø på telefon, så kjedelig at du måtte vente så lenge når du først tok kontakt med oss. /Frida
Jeg er blitt kastet ut av bankid pga DnB. DnBeier gamle posten og nå også Sbanken. Jeg har derfor blitt drevet fra skanse til skanse. Jeg vil faktisk ikke ha DnB. Og nå skal posten ha 389,- for å levere ut ny bankid fra Bulder bank som er min nye bank. Slik klarer DnB igjen sikre seg mer av mine penger. Jævla frekke!
Hei! Ut fra beskrivelsen av saken her er jeg usikker på hvilke problemer du opplever med DNB, men send oss gjerne en henvendelse på chat i nettbank/mobilbank slik vi kan hjelpe deg videre :-) Når det gjelder gebyr for kodebrikke i annen bank har DNB lite med det å gjøre, så det må du ta med den andre banken. /Frida
Ingen kontakt med kundeservice mulig, ventet timevis i kø uten å nå en rådgiver. Dårlig chat-bot som skjønner ingenting.
Hei, her skulle vi gjerne gitt et godt svar på hvorfor du har hatt en slik opplevelse med oss, men vi har ikke hatt lengre kø en 10 minutter den siste tiden på vårt telefonnummer og chatboten vår vil alltid foreslå en rådgiver om den ikke forstår spørsmålet ditt. Det er leit å høre du har dette inntrykket av oss /Vinjar
Har nettbank, med brukskonto og depositumskonto i dnb. Depositumskontoen og kravet om at denne må være i en bank hvor både utleier og leietaker har kundeforhold, er den eneste grunnen til at jeg fremdeles er kunde. Overtrekk er umulig å holde oversikt over, da renter på dette ikke belastes logisk (månedlig), men "tertialsvis". Selv om jeg ikke har aktivt kort på kontoen, noe som er merkelig, da dette kreves for å være i kundeprogrammet, er jeg likevel belastet årsgebyr for dette kortet. Har gjentattte ganger forsøkt å bestille/erstatte dette, slik at jeg faktisk har et kort, men det viser seg å være umulig i nettbanken.. dette må visstnok gjøres over telefon. Var tidligere kunde i Sbanken, og trivdes der, men også muligheten dette har DnB tatt fra meg :( At dnb er norges største bank må være mye på grunn av slike situasjoner som min, der det nærmest kreves et kundeforhold hos dem for enkelte aspekter av livet. selv om dnb er "norgest største/mest brukte bank", kan det ikke være den mest populære! For å finne ut hva et belastet gebyr faktisk gjelder, må en lete i kontoutskrifter, og se på beskrivelser der ettersom det i konto-oversikten/nettbanken bare står "renter/gebyr", og ingenting om hva de gkelder... hvor vanskelig kan det være å skrive dette når det trekkes penger fra konto? eksempelvis burde det stått: "årspris kort" og ikke bare "gebyr".. Styr unna om du har relle alternativer - er min mening
Hei Bjørn, Leit å høre at du har hatt en frustrerende opplevelse med oss. Forstår at det kan være forvirrende når gebyrer og renter ikke er tydelig spesifisert. Vi jobber kontinuerlig med å gjøre informasjonen i nettbanken mer oversiktlig og brukervennlig, og setter pris på dine tilbakemeldinger. Når det gjelder kortet ditt, beklager jeg misforståelsen. Om du ønsker kundeprogram fra oss (Ung/Pluss/Saga), og de fordelene som er inkludert i dette, så må du ha et kort. Dersom du ikke ønsker kort fra oss kan du ha en brukskonto uten kort, men kan da ikke ha kundeprogram. Gjerne ta kontakt med kundeservice om du skulle ha flere spørsmål eller trenger hjelp med noe, så håper jeg vi kan rette opp inntrykket. /Lisa
Hvorfor er det ikke mulig å få utskrift fra en enkelt betaling i nettbank eller fra kredittkort. Dette var mulig før. Utrolig irriterende at man må ta en utskrift av flere betalinger og mekke til. Ved f eks reiseregninger vil man jo ikke sende inn hele kontoutskriften.
Hei Marianne! Tusen takk for tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Det er mulig å hente ut kvittering på varekjøp med Mastercard i Mobilbank-appen vår, trykk inn på konto og deretter kjøpet det gjelder, og til slutt på pdf-ikonet oppe i høyre hjørne. Når det gjelder nettbanken vår, så er den for tiden under oppussing, men vi jobber med lignende funksjon der og. /Marthe
Jeg har vært kunde i denne banken i mange år.. Jeg søkte på et forbrukslån for å samle små lån i et lån. Jeg fikk avslag for at jeg hadde dårlig historikk men jeg har ikke hatt en anmerkning på meg siste 7 årene. Klarte å misholde et lån på grunn av sykdom. Her er det ikke noe som heter ny sjangse men dere vil at vi skal gi dere en ny sjanse når vi vil bytte banker.. jeg har også tenkt å bytte bank etter 30 år som kunde.
Hei, det kan være mangt til grunner for hvorfor det ble avslag. Rådgiver skal som regel oppgi årsak til hvorfor og når eventuelt muligheten vil være tilgjengelig igjen. Om du ikke fikk svar på dette er du velkommen til å ta kontakt med oss på ny :) /Vinjar
Brukte tidligere DnB både på bedrift og privat. Har heldigvis fått byttet på begge steder nå. Dårlige betingelser, elendig kundeservice og for bedriften hadde vi en fast kontaktperson som var notorisk i å bryte avtaler om møter og kontakt han selv hadde tatt initiativ til. Chatbots fra helvete. Gjennomført elendig.
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde her hos oss. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss, så håper vi kan bli en bank du har lyst til å prøve igjen i fremtiden :-) Ønsker deg en fin dag! /Frida