DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingen kontakt med kundeservice mulig, ventet timevis i kø uten å nå en rådgiver. Dårlig chat-bot som skjønner ingenting.
Hei, her skulle vi gjerne gitt et godt svar på hvorfor du har hatt en slik opplevelse med oss, men vi har ikke hatt lengre kø en 10 minutter den siste tiden på vårt telefonnummer og chatboten vår vil alltid foreslå en rådgiver om den ikke forstår spørsmålet ditt. Det er leit å høre du har dette inntrykket av oss /Vinjar
Har nettbank, med brukskonto og depositumskonto i dnb. Depositumskontoen og kravet om at denne må være i en bank hvor både utleier og leietaker har kundeforhold, er den eneste grunnen til at jeg fremdeles er kunde. Overtrekk er umulig å holde oversikt over, da renter på dette ikke belastes logisk (månedlig), men "tertialsvis". Selv om jeg ikke har aktivt kort på kontoen, noe som er merkelig, da dette kreves for å være i kundeprogrammet, er jeg likevel belastet årsgebyr for dette kortet. Har gjentattte ganger forsøkt å bestille/erstatte dette, slik at jeg faktisk har et kort, men det viser seg å være umulig i nettbanken.. dette må visstnok gjøres over telefon. Var tidligere kunde i Sbanken, og trivdes der, men også muligheten dette har DnB tatt fra meg :( At dnb er norges største bank må være mye på grunn av slike situasjoner som min, der det nærmest kreves et kundeforhold hos dem for enkelte aspekter av livet. selv om dnb er "norgest største/mest brukte bank", kan det ikke være den mest populære! For å finne ut hva et belastet gebyr faktisk gjelder, må en lete i kontoutskrifter, og se på beskrivelser der ettersom det i konto-oversikten/nettbanken bare står "renter/gebyr", og ingenting om hva de gkelder... hvor vanskelig kan det være å skrive dette når det trekkes penger fra konto? eksempelvis burde det stått: "årspris kort" og ikke bare "gebyr".. Styr unna om du har relle alternativer - er min mening
Hei Bjørn, Leit å høre at du har hatt en frustrerende opplevelse med oss. Forstår at det kan være forvirrende når gebyrer og renter ikke er tydelig spesifisert. Vi jobber kontinuerlig med å gjøre informasjonen i nettbanken mer oversiktlig og brukervennlig, og setter pris på dine tilbakemeldinger. Når det gjelder kortet ditt, beklager jeg misforståelsen. Om du ønsker kundeprogram fra oss (Ung/Pluss/Saga), og de fordelene som er inkludert i dette, så må du ha et kort. Dersom du ikke ønsker kort fra oss kan du ha en brukskonto uten kort, men kan da ikke ha kundeprogram. Gjerne ta kontakt med kundeservice om du skulle ha flere spørsmål eller trenger hjelp med noe, så håper jeg vi kan rette opp inntrykket. /Lisa
Hvorfor er det ikke mulig å få utskrift fra en enkelt betaling i nettbank eller fra kredittkort. Dette var mulig før. Utrolig irriterende at man må ta en utskrift av flere betalinger og mekke til. Ved f eks reiseregninger vil man jo ikke sende inn hele kontoutskriften.
Hei Marianne! Tusen takk for tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Det er mulig å hente ut kvittering på varekjøp med Mastercard i Mobilbank-appen vår, trykk inn på konto og deretter kjøpet det gjelder, og til slutt på pdf-ikonet oppe i høyre hjørne. Når det gjelder nettbanken vår, så er den for tiden under oppussing, men vi jobber med lignende funksjon der og. /Marthe
Jeg har vært kunde i denne banken i mange år.. Jeg søkte på et forbrukslån for å samle små lån i et lån. Jeg fikk avslag for at jeg hadde dårlig historikk men jeg har ikke hatt en anmerkning på meg siste 7 årene. Klarte å misholde et lån på grunn av sykdom. Her er det ikke noe som heter ny sjangse men dere vil at vi skal gi dere en ny sjanse når vi vil bytte banker.. jeg har også tenkt å bytte bank etter 30 år som kunde.
Hei, det kan være mangt til grunner for hvorfor det ble avslag. Rådgiver skal som regel oppgi årsak til hvorfor og når eventuelt muligheten vil være tilgjengelig igjen. Om du ikke fikk svar på dette er du velkommen til å ta kontakt med oss på ny :) /Vinjar
Brukte tidligere DnB både på bedrift og privat. Har heldigvis fått byttet på begge steder nå. Dårlige betingelser, elendig kundeservice og for bedriften hadde vi en fast kontaktperson som var notorisk i å bryte avtaler om møter og kontakt han selv hadde tatt initiativ til. Chatbots fra helvete. Gjennomført elendig.
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde her hos oss. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss, så håper vi kan bli en bank du har lyst til å prøve igjen i fremtiden :-) Ønsker deg en fin dag! /Frida
Elendig nettbank etter såkalt oppussing. Fondsandeler kommer f.eks. ikke med i min totaloversikt. Ny meningsløs brukskonto tidl ASK har kommet til (hva er poenget?). Utbetalt utbytte kommer ikke med i total oversikten. Skjønner ikke at DNB kan være tjent med en så håpløst uoversiktlig og mangelfull nettbank. Spare appen er bedre, en mager trøst.
Hei! Vi tar med oss alle tilbakemeldinger og tips til forbedringer. Håper du vil bli mer fornøyd med den nye spareløsningen vår etterhvert. Det jobbes hele tiden med å forbedre og legge til funksjoner :-) /Frida
Har etter å ha byttet bank innsett hvor elendig kundeservicen til DnB er. Frekke nedlatende rådgivere som sier: da får du bare bytte, i et frekt toneleie når man prøver å forhandle rente, når man spør om trekk i chat som kundebehandler ikke kan begrunne legger de på samtalen når de selv ser seg ferdig, mens man sitter med flere spørsmål, de gangene man i det hele tatt får tak i en rådgiver. Norges dyreste bank, men den dårligste servicen.
Hei! Så leit å høre at du har dette inntrykket av DNB. Håper du trives i ny bank, men dersom du skulle ønske å gi oss en ny sjanse i fremtiden vil vi veldig gjerne kunne få lov til å prøve å endre inntrykket ditt :-) /Frida