Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
DNB Bank
1.4
1 296 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
1 296 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#117
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#117 av 118 dagligbanker
15%
Dårlig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 1 296 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
119
56
57
128
936
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 296 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bra kundeservice dårlig tilgang

Omtale av  Ronny

Har hatt DnB siden de tok over Postbanken. Tror ikke det har vært en uke uten problemer med nettbanken deres. Vanskelig å logge inn eller helt umulig. Transaskjoner som skjer 3-4 dager etter de er satt opp. Nokk er nokk jeg bytter.

Svar fra DNB Bank
02.02.2021 11:17

Hei, Ronny. Leit å høre om problemer med nettbank og innlogging. Vi har ikke hatt store, regelmessige problemer med nettbanken på lenge, men enkelte funksjoner kan ha vært utilgjengelig i korte perioder. Du kan alltid følge med på dnbstatus.no for en oppdatering på driftsstatus og historikk :) Når det gjelder innlogging så kan det være knyttet til noe spesifikt med enten kodebrikken eller BankID på mobil. Hvis du kontakter oss på telefon 915 04800 eller på chat i nettbanken, så kan du forklare hva du opplever problemer med. Da tar vi en kikk og sørger forhåpentligvis for å løse eventuelle problemer for godt. /Even

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Er ikke fornøyd når banken setter ned rentene!

Omtale av  Jan T

Se setningen over. Med det digitale nettverk er det mulig!!!

Elendig kunde behandling

Omtale av  Per M. L

Jeg fikk beskjed av kundeservice på telefon 14. Januar, hvorpå de informerer at de ikke kan hjelpe, å blir bedt om å ringe en samarbeids partner. Har ringt de flere ganger, etter jeg har fått tilbake melding fra deres samarbeids partner, idag er det gått 13 dager å jeg har ikke fått tilgang til min Lønnskonto, å spesial engasjement avdelingen lekser deg opp om hvordan ting, å avslutter samtalen med at du kan bare ringe advokat, det hjelper deg ingenting. Jeg lever av salg, å hadde jeg opptrett slik som DNB Spesial Engasjement hadde jeg ikke hatt noen kunder. Har du konto i DNB ,vurder sterkt, å bytte bank før du havner i en situasjon med de. Verste jeg har vært borti.

Fantastisk totalopplevelse.

Omtale av  Per

Har alltid fått god sevice.Har vært medlem i DNB i over 30år.Har ingenting å klage på.

Super totalbank

Omtale av  Janne

Opplever DNB som «med i tiden» og trygg og god! Får alltid den hjelpen jeg ber om, men løser det meste selv i nettbanken - som jeg liker det! Kommer aldri til å bytte bank, her er jeg trygg! ☺️

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

"Excellent" customer support

Omtale av  Nikita

Tried to open foreign currency account. On a call I was told that the interest rate can never be negative on such an account. Some time later I received papers from DNB according to which it seemed that I will always have negative interest rate. All right. Trying to reach them via customer service. The first two calls they just hung up after my greeting back. Then I spent about 3 hours in a call most waiting for someone to answer. I was redirected to different departments 5 times. On the last attempt they started to send me back to the departments I have already talked. As result I wasted 3 hours and did not get an answer for a single simple question.

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:21

Hi, Nikita! We really appriciate your feedback, and I can assure you that we are doing everything we can to available without you having to wait for so long. Regarding your case: A Currency Account will ordinarily have a -2 % interest rate (this is the bank's margin), but because we never offer an account with negative interest rate, the real interest rate for a currency account is usually 0 % anyways. The calculation also involves the specific currency's interest rate. So to summarize: There is no negative interest rate for a currency account in DNB. Hope this helps! /Best regards, Even

Svindel i nettbank

Omtale av  Lise

Ble svindlet i nettbanken, leverte klage til DnB, de forlangte å få dokumentasjon og jeg leverte inn det jeg hadde, men allerede før innleveringsfrist hadde de stemplet meg som den skyldige, ikke fått hjelp til å få pengene tilbake, dårlig kunde behandling da de reklamerer med forsikring på Mastercardet

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:20

Hei, Lise! Takk for at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding. Jeg vet ikke hva som har skjedd i den spesifikke saken, men hvis du opplever at reklamasjonssaken din ikke har blitt behandlet riktig, så anbefaler jeg at du holder dialogen direkte med saksbehandler ved å svare på meldingen i postkassen i nettbanken. Da kan vi forhåpentligvis oppklare hva som har skjedd. /Even

DNB Bank har 1 296 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR