Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
143
av 147 innen
bank
21%
anbefaler
DNB Bank

""Excellent" customer support"

Omtale om DNB Bank skrevet av Nikita for 14.01.2021 18:55

DNB Bank har totalt 522 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
""Excellent" customer support"

Tried to open foreign currency account. On a call I was told that the interest rate can never be negative on such an account. Some time later I received papers from DNB according to which it seemed that I will always have negative interest rate. All right. Trying to reach them via customer service. The first two calls they just hung up after my greeting back. Then I spent about 3 hours in a call most waiting for someone to answer. I was redirected to different departments 5 times. On the last attempt they started to send me back to the departments I have already talked. As result I wasted 3 hours and did not get an answer for a single simple question.

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:21
Hi, Nikita! We really appriciate your feedback, and I can assure you that we are doing everything we can to available without you having to wait for so long. Regarding your case: A Currency Account will ordinarily have a -2 % interest rate (this is the bank's margin), but because we never offer an account with negative interest rate, the real interest rate for a currency account is usually 0 % anyways. The calculation also involves the specific currency's interest rate. So to summarize: There is no negative interest rate for a currency account in DNB. Hope this helps! /Best regards, Even
Bytt.no
""Excellent" customer support" skrev Nikita om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Nikita og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Svindel i nettbank"

Ble svindlet i nettbanken, leverte klage til DnB, de forlangte å få dokumentasjon og jeg leverte inn det jeg hadde, men allerede før innleveringsfrist hadde de stemplet meg som den skyldige, ikke fått hjelp til å få pengene tilbake, dårlig kunde behandling da de reklamerer med forsikring på Mastercardet

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:20
Hei, Lise! Takk for at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding. Jeg vet ikke hva som har skjedd i den spesifikke saken, men hvis du opplever at reklamasjonssaken din ikke har blitt behandlet riktig, så anbefaler jeg at du holder dialogen direkte med saksbehandler ved å svare på meldingen i postkassen i nettbanken. Da kan vi forhåpentligvis oppklare hva som har skjedd. /Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst å komme i kontakt med"

Håpløst å komme i kontakt med. Kommer til en telefonsvarer. Over 50 min ventetid. Får tilbut om tilbakeringing. Når tilbakringing kommer, så er det ingen i den andre enden. Bruker en hel dag på å forsøke å få kontakt uten hell.

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:20
Hei, Ulf! Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. Husk at du også kan chatte med oss, hvor ventetiden normalt er kort, og at du også kan sende oss meldinger fra postkassen i nettbanken. /Even
Dzenan H
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservicen till kreditkort är katastrofe"

Kundeservice er for dårlig. Kredittkortproblemer, og så må du vente 30+ mi i kø. Nesten slik at de vil at mor ikke skal løse det og betale gebyrer.

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:19
Hei, Dzenan! Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. Husk at du også kan chatte med oss, hvor det som regel er kort ventetid, og at du kan sende oss meldinger fra postkassen i nettbanken. /Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig på kundekontakt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Må alltid bruke lang til på å vente i telefon for å få direkte kontakt med kunderådgiver. Lagt ned en rekke fysiske kontorer i vårt distrikt, Innlandet. Var trege med å sette ned renta da styringsrenta fra Norges Bank ble satt ned våren 2020.

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:18
Hei, Dag! Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover.
DNB Bank har totalt 522 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR