Tried to open foreign currency account. On a call I was told that the interest rate can never be negative on such an account. Some time later I received papers from DNB according to which it seemed that I will always have negative interest rate. All right. Trying to reach them via customer service. The first two calls they just hung up after my greeting back. Then I spent about 3 hours in a call most waiting for someone to answer. I was redirected to different departments 5 times. On the last attempt they started to send me back to the departments I have already talked. As result I wasted 3 hours and did not get an answer for a single simple question.

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Nikita og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Ble svindlet i nettbanken, leverte klage til DnB, de forlangte å få dokumentasjon og jeg leverte inn det jeg hadde, men allerede før innleveringsfrist hadde de stemplet meg som den skyldige, ikke fått hjelp til å få pengene tilbake, dårlig kunde behandling da de reklamerer med forsikring på Mastercardet

Håpløst å komme i kontakt med. Kommer til en telefonsvarer. Over 50 min ventetid. Får tilbut om tilbakeringing. Når tilbakringing kommer, så er det ingen i den andre enden. Bruker en hel dag på å forsøke å få kontakt uten hell.

Kundeservice er for dårlig. Kredittkortproblemer, og så må du vente 30+ mi i kø. Nesten slik at de vil at mor ikke skal løse det og betale gebyrer.

Må alltid bruke lang til på å vente i telefon for å få direkte kontakt med kunderådgiver. Lagt ned en rekke fysiske kontorer i vårt distrikt, Innlandet. Var trege med å sette ned renta da styringsrenta fra Norges Bank ble satt ned våren 2020.
