Ba om avtale med min lokale DNB for over en uke siden…. har ikke hørt et ord!! Blir bare henvist til nettbankens skjema for å be om avtale med banken når jeg ringer 04800 ( robotsvarer !!!) Det har jeg gjort. Utrolig dårlig og gir liten tillit!

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Kjersti M og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Ser i omtalene her under at dette er en gjenganger, og DNB legger ikke skjul på dette uten at det blir gjort noe for å endre på dette. Veldig frustrerende, hvorfor ikke gjøre en ordning hvor DNB ringer opp når det blir ledig? Det finnes mange som har denne ordningen, og det føles veldig bra, så slipper man å sitte å passe på!

De gir blaffen i kundene sine. Er det er helt vanlig spørsmål jeg vil stille, finns det ingen epost, prøver man å ringe blir man sittende i 30 minutter før roboten sier at det er for mange på tråden, så du må ringe senere. Jeg gikk dit i en fillial i Tønsberg, og ble bryskt nektet adgang til lokalene, men måtte vente i regnet på gaten uten å få opplyst at dette var på grunn av Covid. (noe de fleste måtte gjette seg til) Men jeg bare gikk. I skrivende stund leter jeg etter en bedre, mer personlig bank. Det blir neppe vanskelig å finne.

Jeg vil betale regninger i Norge mens jeg er i Canada, aldri vært et problem før men nå jår det ikke! Har ringt banken og da er det ventetid på 30 min!! Er det kun en kundebehandker etter kl 16??? Har alltid bært fornøyd men nå haster det med å betale regninger!!! Pga ekstra regninger pga sykdom av min hund dom er goesikret hos dere!!

Har du et nødproblem hvor du må ring, glem at du får tak i noen på tlf. Alltid 30-50 foran deg i køen.
