DNB Bank omtaler og erfaringer

135 verifiserte omtaler
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
13
av 14 innen
bank
28%
anbefaler
DNB Bank

"DNB = Dårligste Norske Bank"

Omtale om DNB Bank skrevet av Tore for 16.06.2017 00.20

DNB Bank har totalt 135 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"DNB = Dårligste Norske Bank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er helt ubegripelig at DNB er Norges største bank! Tror folk at det er status å være kunde i denne banken? Ingen andre banker er i nærheten av å ha så mye nedetid i nettbanken som nettopp DNB.
Kundeservice er heller dårlig. På chat blir en ofte henvist til å ringe det rådyre 04800 tlf. nr. dersom de ikke kan svare på det en spør om.
De er ikke billigst på noe, men heller dyr på mange tjenester, tar en masse gebyrer for bl. a. kortbruk og gir usle 0,1 % rente på brukskonto!
Etter de siste års avsløringer om DNB's uetiske handlinger vedr. Panama Papers, filialvirksomheten i Luxembourg, vrøvlet om spleiselaget osv. så bør folk styre unna denne banken!

Bytt.no
"DNB = Dårligste Norske Bank" skrev Tore om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Tore og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Bjørn M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Bolig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Blir dårlig behandlet når en spør om lån. Reiste til en annen bank fikk lån på dagen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å komme i kontakt med banken ved klager.

Salah K. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig fornøyd med DNB Bank"

Bra når vi trenger noe å løse, får vi med en gang:)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice av verste sort!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Som permanent utenlandsboende er tilgang til nettbank og bank-ID et 'must'. Naar kodebrikken svikter og kundeservice bruker maneder paa aa faa denne erstattet grunnet inkompetanse (om tollregler for postforsendelser i mottakerland), motvilje (bruk av courirservice), manglende kommunikasjonsevne og vilje (kan kun naaes pr telefon ikke e-mail, untatt 'chat paa Facebook!) Kan kun stryk karakter gies. Uten Bank-ID forsvinner ogsaa muligheter til kommunikasjon med Skattemyndigheter, NAV og andre offentlige myndigheter som bruker bl. A Bank-ID for in-logging.

DNB Bank har totalt 135 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no