Bank

DNB Bank omtaler og erfaringer

139 verifiserte omtaler
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
13
av 14 innen
bank
27%
anbefaler
DNB Bank

"Lav kompetanse og arrogant holdning"

Omtale om DNB Bank skrevet av Freddy for 12.05.2017 16.34

DNB Bank har totalt 139 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Lav kompetanse og arrogant holdning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har gang på gang blitt møt med arrogante kundebehandlere/ rådgivere. Jeg må grave meg frem til å få konkrete svar. Og det har blitt lovet gang på gang å oppdatere verditaksten på bolig uten at dette har blitt gjennomført. Blir nok bytte av bank her også ja!

Bytt.no
"Lav kompetanse og arrogant holdning" skrev Freddy om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Freddy og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Misfornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Somlete, lite løsningsorientert"
1 syns denne omtalen er nyttig

Somlete, lite løsningsorientert bank, ANBEFALES IKKE.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ønsket refinansiert huslånet på 100.000 som jeg har 42 % lån i forhold til verdi på boligen. Men fikk avslag for for lav inntekt/ betalingsevne. Men fikk innvilget billån i samme banken på 350.000 med god nok betalingsevne og med utgifter på mer enn tre ganger mer pr mnd. Og avvist med arugant holdning. Her skal det byttes bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Hvor ble det av Den Norske Bank?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Null service....Bytter bank ila. Mai.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Arrogant og likegyldig storbank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ved ønske om å opprette flere ulike konti til vår sønn, fikk vi (forøvrig etter å ha reist et stykke for å snakke med noen ansikt til ansikt) beskjed om at dette måtte gjøres på nett. Det var ingen andre kunder i filialen, men betjeningen kunne åpenbart ikke heftes med å hjelpe oss. Vi forklarte at vi hadde prøvd internettløsningen uten hell, men det hjalp ikke. Vi ga opp, og fortsatte med det neste ærendet vi hadde hos banken. Da fortalte den ansatte i DnB på en "kjekk" måte at internett var nede. Dette skulle de etter min mening informert om med en gang vi kom, men vi møtte ikke mer enn et skuldertrekk og en holdning som tilsa at det var det samme for dem om kundene ikke fikk den hjelpen man bør kunne forvente. Tidligere erfaringer med DnB bekrefter også vårt inntrykk av at dette er en bank som opptrer arrogant, likegyldig og tidvis nedlatende. Vi har nå endelig bestemt oss for å bytte bank.

DNB Bank har totalt 139 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no