Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
DNB Bank
1.5
1 300 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 300 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Dårlig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 1 300 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
120
56
57
128
939
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 300 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tjuvpakk

Omtale av  Lille M

Byttet ut DNB for mange år siden, som presterte å ta "gebyr" da BSU-kontoen min ble flyttet til ny bank. rundt 8000,- hadde forsvunnet fra BSU-kontoen uten forvarsel. Fikk høre i ettertid at dette "gebyret" var ulovlig, men har ikke sett snurten av pengene de stjal fra meg på ulovlig vis. Styr unna!

Svar fra DNB Bank
25.01.2024 11:20

Hei. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt slik at vi kan finne tilbake til kontoutskrifter (opptil 10 år tilbake) hvor vi kan se nærmere på dette. /Elisabeth

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd kunde

Omtale av  Asbjørn S

Totalt sett veldig fornøyd! Aldi noen problemer og veldig oversiktelig.

Svar fra DNB Bank
25.01.2024 11:22

Hei. Så hyggelig å lese! Takk for fin tilbakemelding. /Elisabeth

Fornøyd kunde

Omtale av  Jens

Byttet nylig til DnB. De er raske til å svare på mine henvendelser og jeg føler meg godt ivaretatt som kunde. Liker nettbank appen og spare appen, de er gode og oversiktlige.

Svar fra DNB Bank
24.01.2024 13:38

Tusen takk for fin tilbakemelding. Så kjekt å lese :) Velkommen til oss. /Mariell

Dyrest og dårligst bank i Norge, er det nok?

Omtale av  Balazs B

Dyrest og dårligst bank i Norge, er det nok? Dyrest lån, senest a sette ned lanerentene men forst a sette opp

Svar fra DNB Bank
24.01.2024 13:43

Takk for tilbakemelding. Anbefaler deg å ta kontakt med vårt kundesenter på 04800, dersom du ønsker en prat angående dette. /Mariell

Burde vært beste bank

Omtale av  Thomas

Storbank som kun er ute etter å tjene penger på kundens bekostning. Oppererer også med gode luretilbud som gradvis blir dårligere om du ikke følger med i timen. Burde vært beste bank med alle sine storbanksfordeler, men kunden er desverre ikke i fokus…

Svar fra DNB Bank
24.01.2024 13:41

Takk for melding. Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 04800, så kan vi undersøke saken. /Mariell

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

Ser ingen god grunn til å bruke denne banken

Omtale av  996cab

Overraskende dårlig betingelser på lån og en nettbank som er overmoden for oppgradering mtp. brukervennlighet. Irtiterende politisk korrekte reklamekampanjer der de ønsker å trekke bort fokus på eget innhold.

Svar fra DNB Bank
22.01.2024 13:09

Hei. Trist å høre at du synes det om oss. Vi mener vi er konkurransedyktig på de fleste områder. Nettbanken vil bli oppdatert snart, og vil få flere funksjoner. /Elisabeth

Verdens dårligste nettbank!

Omtale av  Magnus

Det finnes noe bra med DNB, og det er supertilbud 13 ganger i året. Men det er ikke lenger nok for meg for å bli som kunde. De skal ha for at i 2009 da jeg søkte om førstegangslån, tok de meg som kunde i motsetning til mange andre banker. Rådgiveren ble dog litt frustrert da jeg sa jeg heller ville ha lønnskonto i Sbanken siden nettsidene til DNB var så dårlige. Hun prøvde å spille inn at da kan jeg bidra med tilbakemelding og kunnskap. (Nettsidene er fortsatt dårlige) I en periode i ca 2012 lå jeg 16.000,- bak i gjeld på et annet kredittkort og ringte banken om råd. Rådet var å øke grensen på Mastercardet så jeg kunne bruke det til å nedbetale det andre kortet. Er dette vanlig praksis? Nå har DNB gjort det ultimate og kjøpt opp sin flinkeste konkurrent Sbanken for så å virkelig kjøre de gjennom kverna, og det er slike ting som gjør verden til et dårligere sted å leve for 500.000 kunder, men bedre for de få på toppen. Det er heller ikke så lett å finne "Avslutte kundeforhold" på nettsidene , av grunner man ikke trenger å forklare :D Om jeg får svar her er det vel "Ring kundestøtte så får du hjelp" Så da får jeg vel vente noen timer på svar der!

Svar fra DNB Bank
22.01.2024 13:06

Hei. Leit å lese at du ikke er fornøyd. Vi håper at de løsningene vi finner sammen med Sbanken vil føre til et godt resultat. Nå er vi helt i startfasen, men vi jobber for at kunder skal bli fornøyd. Avslutning av kundeforhold kan ikke gjøres selvbetjent. Dette med tanke på ulike avtaler (lån, depositumskonto, BankID etc) en kan ha hvor vi trenger ytterligere informasjon før avslutning. /Elisabeth

DNB Bank har 1 300 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR