Håpløst å komme i kontakt med. Kommer til en telefonsvarer. Over 50 min ventetid. Får tilbut om tilbakeringing. Når tilbakringing kommer, så er det ingen i den andre enden. Bruker en hel dag på å forsøke å få kontakt uten hell.

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Ulf og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Kundeservice er for dårlig. Kredittkortproblemer, og så må du vente 30+ mi i kø. Nesten slik at de vil at mor ikke skal løse det og betale gebyrer.

Må alltid bruke lang til på å vente i telefon for å få direkte kontakt med kunderådgiver. Lagt ned en rekke fysiske kontorer i vårt distrikt, Innlandet. Var trege med å sette ned renta da styringsrenta fra Norges Bank ble satt ned våren 2020.

Utrolig fornøyd med både mobilbanken og spare-appen! Får all infoen jeg trenger, og kan enkelt utføre det jeg skal på en superenkel måte :-) Spennende å være beta-tester og få innblikk i de nye funksjonene. Har vært kunde i 14 år og kommer ikke til å bytte bank.

For Mange År siden valgte Jeg å bli Kunde hos dnb fordi de var Gode på å drive Bank samt at de hadde Gode Konsulenter
