Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
DNB Bank
1.5
1 290 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 290 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#117
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#117 av 118 dagligbanker
15%
Dårlig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 1 289 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
119
56
57
128
929
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 289 verifiserte omtaler på Bytt.no

Håpløst å komme i kontakt med

Omtale av  Ulf

Håpløst å komme i kontakt med. Kommer til en telefonsvarer. Over 50 min ventetid. Får tilbut om tilbakeringing. Når tilbakringing kommer, så er det ingen i den andre enden. Bruker en hel dag på å forsøke å få kontakt uten hell.

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:20

Hei, Ulf! Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. Husk at du også kan chatte med oss, hvor ventetiden normalt er kort, og at du også kan sende oss meldinger fra postkassen i nettbanken. /Even

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kundeservicen till kreditkort är katastrofe

Omtale av  Dzenan H

Kundeservice er for dårlig. Kredittkortproblemer, og så må du vente 30+ mi i kø. Nesten slik at de vil at mor ikke skal løse det og betale gebyrer.

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:19

Hei, Dzenan! Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. Husk at du også kan chatte med oss, hvor det som regel er kort ventetid, og at du kan sende oss meldinger fra postkassen i nettbanken. /Even

Dårlig på kundekontakt

Omtale av  Dag T

Må alltid bruke lang til på å vente i telefon for å få direkte kontakt med kunderådgiver. Lagt ned en rekke fysiske kontorer i vårt distrikt, Innlandet. Var trege med å sette ned renta da styringsrenta fra Norges Bank ble satt ned våren 2020.

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:18

Hei, Dag! Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover.

Beste banken for unge

Omtale av  Ellen

Utrolig fornøyd med både mobilbanken og spare-appen! Får all infoen jeg trenger, og kan enkelt utføre det jeg skal på en superenkel måte :-) Spennende å være beta-tester og få innblikk i de nye funksjonene. Har vært kunde i 14 år og kommer ikke til å bytte bank.

Svar fra DNB Bank
21.01.2021 09:14

Hei, Ellen! Takk skal du ha for en fin tilbakemelding! /Even

dnb VAR bra en gang !

Omtale av  Asker

For Mange År siden valgte Jeg å bli Kunde hos dnb fordi de var Gode på å drive Bank samt at de hadde Gode Konsulenter

Svar fra DNB Bank
18.01.2021 08:18

Hei! Takk for tilbakemeldingen din. Vi håper at du fremdeles synes det samme :) /Even

Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.
Se kredittscore
Få innsikt Se hva bankene ser

Tilfredshet med banken er minus 6 minst!

Omtale av  Bjørn

Av alle banker, tror jeg det må være dnb som respekterer kundene sine minst. Etter 2 forsøk med å bruke denne banken er beslutningen endelig og ugjenkallelig. Aldri mer skal jeg ha noe med dnb å gjøre. Og like elendig er dnb eiendom også. De annonserer med 12 000 i rabatt for meglertjenster til USBL medlemmer, men tror noen at de virkelig gir bort den rabatten? Neida, de plusser nok på først, for etterspør du seinere da får du ikke rabatten. De er noen luringer hele konsernet. Og jeg advaarer dere som vurderer å bytte til dnb. IKKE GJØR DET!!!

Svar fra DNB Bank
11.01.2021 13:51

Hei, Bjørn. Takk for at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding. Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Det stemmer at du som USBL-medlem får 12 000,- i rabatt ved salg av bolig og fritidsbolig, og denne trekkes fra provisjonen. Hvis det ikke har skjedd håper jeg at du kontakter oss på [email protected] slik at vi konkret får sett på hva som har skjedd. /Even

Rådgivning er ment å tappe din konto

Omtale av  Johan

Jeg tok en prat med en rådgiver for å høre hvordan jeg kunne organisere mitt boliglån. Han anbefalte å dele lånet i to, for å få best rente ut fra prosentandelen av boligen (?). Jeg dro hjem og undersøkte litt, og viser seg at han delingen ville doble mine månedlige og årlige gebyrer. Den eneste som tjener på ordningen er DNB. Byttet pronto til en annen bank.

Svar fra DNB Bank
11.01.2021 13:51

Hei, Johan! Det var leit å høre. Om du har fått et råd av oss som har medført et tap for deg som kunde, ønsker vi at du sender oss en reklamasjonssak/klage fra postkassen i nettbanken slik at vi får sett på det. Vi skal alltid gi gode råd til kundene våre, og aldri gi råd om noe som kun er til gunst for banken. Om så har skjedd kan du være trygg på at det ikke er gjort med viten og vilje. /Even

DNB Bank har 1 289 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR