Nordea Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ville ikke justere renta. Skiftet bank, fikk bedre rente. Det gikk en uke etter at jeg skiftet, så ringte min "kontakt" meg og ville tilby bedre rente. Nei takk. Gebyrer og "signeringer" for den minste ting. 5 signeringer for å avslutte et kundeforhold med -en- konto med 26 øre på. Latterlig. Aldri hatt så mye problemer med noen bankforbindelse hverken før eller etter.
Hei! Dette var ikke hyggelig å høre. Vi ønsker selvfølgelig ikke å fremstå som hverken uprofesjonelle, udugelig eller som svindlere. Jeg har full forståelse for at situasjonen du har opplevd ikke er noe som vekker tillit. Når vi kommer med rentetilbud skal det selvfølgelig være beste rente vi kan tilby i den nåværende konkurransesituasjonen, og ikke påvirkes av at du allerede har byttet bank. For å avslutte kundeforholdet skal du bare trenge å utføre én BankID-signering, forutsatt at skjemaet på nordea.no/avslutte er benyttet. Har du blitt bedt om flere signeringer enn dette kan skjemaet enten være innsendt flere ganger, eller at hvert separate produkt er bedt om å avsluttes hver for seg. Når du benytter den nevnte linken er det kun én signering som er nødvendig for å avslutte kundeforholdet helt. /Lasse
"Ubrukelig nettbank som er nede annenhver gang man trenger den!" Jeg hadde en fantastisk bra saksbehandler, men hun har dessverre sluttet.
Hei Peppern. Forrige uke opplevde vi en del problemer i nettbanken vår grunnet tekniske utfordringer hos en av våre underleverandører. Dette første dessverre til mer nedetid i nettbanken enn normalt, og det er selvsagt meget beklagelig. Vi jobber hardt for å levere gode og stabile tekniske løsninger til våre kunder men noen ganger oppstår det det situasjoner som vi selvsagt skulle vært foruten. Dersom du opplever problemer med nettbank annenhver gang du bruker den vil jeg råde deg til å kontakte vår kundeservice direkte slik at vi kan undersøke om det er andre årsaker som fører til de utfordringene du opplever. /Cathrine
Jeg søkte om et enkelt finansieringsbevis og ga klar beskjed om at jeg skulle på visning om en ukes tid. Merk dere at jeg selv jobbet for denne banken i flere år og kjenner godt til rutinene. DNB, sparebank 1 samt Obos ga meg tilbud innen 2 virkedager. Først ble jeg videresendt hele 3 ganger før jeg kom frem til vedkommende som brukte over en uke på be om dokumentasjon. Hun ba gang på gang om ny dokumentasjon annenhver dag, selv etter jeg gang på gang spurte om hun hadde alt hun trengte. Først løy hun og sa at det var mye å gjøre og at svartiden var 4 dager, men så fort jeg sa at jeg måtte på visning og kunne gå for en annen bank, kunne hun plutselig få det til over dagen. De sier at de har mye å gjøre men mine gamle kollegaer i banken sier at de knapt har noen søknader for tiden... Helgen kom og jeg hadde ikke hørt noe, forsøkte meg på chat og tlf men til ingen nytte. Chat vier kø på 15 min, men etter 49 min stod det fortsatt 15 min!!! De legger opp til hindringer for å få ting gjort, men er på ingen måte kundebevisste eller behjelpelige. Det er en grunn til at dere har ligget på bånn i KTI år etter år! Elendig bank! Hadde jeg kunne gitt minus hadde jeg gjort det å!!!!
Hei Hamid! Vi har i sommer har mye pågang både hos oss på kundeservice og også på våre lånebehandlere. Nå vet jeg ikke hva som har skjedd i ditt tilfelle, men det er ikke slik vi ønsker å fremstå, så det må jeg bare beklage. Vi ønsker å bli bedre og å utvikle oss som bank, så om du har ytterligere tilbakemeldinger så setter vi pris på disse og vil gjerne ta de imot. De kan du sende til oss her: https://www.nordea.no/privat/kundeservice/ris-og-ros.html / Andreas
Skjønner ikke at noen kan være kunde i denne banken, kundeservice er helt elendig.
Hei Petter! Leit å høre at du ikke er fornøyd med kundeservicen vår, vi ønsker gjerne tilbakemelding på hva vi kan gjøre for å bli bedre og utvikle oss. Så legg gjerne inn en tilbakemelding på våre nettsider her: https://www.nordea.no/privat/kundeservice/ris-og-ros.html Slik at vi kan få tatt det videre i vårt arbeid med å bli bedre.
Tekniske problemer, 90 min ventetid i tlf og masse andre problemer. Styr unna! Ville ALDRIG anbefalt Nordea til noen. Verste banken alltså.
Hei Christopher! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss og har hatt problemer med å komme igjennom til oss. Vi har for tiden svært stor pågang inn til vår kundeservice, og dette medfører dessverre lang ventetid i perioder, spesielt midt på dagen. Vi jobber iherdig med å besvare alle henvendelser inn til oss så raskt som mulig og vi kan ikke annet enn å beklage den lange ventetiden! Vi jobber også hardt for å levere gode og stabile tekniske løsninger til våre kunder, og dersom du har opplevd problemer gjentatte ganger med nettbank/mobilbank i det siste så ønsker vi veldig gjerne at du kontakter oss slik at vi får undersøkt dette litt nærmere sammen med deg. Vi håper at du vil vurdere å gi oss en sjanse til å rette opp inntrykket og vi blir glade om du sender oss en melding via Digital postkasse eller tar kontakt igjen med vår kundeservice på telefon eller chat (gjerne på ettermiddag/kveld, da er det normalt litt kortere ventetid inn til oss). /Hanne
God kundeservice ,beste bank jeg har hatt. Super kundeveileder som jeg har hatt.🙃🙃🙃
Dette varmer å lese, Siri! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) /Silje
Bank som ikke tåler at kundene er prisbevisst og ikke ønsker en total avtale. Nye priser med 25 kr måneden er kraftig bevis på hvor lite fremtidsrettet denne banken er.
Hei Roger, Vi ønsker naturligvis at flest mulig velger å være totalkunder hos oss, og med Dagligbankpakken vil vi synliggjøre alle produktene man som kunde har tilgang til. De som har et kundeforhold, men ikke ønsker å ta i bruk noen av produktene i denne pakken, slipper også å betale. For aktive kunder med ett eller flere bankkort er det ingen endring i pris, annet enn at det belastes månedlig i stedet for én gang i året. /Lasse