opplever en del variasjoner i kvaliteten på utstyret deres, har hatt en del problemer. selskapet rydder opp etter seg men tar litt for lang tid
Dekoderne går i lås eller bare kutter. Vanskelig å starte.tar lang tid. Åfte restarte flere ganger. Melt om problemene flere gangeruten respons..
Ustabilt, dårlig kundeservice, øker stadig prisene, anbefaler ikke, tregt. Måtte kjøpe ny boks, var så og si ubrukelig med boks som kom med. Tok gjentatte ganger kontakt med kundeservice, som ga meg beskjed at det kan være hdmi kabler fra tvn som forstyrrer…
Ustabilt. Ikke alltid betalt ytelse er oppnåelig 150/150.
Vært veldig fornøyd med disse, det har ikke vært noe problem så lenge jeg har vært kunde, eneste som er å klage litt på er prisen.
+ oppetid, lite feil! - frekke som øker prisene jevnt og trutt, og gjemmer seg bak at de øker hastigheten. Veldig mange trenger ikke den økte hastigheten, men ønsker kun å ha pålitelig nett til å lese aviser etc. Minste abb har nå 150mb = Sørg for ett abb til en lav pris på feks 50mb. Det holder for mange. Dette vet såklart Viken, men for deres forretningsmodell er det sikkert flott å ha en drøss med kunder som betaler for 150mb når de kun bruker en brøkdel.
Får det du betaler for, gode løsninger og bra kundeservice. Er noe dyrt.
Viken Fiber har gjennom årene fjernet hastigheter fra sitt tilbud, og løftet kundene opp i høyere hastighet. Vi opplevde en 26 % prisøkning på kun 2 år. Når man ser på de finansielle resultatene for Viken Fiber og Altibox så ser man at dette kun handler om profitt. Slik behandling av kunder kommer man kun unna med fordi det er nærmest monopol på fiberbredbånd flere steder i landet.
Jeg fikk ikke tilbud om et billigere abonnement da jeg henvendte meg for å be om lavere hastighet, eller lavere pris.
Dette må jo være den desidert dårligste internettleverandøren som finnes i dette landet. Tregt, kobler seg av og på Kundeservicen er lik null Prisen er alt for høy i forhold til produkt Vurderer å gå over til 5G for å få stabilt nett
Jeg hadde «bestilt» tv-abonnement uten å vite at de ikke kunne levere fibernett her jeg bor. Da jeg oppdaget det og avbestilte, fikk jeg en regning på kr. 4.500,- som avbestillingsgebyr., hvor de også truer med inkasso.Da hadde ikke Viken Fiber levert noe som helst hos meg. Jeg klaget til kundeservice og forklarte situasjonen, men ble kun avvist. Avbestillingsgebyret var slik «fordi det var slik». Maken til firma har jeg aldri vært borti. Maken til skurker, og jeg oppfordrer alle til å holde seg unna. Astri
Elendig kundeservice, dyrt og dårlig. Startet med innstalleringen, det fikk de ikke til å fungere. Påsto det var feil hos meg. Måtte få egen datateknikker til å sjekke og når han ringte og fikk overbevist de så fant de plutselig ut at feilen lå hos de. Så tlf svarer tjeneste som aldri fungerte, plutselig tok de den vekk i tilbudet, noe prisreduksjon, nei..
Helt ubeskrivelig dårlig kundeservice, tar 2timer for og få kontakt hver eneste gang. er det så mange som opplever problemer at man må vente så lenge må dem ansette 50 personer til.
Skuffende kundehjelp, jeg har fått følelse at de vet ikke helt hva de driver med da vi måtte bytte sentral. Det ble bedre etter hvert men må allikevel resettes alt for ofte. Sender tv tilbud på Mail som ikke kan bekreftes på nettside…
Nettet faller ut, har lav sikkerhet og lager lange pauser i filmstreaming. Men har fått god hjelp når har nådd frem på telefon.
Det blir alt for høy mnd pris i dagen marked! Det koster nå 1300 pr mnd m tv. Kundeservice ikke kontakt, ikke informasjon oppdatert på hjemmeside. På tross av at hele landet er lammet så oppgir Altibox ingen driftsmeldinger på min side!