Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei, jeg er imponert over rask saksgang og info underveis. Mvh Bente R. 👍🏼🙂
Som beskrevet ovenfor så lurer jeg på hvem er det som spør?? Når det gjelder DNB så har jeg faktisk vert kunde der siden jeg var 16 år og når er jeg 74. Sparebank 1 hadde jeg i en periode som forsikrings fira i noen år men de kutta jeg ut for de var altfor dyre så nå her jeg de fleste i DNB med unntak av kona som har rota seg opp i lo-favør. for mange mange år siden. Jeg skal døpe om LO favør til Selskapet som ikke hjelper deg (SSIHD)
Helt utmerket kundebehandling, rask saksbehandling.
Flinke kundebehandlere.. Virker som et veldig ryddig og strukturert selskap, så tommel opp ifra meg.
Rask og enkelt, tok i overkant av en uke fra jeg sendte inn den ødelagte og mottok ny. Fint at man kan følge status på saken via link. Godt fornøyd.
Pris er ok. Har i grunn brukt forsikringen lite. Kun noen små uhell med bil. Har ingen negative erfaringer. Reiseforsikring brukt 1 gang, og greit oppgjør.
Må fremheve god kundebehandling. Lett tilgjengelig på telefon, sjelden telefonkø.