Hello har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Data bruk er dei flinke på, du bruker det opp før du veit ore om det. Aftale giro funker plutselig ikke, puring kommer i posten før du veit det... Eg har ikke hat ein månde der eg betalte min faste månde, tvert i mot har eg ent opp med å betale meir til og med dobelt og fem dobelt. Er du kunde eller har tenkt å bli kunde hold deg una. Etter min meining burde noen gå til sak mot dei, det er nok av folk som kommer til å støte dene saken, bare bla videre ned og les flere komentarer.
Bruker enormt lang tid på tjenester som tar en dag, drøyer ut tiden og svarer ikke på mail. Har sittet å ventet på eierskifte av et nummer, etter en uke og to dager har de enda ikke klart å gjennomføre dette tross de har alt de trenger. 3 ganger har jeg purret per telefon og 2 per mail. Ingenting skjer. Aldri Hello igjen.
Bruker sjelden mye data, men fikk regning på totalt 1300 på 2 måneder, etter å ha brukt litt over 1 GB. Fullstendig galskap, og har skiftet omgående. Anbefales bare om du har en mobil uten Internett. Farten oppleves derimot som OK.
Bytta til Hello pga gode priser på data. Merkelig nok så gikk dataforbruket mitt opp endel etter at jeg ble kunde der, selv om forbruksmønsteret mitt ikke endret seg. Ifølge Hello så hadde jeg brukt ca 1,5 gb over data kvoten min. Og de serverte meg en regning på kr 2500.- for overskytende data. Ifølge kundebehandler så fikk jeg klar beskjed om å lese vilkårene deres en gang til. Jeg takket for meg og flyttet abb over til annen operatør etter kun 1 mnd som kunde. ALDRI mer Hello.
Jeg var fornøyd med alt helt til jeg skulle ha tak i kundeservice fordi det ble feil med en faktura, dårligere kundeservice skal man lete lengte etter. Da ble det et rask bytte på meg etter jeg endelig hadde klart å få fikset fakturaen. Kundeservice er viktigere enn man skulle tro.
Har nå vert kunde i godt over 1 år. + Du får eit billig abonnement. + Lett og oversiktlig når du skal gjør forandringer i abonnementet. + Fornøyd med kundeservicen (har vert i kontakt med dem 4 ganger) som har hjulpet meg hver gang. + Raske med å sende nytt SIM kort, da eg ringte dem for at eg gikk over til ny mobil med nanoSIM. - Ikke den raskeste hastigheten 10 Mbit/s (eg har ikke lagt merke til dette under normalt bruk med surfing, musikk og film, kun ved nedlasting av større filer og apper) - Dyrt å bruke utover inkludert data mengde. - Ingen fysiske butikker du kan gå innom å besøke for å få hjelp. Dei bruker Telenor sitt nett, så om du har Telenor dekning, så skal du ha samme dekning med Hello.
Er du uheldig å bruke for mye data koster det 1.49kr/MB, det blir fort dyrt.. Er du på ferie og lander i for eksempel i Qatar får man melding at datatrafikk koster 19.99/MB! Det koster 15kr å ringe, 4kr å sende SMS. Kjøper man ekstra datapakke er det faktisk umulig å følge med på forbruket, det kommer ikke inn i appen, og det er jo soleklart hva som er agendaen med det. Men tåler man skyhøye regninger er Hello et godt valg. :-)
Ingenting å utsette på Hello, men er selv ingen storbruker av data. Meget fornøyd med kundeservicen!
De gangene jeg har vært i kontakt med kundeservice hos Hello, Har alt ordnet seg. Alt har vært tipp, topp 👍
Billig å bruke ved ringing, kan betale for ekstra forbruk i forkant. Krever at du følger med på forbruk, liker at en selv er ansvarlig for dette. Bruker selv lite data, og slår av mobildata i utlandet. Bruker kun dette i Norge. Flott tilbud til oss som ikke er surfeavhengig, er du avhengig, bruk andre, og betal for det! Liker ikke å betale for svære skinnende kontorer, og satsing med tap i utlandet.
I utgangspunktet er Hello billig, men de har helt syke avgifter hvis du bruker mer enn det abonnementet inneholder. Kunderservice er elendig. Styr unna.
Vurderer du å bli Hellokunde? Ikke gjør det. Dårligere kundeservice og kundebehandling skal man lete lenge etter. Jeg håper at dette selskapet går konkurs snarest, slik at andre også slipper å bli lurt. Styr unna!!!
Det er det største svindelselskapet vi har vært borti. Prisene er langt høyere enn hva de opplyser. Det trikses med databruk og kundeservicen er elendig. Vi byttet fort bort fra dem, men i Lang tid etter vi byttet til annet selskap sender de oss fortsatt fakturaer som de mener er purregebyr på tidligere fakturaer som forlengst er gjort opp. For all del - hold dere unna!
Forbruket har gått opp på mystisk vis, prisene er dyre ved å overskride forbruk og ved å være i utlandet. Anbefaler ingen å la seg lure av lave månedskostnader. Dette er ikke realiteten når du bytter til Hello.