Hello har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I utgangspunktet er Hello billig, men de har helt syke avgifter hvis du bruker mer enn det abonnementet inneholder. Kunderservice er elendig. Styr unna.
Vurderer du å bli Hellokunde? Ikke gjør det. Dårligere kundeservice og kundebehandling skal man lete lenge etter. Jeg håper at dette selskapet går konkurs snarest, slik at andre også slipper å bli lurt. Styr unna!!!
Det er det største svindelselskapet vi har vært borti. Prisene er langt høyere enn hva de opplyser. Det trikses med databruk og kundeservicen er elendig. Vi byttet fort bort fra dem, men i Lang tid etter vi byttet til annet selskap sender de oss fortsatt fakturaer som de mener er purregebyr på tidligere fakturaer som forlengst er gjort opp. For all del - hold dere unna!
Forbruket har gått opp på mystisk vis, prisene er dyre ved å overskride forbruk og ved å være i utlandet. Anbefaler ingen å la seg lure av lave månedskostnader. Dette er ikke realiteten når du bytter til Hello.
Etter å ha gått over til Hello, og brukt dette i noen måneder, har jeg ingenting å klage på. Hello slår de andre operatørene sine priser, og leverer god dekning i mitt område. Kundeservicen har jeg heller ingenting å utsette på. For oss som ikke ønsker å betale mer enn nødvendig, er Hello midt i blinken. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke har gått over tidligere, da jeg betalte langt mer hos andre operatører for den samme datamengden. Anbefales!
Fikk melding på fredagen at jeg snart hadde brukt opp dataen min. Søndag klokken 13.00 måtte jeg betale 200kr ekstra for databruken, det som er pussig er at klokken 20.00 samme dag, hadde det gått opp til 438kr. Hadde da bare brukt hjemmenettet, og ikke brukt 4G. Så hvis jeg må betale 200kr ekstra for å bruke hjemmenettet hver måned, så blir det dyre telefonregninger framover! Styr unna, og velg heller noen andre selskaper som er mer seriøse enn Hello! I tillegg vil jeg nevne det at jeg ble lovet bedre dekning med å bytte til Hello, men når jeg har 4G på kan jeg ikke oppdatere ting, eller søke på ting, da det kommer opp at jeg må koble meg til Internett..
Styr unna! Dette virker kanskje billig, men kan bli din dyreste mobilregning i historien. Etter et ganske kort kundeforhold har jeg nå gått videre. Virker som det trikses med databruken på et slags vis, vet ikke hvordan de gjør det, men min databruk gikk plutselig betraktelig opp da jeg begynte hos Hello, og det var underlig ettersom jeg i mitt forrige selskap lå stabil på det samme. Så her kan man ane at noe ikke er helt som det skal. Ser at også andre klager på det samme, så da er det vel noe i det og ikke bare meg. Min anbefaling er, - styr unna, betal heller en 50-lapp mer hos et annet selskap, det kan lønne seg.