Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Hello
2.4
110 verifiserte omtaler
Hello har opphørt
Hello opphørte sin mobilsatsing den i løpet av oktober 2017 og tilbyr derfor ikke lenger mobiltjenester. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Hello omtaler og erfaringer

Ingen trend

Hello har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
110 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Hello trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler Hello
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 110 omtaler om Hello

FILTRER OMTALER
28
10
3
10
59
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Dette er best

Omtale av  Sture T

Er billigst og fungerer like bra som de dyre selskapene.

Nyttig (0)

Superbillig mobilabonnement

Omtale av  Roy A. F

Jeg har vært kunde hos Hello i snart 2 år og har aldri hatt noen problemer. Dekning er bra, fakturaen er forutsigbar, går jeg over på data så får jeg melding om det. Var på tur til Sverige i sommer og forventet noen hundrelapper i ekstra datakostnad, men regningen kom på under 50 kr! Jeg opplever det også som raskt å bytte abonnement en måned for mer data, for så å gå ned igjen, ved behov. En ting jeg spesielt liker er at Hello sier de alltid skal være billige, noe de også har klart. Da kan jeg stole på at jeg alltid har det rette abonnementet for meg. Og de har ingen lure-tilbud med halv pris i en måned før de skrur prisen opp igjen. Ærlig og enkelt. Kan anbefalle Hello til alle!

Nyttig (3)

Dårlig forretnings- og varslingsskik

Omtale av  Kbl

Jeg havde Hello i 3 mnd, til de forandrede på sit oplæg for overforbrug midt i abonnementsperioden. De mente de havde fuld ret til at forandre vilkår uden 30 dages varsel, siden de havde graderet sig mod forandringer på +/- 10% i sine aftalevilkår. Jeg prøvede at forklare at det nye oplæg ikke var gunstigt for mig og skal derfor varsles normalt, og at et mindstegebyr på overforbrug på 100 kr. (pr. gb) var mer end 10% forandring fra et mindstegebyr på 1,49 kr. (pr. mb). Jeg satte min dataspærre på og forandrede leverandør, siden det ikke var aktuelt for mig at betale 100 kr. for det overforbrug jeg normalt havde. For at illustrere mit point, fik jeg en slutregning på 100 kr. For et overforbrug på 1,063 mb. Efter at jeg klagede på overforbruget (siden min mobil fortalte noget andet), krævde dokumentation på den og kom med juridiske trusler, eftergav de kravet. Hello AS er ikke noget selskab jeg vil anbefale til noget som helst, det at man forandrer brugervilkår uden tilstrækkelig varsling og samtidig påstår at et praktisk talt fordyrende greb er gunstigere for mig, er i mine øjne en alvorlig brist inden god forretningskik.

Nyttig (5)

Den beste kundeservice jeg har vært borti

Omtale av  Sondre

Jeg har vært kunde hos Hello i litt over et år. Jeg har for vane og miste og ødelegge mobiler. Hver gang ringer jeg Hello og blir møtt av hyggelige kundebehandlere som skaffer meg simkort, sperrer gamle osv. Uten noen problemer. Og nye simkort er i postkassen aldri seinere 2 virkedager. Dette i tillegg til gode priser gjør at jeg aldri kommer til å bytte telefonselskap, og jeg har prøvd et par.

Nyttig (3)

Bra og billig!

Omtale av  Kristin

Vært kunde i 4 mnd, regningene er som forventet og god telenor dekning.

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornuftig leverandør

Omtale av  Kim

Ingen overraskelser på faktura, bra dekning og fart til videostreaming, bra løsning på overskridelse av data og god kundeservice! Telefonselgere pusher videre når jeg forteller dem at jeg har Hello! Bare dét sier sitt!

Nyttig (3)

Blir ikke varslet om dataoverbruk

Omtale av  Der U

Min Sønn gikk over datagrense og ble ikke varslet. Hello skrive at de har sende ute en sms om at data snart er oppbrukt. På denne sms vente jeg til i dag. 😕.

Nyttig (6)

Useriøst

Omtale av  Ola

Ingenting er bra. Dyrt og dårlige løsninger. Styr unna.

Nyttig (0)

Roter med faktura

Omtale av  Arild

Roter med faktura og det er vanskelig å få dei til å rette opp feile beløp. Og det tok flere måneder å få dei til å sende faktura til ein ny e-postadresse. Vurderer å skifte selskap om problemene fortsetter etter noen måneder.

Nyttig (4)

Sinnsykt billig og bra!

Omtale av  Jan V

Vel drevet mobilselskap som er ærlige på pris (ingen skjulte kostnader), har en fantastisk bra app for endring av tjenester og forbruk, samt at de er topp på kundeservice(er bla. tilgjengelig døgnet rundt på Facebook).

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Enkel og fin oversikt over eget forbruk gjennom App

Omtale av  Tokris

Veldig fornøyd med tjenestene hos Hello. Fin oversikt over forbruket gjennom app. Raskt svar hos kundeservice via mail og tlf. Fint å kunne bruke mail så en slipper å vente leeenge på svar via 815 nr. Og veldig rimelig produkter. Faktura underlag sendes ut i forkant av belastningen gjennom avtalegiro. Ikke alle like punktlig på det. Enkelt å kjøpe mere data eller endre produkt. Benytter Telenor dekning som er god. Eneste en kan merke at tjenesten muligens ikke har 1. prioritet i Telenor nettet. Merker enkelte ganger at det tar 10-15 sek. Før tjenesten går gjennom. Men dette må sees opp imot pris.

Nyttig (2)

God dekning, elendig kundeservice og billig abonnement

Omtale av  Stig

God dekning, elendig kundeservice og billig abonnement.

Nyttig (0)

Elendig, gå for noe annet

Omtale av  Sint-Bruker

Kundeservicen er elendig. Du får ikke varsel på sms/melding på at du har brukt opp datamengden, så ja la oss belaste data til den personen uten at de vet det.

Nyttig (10)

Forferdelig

Omtale av  Dr S

Dekningen funker ikke, billigt men ikke verdt pengene.

Nyttig (0)

Ekstremt dårlig kundeservice

Omtale av  Kenneth L

Jeg sa opp mitt abonnement pr mail, dro på ferie og registrerte ikke at de sendte meg mail der de bad meg om skriftlig bekreftelse på om nummeret skulle sies opp. OK. Kom hjem fra ferie, registrerte at de sendte meg ny faktura, ringte dem og sa at jeg hadde sagt opp, og dermed ikke ønsket ny faktura. Ble forklart situasjonen med bekreftelsen - bekreftet muntlig at jeg virkelig ønsket å si opp, både nummer og abonnement. Saksbehandler bekreftet at det var greit. Gikk noen måneder - ny faktura og fremdeles beskjed om at nummeret ikke var skriftlig oppsagt.. Hadde tidenes dårligste samtale med saksbehandler! Jeg forsøkte å legge frem saken på en hyggelig måte, hun avbrøt meg konstant - som om det var en daglig ting for henne (tipper at hun har denne samtalen ofte). Enden på visen; jeg la på. Sendte ny mail der jeg bekrefter at jeg sier opp. Nummer-abonnement- alt. Og jeg sier at jeg ikke vil betale de feilaktige faktura de har sendt. Får på ny bekreftelse på at det er greit, men jeg må betale det som er forfalt. Vi får se.. Kanskje jeg betaler for å slippe dyre purringer. Kanskje ikke. Uansett - vanvittig dårlig kundebehandling! En oppsigelse er en oppsigelse. Disse satser på å tjene penger på svindel. Enkelt og greit.

Nyttig (6)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Billig, bra og god dekning

Omtale av  Stian

Hello er et herlig tilskudd til de dyre mobilselskapene. Servicen er god og dekningen er like god som hos konkurrentene.

Nyttig (1)

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR