Hello har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Roter med faktura og det er vanskelig å få dei til å rette opp feile beløp. Og det tok flere måneder å få dei til å sende faktura til ein ny e-postadresse. Vurderer å skifte selskap om problemene fortsetter etter noen måneder.
Vel drevet mobilselskap som er ærlige på pris (ingen skjulte kostnader), har en fantastisk bra app for endring av tjenester og forbruk, samt at de er topp på kundeservice(er bla. tilgjengelig døgnet rundt på Facebook).
Veldig fornøyd med tjenestene hos Hello. Fin oversikt over forbruket gjennom app. Raskt svar hos kundeservice via mail og tlf. Fint å kunne bruke mail så en slipper å vente leeenge på svar via 815 nr. Og veldig rimelig produkter. Faktura underlag sendes ut i forkant av belastningen gjennom avtalegiro. Ikke alle like punktlig på det. Enkelt å kjøpe mere data eller endre produkt. Benytter Telenor dekning som er god. Eneste en kan merke at tjenesten muligens ikke har 1. prioritet i Telenor nettet. Merker enkelte ganger at det tar 10-15 sek. Før tjenesten går gjennom. Men dette må sees opp imot pris.
God dekning, elendig kundeservice og billig abonnement.
Kundeservicen er elendig. Du får ikke varsel på sms/melding på at du har brukt opp datamengden, så ja la oss belaste data til den personen uten at de vet det.