Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Hello
2.4
110 verifiserte omtaler
Hello har opphørt
Hello opphørte sin mobilsatsing den i løpet av oktober 2017 og tilbyr derfor ikke lenger mobiltjenester. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Hello omtaler og erfaringer

Ingen trend

Hello har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
110 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Hello trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler Hello
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 110 omtaler om Hello

FILTRER OMTALER
28
10
3
10
59
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Hello
Hello har 110 verifiserte omtaler på Bytt.no

Forferdelig

Omtale av  Bjørn

Styr unna! Dette virker kanskje billig, men kan bli din dyreste mobilregning i historien. Etter et ganske kort kundeforhold har jeg nå gått videre. Virker som det trikses med databruken på et slags vis, vet ikke hvordan de gjør det, men min databruk gikk plutselig betraktelig opp da jeg begynte hos Hello, og det var underlig ettersom jeg i mitt forrige selskap lå stabil på det samme. Så her kan man ane at noe ikke er helt som det skal. Ser at også andre klager på det samme, så da er det vel noe i det og ikke bare meg. Min anbefaling er, - styr unna, betal heller en 50-lapp mer hos et annet selskap, det kan lønne seg.

Nyttig (1)

Juks og lureri

Omtale av  Ann J. H

Vi er en hel familie på 5 som bruker hello, og etter at vi bytta har plutselig samtlige av oss fått økt databruk. Hadde skjønt om det var en eller to, men at absolutt alle har økt databruken når vi bytter, finner jeg besynderlig. På meg kan det virke som juks rett og slett. Jeg fikk beskjed på fredag at jeg snart hadde brukt opp datapotten. Søndag da jeg logga meg inn hadde jeg gått over med 210 mb, noe som kosta meg 313 kr. Min datter hadde siden fredag gått over med 499 mg, pris 638 kr. Hårreisende! Føler meg rett og slett lurt! Tenker at noen bør se litt nærmere på dette selskapet, for dette er ikke riktig. Etter 3 måneder som kunde velger jeg å forlate Hello.

Nyttig (1)

Billigst og bra. Leverer det de lover

Omtale av  Torkil

Prisen, dekning++. Dette gjør dem til min vinner. Anbefales.

Nyttig (2)

I utgangspunktet billig

Omtale av  Eivind S

Hello har blant de laveste prisene på abbonenement, samt telenor sitt nett. 5 stjerner der, men kundetilfredsheten har forvitret med solen som har skint de siste dagene. Hadde ubevissst et lite overforbruk av data i april, og bestilte datapakke straks jeg fikk melding med varsel om at jeg nærmet meg grensen. Lykkelig uvitende, og i tro om at neste regning ville være knapt dobbelte av forrige. Når jeg sjekker tilstand mot slutten av måneden ser jeg at regning vil ende på nær 5 ganger vanlig pris, og 2,5 ganger høyere enn forventet. Årsak er databruk i tidsrom mellom overskridelse av grense og bestilling av tillegg. Sender en melding om at jeg går ut fra at dette slettes/krediteres, noe som blir kontakt avvist med begrunnelse om at datapakke gjelder fra bestillingstidspunkt og ut måneden, og viser til sine vilkår. Går grundig gjennom alt av vilkår, men finner ikke denne ordlyden. Eneste ordlyden som står er at datapakke gjelder for inneværende måned, og blir ikke videreført til neste, samt overskytende datatrafikk går under datapakken. Når dette påpekes, avfeies det med at det ikke er slik det fungerer. Hello var da raske med å endre ordlyden på sine nettsider. Saken vil følges opp fra min side, ikke for pengene sin skyld, men prinsippet. Min erfaring tilsier: Hello - Goodbye.

Nyttig (8)

Dårlig app og SMS varsling av overforbruk av data

Omtale av  Tom

Appen er en vits, og sms varsling av overforbruk av data kom 2 dager etterpå. Kundeservice bruker 5 dager på å svare på mail. Byttet ut dette useriøse selskapet etter 3 mnd.

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra og billig

Omtale av  Petter

Veldig gode på pris men litt dårlige på kundeservice. Men hvor ofte må man ringe dem egentlig? Pass på at databruken ikke går over grensen da oppdatering i app og web-sider ofte er noe forsinket. Men slik er det nok alle steder. Dyre på utenlandstrafikk. Det meste kan administreres fra Mine Sider. Telenordekning. Om man har litt kontroll på databruken i slutten av måneden og ikke reiser mye utenlands vil jeg absolutt anbefale denne leverandøren. Man får utrolig mye for pengene her i Norge.

Nyttig (3)

Hello sin varsling av overforbruk av datatrafikk

Omtale av  Hyper99

Hello sin sms varsling av brukers datatrafikk er avhenging av informasjon fra Telenor siden Hello bruker Telenor sitt nett. I mitt tilfelle gikk det 6 timer fra forbruket til Hello fikk informasjon om dette. Det ble dyrt for meg. Hello viser ingen forståelse. Deres kundeservice er : "Ha en fortsatt fin dag! " Styr unna Hello og velg en mer seriøs teleoperatør.

Nyttig (5)
Hello har 110 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Hello mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR