ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget bra mye data til en bra pris snakker med mine venner
Hei, Bjørn Det er flott å høre at du er fornøyd med ice! Vi håper det fortsatt sånn i lang tid fremover. 😊 Ha en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Poor network, very often disconnect. Sometimes mobile internet doesn't work
Hello, Usama It's sad to hear that your subscription doesn't work well at your place. Please contact our customer support and we will check for problems in your area. You can contact our customer support by phone 21 00 00 00 or via our customer chat at ice.no. :) Best regards Anne ice.no
svindelselskap med aggressiv markedsføring ved aktivering av SIM-kortet, omdirigerte QR-koden til kortet meg til et skjema, hvoretter penger fra 100 til 400 KR per uke begynte å bli trukket fra bankkontoen min. Så etter slutten av kampanjen som SIM-kortene ble levert for, koblet de meg uavhengig til pakken og fakturerte meg 619 kr. uten å være enig med meg. frarøver meg retten til å velge. Påførte meg skade på 2000 kr. Om to måneder vil vi gi meg SIM-kort under kampanjen "PRØV OSS for 1 krone". SVINDEL
Hei I alle dager, dette må vi få sjekket opp. Jeg får dessverre ikke sjekket dette her, men jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no. Vi kan da se nærmere på saken hos deg. Mvh. Anne ice.no
Scam selskap og dårlig kundeservice!! Nr mitt ble spoofet for ca 5 mndr siden. Ba om ett nytt spesifikt nr, de kunne ikke tilby dette, så jeg ville si opp abonnement hos dem, og bytte til telia, som kunne tilby meg det jeg ville ha. Har nå funnet ut at jeg har blitt trukket månedlig for abonnementet som ikke har vært aktivt i 5 måneder . Of han på kundesenteret mener det ikke ble sagt opp, og jeg kunne ikke be om samtalen siden den kun lagres i 3 mnder, til deres fordel.
Hei, Charlotte Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det jo ikke være. Vi får bare beklage ulempene dette har medført deg. Mvh Marianne Bytt.no
Billig data, rollover og god familie-løsning, alt jeg trenger!
Hei, Karl Så koselig å se att du er fornøyd med vår data mengde :) Ønsker deg en fin dag. Mvh Marianne Bytt.no
Fungerer. Man kan ringe, og man kan surfe. Stort sett dekning der vi ferdes. Forventer ikke så mye mer.
Hei, Thomas Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag! Hilsen Ice
God service.Har vært kunde i mange år..har vært godt fornøyd..Men har for dårlig dekning nå,her jeg bor.
Hei, Geiros Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen vår, og vi er i gang med å rulle ut 5G også😊 Ønsker deg en fin dag! Mvh Marianne Bytt.no
Et umoralsk forferdelig selskap. Lyver og står ikke for sine egne feil. Anbefaler ingen å få abonnoment hos dem, selger bare lurer deg, og de nekter for det. Jeg byttet over til Ice fra Phonero. Jeg er selv kjent med at mange selgere lyver, så jeg stilte en rekke kontrollspørsmål. Mitt viktigste spørsmål var: dekker dere kostnaden dersom min bindingstid blir brutt og jeg får gebyr om jeg går over til dere? Selger svarte: ja vi fikser alt med overføringen og dekker alt av gebyrer. Selger var ivrig for å legge på etter jeg godtok tilbud fra ICE, og ville ikke sende leg bekreftelse på avtalen via e-post. Så fikk jeg faktura på 4000kr fra Phonero som Ice nektet å dekke og nektet for at selger hadde lovet dette. Ice lyttet på lydopptak og nektet at selger hadde lovet meg å dekke kostnad for overføring til dem. De delte heller ikke lydopptak med meg, så de hadde heller ingen bevis imot meg. Heldigvis tok Phonero meg tilbake kostnadsfritt så jeg slapp bruddgebyr. Phonero reddet meg da ice holdt på å koste meg 4000kr!!!
Hei, Amalie Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Vi kan ikke annet enn å beklage for att du fikk opplevde dette. Mvh Marianne Bytt.no
Enkelt å bytte mellom ulike abonnement. Ok pris. Litt dyrt. Kunne hatt litt mer valgmulighet på datapakker på trådløst bredbånd
Hei Sondre 😊 Så flott å høre at du trives med våre tjenester 💛 Ta gjerne kontakt med oss for å høre angående prisløsninger, eller vent til black week for flere gode tilbud! Takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
Ikke den dekningsgraden helt nord i Norge som jeg forventet
Hei Kine! Så trist å høre at du ikke opplever den beste dekningen i Nord-Norge.. Ta gjerne kontakt med oss på vårt kundesenter på 21 00 00 00, eller på chat via ice.no så vi kan se om det er noe vi kan hjelpe med. 💛 Takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
Med Ice kan man trygt si at man får mye for pengene sine. Spesielt som ung voksen gir Ice helt klart billigst pris i forhold til mobil abbonement. Kundeservicen er svært hjelpsom og har åpent til 20:00 på kvelden på hverdager og til 17:00 på lørdager. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt til å gå til Talkmore for Telenor dekning, men kundeservicen deres har bare åpent til 17:00 på hverdager og 14:00 på lørdager, som gjør det naturligvis problematisk for meg å få tak de hvis jeg jobber på dagtid. Eneste minus er at mikrofon utstyret som kundeservice bruker skurrer litt og det er ikke alltid lett å høre hva de sier. Så jeg foretrekker å bruke chatten deres på appen. Ice dekning er helt ok, men fortsetter å bli bedre å bedre. Etter de ble kjøpt opp av Lyse som eier Altibox, har dekningen blir vesentlig bedre og etter det jeg har lest på Tek skal de fortsette å bygge ut mye fremover. Sist jeg var på biltur utfor Tromsø, kunne jeg ikke laste den Netflix episoder i fart. Så pga dekningen får denne omtalen 4/5 stjerner. iOS appen til Ice er veldig fin og de har til og med en widget for å se dataforbruket som de aller fleste operatør appene ikke har. En ting jeg ønsker at Ice vil ha er bedre tilbud i utlandet for data. Foreløbig har Ice datapakke avtaler med de 10 mest populære feriedestinasjoner, men jeg ønsker at de kan tilby datapakker i flere land i fremtiden spesielt i Asia. Det hadde også vært kult hvis Ice kunne ha en verve ordning som Talkmore tilbyr, men dette er selvsagt ikke noe avgjørende for meg som kunde. I forhold til hva jeg betaler er jeg svært fornøyd, og jeg blir å fortsette å være kunde hos Ice så lenge de fortsetter å utby så mye for en gunstig pris. For øvrig har jeg ung 20 gb for 249 kr i måneden.
Hei David M D! Tusen takk for en helt enestående tilbakemelding, dette setter vi virkelig stor pris på! Helt supert tips med å inkludere flere land i våre utenladspakker, dette skal vi ta til videre vurdering! Dette er tips og tilbakemeldinger som er med på å gjøre oss bedre, igjen tusen takk! Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Syns dekning et litt dårlig. Har 3 abonnement hos dem, i huset midt i byen.. alle har problemer med dekning . Ellers billig og greit. 299 kr for 20 GB
Hei Ave! Så leit å høre at dekningen ikke er tilstrekkelig. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret 21 00 00 00, eller via chat på ice.no. Flott å høre at prisen og det øvrige er bra 💛 Takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
Kundeservicen er elendig og det er alltid lang ventetid på telefon. De oppgir ikke epost-adresse til kundene som betyr at det ikke er mulig å få dokumentert hva som ble avtalt i ettertid. Slurvete saksbehandling og vrangvillige.
Hei Aqvamarina! Så leit å høre at du har hatt en så dårlig opplevelse med å være kunde hos oss, dette er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at ting skal være. Jeg får dessverre ikke hjulpet deg her men send oss gjerne en e-post på [email protected] så kan vi gå igjennom det du trenger hjelp til der :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Bor i Molde, mange plasser det ikke er dekning. Til tider er det lang tid å gå inn på sider , står bare å zoomer.
Hei Helen! Så trist å høre at du opplever dårlig dekning. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på tlf: 21 00 00 00, så vi kan se om det er noe vi kan få gjort. 😊💛 Takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
Billig. Aldri problemer. Rask kundeservice. Enkelt.
Hei Nina 😊 Så flott å høre at du har funnet noe som fungerer for deg, og vi er veldig glad for at det er våre tjenester 💛😍 Tusen takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
Godt fornøyd med abonnement og app. Abonnementet fungerer veldig bra.
Hei, Bjørn Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no