Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God service og god kommunikasjon med kundeservice. Lett å få tak i og kort ventetid.
Ordnet raskt det jeg ønsket å endre. Hyggelige folk på kundeservice
God informasjon hele vegen, og utrolig raskt svar og hjelp fra kundeservice!
Nortel var profesjonelle og tett på i hele prosessene med å bytte leverandør. Informasjon og support før, under og etter har vært meget god. Lett å anbefale.
Hei, Axel! Tusen takk for din gode tilbakemelding, vi vil gjøre det vi kan for at fortsettelsen skal bli minst like god! Mvh Christian Nortel Kundeservice
Vi er kunde hos Nortel og har gode erfaringer. Prisene er konkurransedyktige, Nortel har rask og god kundeservice og appen er enkel og effektiv å bruke.
Hei, Magne! Tusen takk for din gode tilbakemelding. Vi skal jobbe hardt for å sikre at den gode opplevelsen din vedvarer. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Kostnader som ikke er opplyst om før man får første faktura, kostnader ved bruk av mobilbank id, moms er utenom pris man får oppgitt, samt bindings tid er 24mnd, ble ikke opplyst om dette, selv om det er en mulighet å betale litt mer for null bindingstid
Hei, Rudi! Abonnementsvilkårene er spesifisert i kontrakten du mottar. Gjerne send oss en epost til [email protected] slik at vi kan gå gjennom saken din. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Dette er mer som er dårlig spøk. Opplyser ikke om bindingstid, eller det faktum at prisen er opplyst uten mva. For ikke å snakke om at kundeservice er frekke og umulige å snakke til.
Hei, Grete! Abonnementsvilkårene er spesifisert i kontrakten du mottar. Gjerne send oss en epost til [email protected] med hvilke innvendinger du har slik at vi kan se over saken. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Et firma som har 24 mnd binding i 2020 sier seg selv at er svindel. Da har de ikke trua på eget produkt. Og det stemmer.
Hei, Morten! Våre abonnementsvilkår er spesifisert i kontrakten du mottar. Standard avtaletid i bedriftsmarkedet er 24 måneder. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Ble oppringt av selger som opplevdes som veldig høflig og ærlig. Var tydelig på både fordeler og ulemper med de som leverandør, og etter en totalvurdering valgte vi Nortel som ny leverandør av mobiltjenester. Har aldri angret siden.
Hei, Clas! Tusen takk for din gode tilbakemelding! Vi vil jobbe hardt for å fortsette å gi deg den beste opplevelsen som kunde. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Avtalen var å bytte to mob. ab. samt internett. mobil fungerer bra og til avtalt pris. internett fungerer ikke, må bruke forrige leverandør. derfor blir det totalt et dyrere alternativ.
Hei, Lars! Det høres ut som at det er ditt mobile bredbåndsabonnement som er utfordringen her. Gjerne kontakt oss slik at vi får løst problemet! Mvh Christian Nortel Kundeservice
God dekning , OK priser. Ikke vært kunde lenge nok til å si så mye mer.
Det eneste jeg savner er å se f.eks. mine MMS på Mine sider.
Problemet kom på fredag ettermiddag så klart! Mandag lånte jeg min kones telefon og ringte Nortel . Jeg snakket med er veldig kjekk og rolig dame som loset meg gjennom en prosedyre ,det tok bare 2 minutter så var saken grei , tusen takk for hjelp
Hei, Magnus! Tusen takk for din gode tilbakemelding, godt det gikk i orden! Mvh Christian Nortel Kundeservice.
God kundeservice, ordner opp hvis det skulle være noe. Egen kundebehandler, en slipper å sitte i telefonkø å vente på en tilfeldig person. God dekning!
Hei, Ove! Tusen takk for din gode tilbakemelding, vi skal fortsette å arbeide hardt for å gi deg best mulig opplevelse! Mvh Christian Nortel Kundeservice
De sparte meg mange tusen i året, hva kjempe hyggelig og hjelpsom når jeg hadde flere spørsmål