Sammenling. Bytt. Spar.
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert september 2023
Nortel
3.5
452 verifiserte omtaler

Nortel omtaler og erfaringer

3.5
Middels
452 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
Nortel er rangert
#9 av 24 mobilselskaper
64%
Bra
64% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 452 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
254
39
8
14
137
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Tar 2 minutt

Helt topp!

Omtale av  Kristoffer

Har fått god kundebehandling og oppfølging fra en av selgerne hos Nortel. Veldig bra!

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:48

Hei Kristoffer, Så flott å høre at du er fornøyd med oss! Tusen takk for en fin tilbakemelding.

Helt ok

Omtale av  Roger

Har ingen ting og utsette på service/funksjoner etter at vi gikk over til dere Hadde litt utfordring med dekning på kontoret i starten men det ble løst umiddelbart.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:48

Hei Roger, Så bra det ordnet seg med dekningen på kontoret ditt, og at du har fått god hjelp av oss med å fikse dette. Vi ser fram til å fortsette et fint samarbeid med deg!

Super very happy

Omtale av  Bjarni

Good service ,good dekning good prices whit nortel

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:44

Hello Bjarni, Thank you for your lovely feedback! We're looking forward to continuing working with you.

Topp kundeservice!

Omtale av  Christine

Gode priser og svært hyggelig salgsavdeling! Byttet fra Unifon til Nortel og er veldig fornøyd😊

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:43

Hei Christine, Så fint å høre at du er fornøyd med vår salgsavdeling og våre priser! Vi ser fram til å fortsette et fint samarbeid med deg.

Bra selskap med god pris

Omtale av  Stener

Nortel har bra priser, og god Telenordekning. Kundeservice er alltid behjelpelig

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:43

Hei Stener, Tusen takk for fin tilbakemelding! Så fint å høre at du er fornøyd med dekningen og prisene våre. Vi gjør det vi kan for å hjelpe deg, og håper du fortsetter å være fornøyd.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Flott kundeservice - God dekning - konkurransedyktige priser

Omtale av  Torkjell

Billigere, bedre kundeservice og like god dekning som Telenor. 5/5

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:42

Hei Torkjell, Tusen takk for fine ord, det gleder oss å høre at du er fornøyd med oss! Mvh Sophie Nortel

Flott oppfølging og uproblematisk overføring til Nortel

Omtale av  Erling

Flyttet alle bedriftsabonnementene over til Nortel og det gikk helt smertefritt. Alt har fungert bra og fakturaen stemmer med tilbudet vi fikk. Tett og god oppfølging fra Nortel. Anbefales!

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:41

Hei Erling, Så flott å høre at du hadde en smertefri overføring til Nortel. Det er godt å vite at du er fornøyd med dine priser og tjenester! Mvh Sophie Nortel Kundeservice

Kundevennlig

Omtale av  Anne K

God informasjon i forkant, god oppfølging i oppstarten, tilgjengelig og hjelpsom kundeservice.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:37

Hei Anne, Tusen takk for en fin tilbakemelding! Så godt å høre at du er fornøyd med oppfølging og service. Mvh Sophie Nortel

Var møtt med ei hyggelig og hjelp som Dame.

Omtale av  Endre B

Er godt fornøgd med Nortel,eg kan trygt anbefale Nortel til familje og venner,andre.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:31

Hei Endre, Tusen takk for en fin tilbakemelding, veldig gøy å lese at du er så fornøyd. Det varmer godt for oss å lese slike trivelige ord! Mvh Sophie Nortel

Lureri

Omtale av  Morten B

Telefonselger sa att de kunne tilby ett abonnement som var billigere enn det jeg hadde med en rabatt på 15%. Men når regningen kom viste det seg att det ble dobling av pris. Og att rabatten som sto i kontrakten ikke gjaldt abonnementet jeg fikk. Kontrakten fikk jeg heller aldri tilgang til. Og når jeg spurte hvorfor, kom det aldri noe svar. Så jeg byttet abonnement å fikk en faktura på 3949kr. Så for all del, STYR UNNA!

Svar fra Nortel
12.10.2020 08:18

Hei, Morten B! Det er svært leit å høre om din opplevelse med Nortel. Dette er langt ifra opplevelsen vi ønsker at våre kunder skal oppleve. Gjerne send en epost til [email protected] slik at vi kan gjennomgå saken din.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Profesjonalitet, effektivitet og tilgjengelighet.

Omtale av  Ricardo A

Vår kontakt med Nortel har vært ekstraordinær i måten den har løst hele migreringsprosessen på mobiltelefonene våre. Alltid veldig snill, tydelig og effektiv. Vi er veldig fornøyde med ytelsen din.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:31

Hei Ricardo, Veldig godt å høre at du har hatt en så fin opplevelse med din overgang til Nortel. Vi ser fram til å fortsette et trivelig samarbeid med deg! Mvh Sophie Nortel

Kånge!

Omtale av  Andre M

Strålende fornøyd med fri data! Aldri overforbrukskostnader.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:26

Hei Andre, Fin tilbakemelding, tusen takk for gode ord! Mvh Sophie Nortel

Gode løsninger, priser og ikke minst dekning

Omtale av  Terje K

Vår opplevelse samsvarer ikke med flere av de dårlige tilbakemeldingene her, og derfor ønsker vi å dele vår erfaring. Vi er strålende fornøyd med overgang til Nortel, og det har vært en ryddig prosess. Vi kom i fra Phonero, og har etter overgangen til Telia nettet slitt med dekning. Så vi er først og fremst veldig fornøyd med å komme tilbake til Telenordekning med svært hyggelige priser. Vi har også sagt opp vårt bredbånd å gått over til mobilt bredbånd. Dette sparte oss for mye penger og fungerer utmerket. En av de tingene jeg ønsker å trekke frem som vi setter veldig stor pris på var statistikken på køen vår. Nå kan jeg veldig enkelt følge med på at alle inngående samtaler blir besvart og at ubesvarte blir ringt opp igjen. På bakgrunn tipsene vi fikk av selger gjorde vi endringer i drift, og økte omsetningen. Jeg er svært fornøyd med Nortel og oppfølgingen vi har fått.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:22

Hei Terje, Din flotte omtale varmer oss i Nortel, tusen takk for at du tok deg tid til å skrive og gi oss denne fine tilbakemeldingen. Vi vil fortsette å jobbe hardt med å levere tjenester og produkter våre kunder er fornøyde med, og gleder oss veldig til å fortsette våres samarbeid med deg som din mobil operatør.

Umulig å få tak i selger etter avtaleinngåelse

Omtale av  Berit

Selger var diffus rundt innholdet i abonnementet samt pris før avtalen ble inngått. Det ble tatt kontakt med nortel rett etter at abonnementet ble igangsatt og det tok 2 måneder før vi kom i dialog med dem. Abonnementet ble avsluttet da.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:21

Hei Berit, Beklager å høre at du har hatt en slik opplevelse som kunde hos oss. Kundeservice er åpent mandag til fredag kl 08:00 til 17:00, men vi har også vakttelefon som er åpen 24/7.

Svindelselskap

Omtale av  Vidar

Svindelselskap som baserer seg på å tjene penger på avbruddsgebyr som ikke blir opplyst om når de ringer og selger deg abonnement. Styr unna

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:17

Hei Vidar, Nortel har en standard bindingstid på 24 måneder dersom ikke noe annet er avtalt. Vi synes det er trist å høre at du ikke var fornøyd med oss som kunde. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss, slik at vi kan få sjekket opp i hva som har skjedd. Mvh Sophie

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Uhøflige telefonselgere.

Omtale av  Morten

Selger fra Nortel ringer og tilbyr meg et kundeforhold, noe jeg høflig avslo et par ganger, hvorpå selger bare blir sur og legger på. Utrolig uprofesjonelt. Hold dere unna Nortel.

Svar fra Nortel
13.10.2020 14:31

Hei Morten, Vi takker for din tilbakemelding, og vi beklager at du har hatt denne opplevelsen. Dette er på ingen måte et inntrykk vi ønsker å gi. Mvh Sophie Nortel

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av bedrifter
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR