Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Rett leverandør for oss

Omtale av  Jørgen

Nortel har levert som avtalt fra første stund, er meget prisgunstig og leverer på Telenor nett som er avgjørende for vår bedrift. Absolutt å anbefale.

Svar fra Nortel
17.01.2023 08:43

Hei Jørgen Takk for 5 stjerner, det setter vi stor pris på! Det er kjekt å lese at dere er fornøyd med overgangen til Nortel. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

God service

Omtale av  Jostein

God dekning og lett åkoma i kontakt med kundeservice

Svar fra Nortel
13.01.2023 12:11

Hei Jostein Takk for 5 stjerner, det setter vi veldig pris på! Vi har en ypperlig kundeservice som alltid sitter klar til å hjelpe, så det er kjekt å lese at du har fått raskt hjelp når du trenger det. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

Bra Mobiltjenester

Omtale av  Sebastian

Veldig raskt, stabilt og effektivt, bra verdi for pengene!

Svar fra Nortel
09.01.2023 10:30

Hei Sebastian Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Fint å høre at du er fornøyd med våre produkter og tjenester. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (1)

Veldig fornøyd

Omtale av  Bjørn K

Er veldig fornøyd, er det nåko, så ordner dei opp👍

Svar fra Nortel
09.01.2023 08:19

Hei Bjørn Takk for 5 stjerner, det setter vi stor pris på! Flott å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

Høyt servicenivå

Omtale av  Jan H

Vi har benyttet Nortel i et års tid og er fortsatt i innkjøringsfase, men vår erfaring er veldig god så langt. Spesielt er servicegraden på support høyere en forventet. Fleksibel, løsningsorientert og nytteverdi er vår erfaring så langt. Savner mulighet for flere administratorer i selvbetjeningsportalen, men det kommer nok. Jan H. IT- sjef

Svar fra Nortel
09.01.2023 08:18

Hei Jan Så kjekt å lese at dere fortsatt er fornøyde kunder hos oss. Vi jobber hardt for at du som kunde skal få den hjelpen du måtte trenge, så det er fint å lese at du har positive erfaringer med vår kundeservice. Jeg tar med meg ønsket ditt om flere administratorer i portalen, takk for din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Seriøs aktør

Omtale av  Øyvind V

Til midt bruk, passer Nortel meg bra. Det er ikke mye mas og tull, kun et fungerende mobilabonnement.

Svar fra Nortel
09.01.2023 08:11

Hei Øyvind Så flott at du er fornøyd kunde hos oss, vi setter pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

Lureri av telefon selgere og ikkje oppgje Priser eks.mva

Omtale av  Småbruker M. O

Telefonselger ringer og spør etter dagens abonoment og når han før vite at du har eit privat abonoment, i denne sammenheng var det eit famillieabonoment med 3 brukarar til 1100kr pr mnd kan han selge meg eit til 299 pr stk pr mnd, altså eg sparar 200 kr mnd. Eg trykker OK som har ber meg gjere på ein SMS mens telefonsamtalen går, og da er det bekrefta. I eit brev i lag med simkorta les eg at alle prisar er EKS.mva. Når eg ringer og vil sei opp pga dette Var det ingen utkjøp, noko han sa var fritt og velge for min del i avtaletiden. fikk Kjøpe meg ut for 3000 eks.mva pr abonoment. Eg er småbrukar med fammileabonoment for sønn på 8 og sambuar. Galskap

Svar fra Nortel
06.01.2023 08:26

Hei Alle våre kunder får alltid tilsendt en kontrakt de må signere, og her kommer alt av priser og vilkår tydelig fram. I dette tilfellet kan det se ut som om du har signert denne avtalen i løpet av samtalen med selger, og derfor ikke fått lest skikkelig hva som står i den. I tillegg til at det må signeres en avtale, så ringer vi også alle kunder før vi legger de inn i systemene våre. Her går vi gjennom kontrakten og sjekker at alt stemmer. Jeg har søkt deg opp i våre systemer, og ser vi har en pågående sak. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, og vil derfor ta kontakt med deg i løpet av dagen for en ny gjennomgang av saken din. Du kan også sende oss en mail på [email protected] om du ønsker det. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (3)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR