Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er veldig fornøyd, er det nåko, så ordner dei opp👍
Hei Bjørn Takk for 5 stjerner, det setter vi stor pris på! Flott å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Vi har benyttet Nortel i et års tid og er fortsatt i innkjøringsfase, men vår erfaring er veldig god så langt. Spesielt er servicegraden på support høyere en forventet. Fleksibel, løsningsorientert og nytteverdi er vår erfaring så langt. Savner mulighet for flere administratorer i selvbetjeningsportalen, men det kommer nok. Jan H. IT- sjef
Hei Jan Så kjekt å lese at dere fortsatt er fornøyde kunder hos oss. Vi jobber hardt for at du som kunde skal få den hjelpen du måtte trenge, så det er fint å lese at du har positive erfaringer med vår kundeservice. Jeg tar med meg ønsket ditt om flere administratorer i portalen, takk for din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Til midt bruk, passer Nortel meg bra. Det er ikke mye mas og tull, kun et fungerende mobilabonnement.
Hei Øyvind Så flott at du er fornøyd kunde hos oss, vi setter pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Telefonselger ringer og spør etter dagens abonoment og når han før vite at du har eit privat abonoment, i denne sammenheng var det eit famillieabonoment med 3 brukarar til 1100kr pr mnd kan han selge meg eit til 299 pr stk pr mnd, altså eg sparar 200 kr mnd. Eg trykker OK som har ber meg gjere på ein SMS mens telefonsamtalen går, og da er det bekrefta. I eit brev i lag med simkorta les eg at alle prisar er EKS.mva. Når eg ringer og vil sei opp pga dette Var det ingen utkjøp, noko han sa var fritt og velge for min del i avtaletiden. fikk Kjøpe meg ut for 3000 eks.mva pr abonoment. Eg er småbrukar med fammileabonoment for sønn på 8 og sambuar. Galskap
Hei Alle våre kunder får alltid tilsendt en kontrakt de må signere, og her kommer alt av priser og vilkår tydelig fram. I dette tilfellet kan det se ut som om du har signert denne avtalen i løpet av samtalen med selger, og derfor ikke fått lest skikkelig hva som står i den. I tillegg til at det må signeres en avtale, så ringer vi også alle kunder før vi legger de inn i systemene våre. Her går vi gjennom kontrakten og sjekker at alt stemmer. Jeg har søkt deg opp i våre systemer, og ser vi har en pågående sak. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, og vil derfor ta kontakt med deg i løpet av dagen for en ny gjennomgang av saken din. Du kan også sende oss en mail på [email protected] om du ønsker det. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Bytte gikk kjapt og greit, de få gangene jeg har vært i kontakt med kundeservice var det veldig enkelt og fikk løst problemet. Dekningen via Telenor fungerer ypperlig. Ingenting å utsette på Nortel. :)
Hei Niklas Takk for 5 stjerner, det er hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss! Vi jobber hardt for at alle våre kunder skal få en sømløs og god overgang til Nortel, og all den oppfølgingen de ønsker i ettertid. Det er derfor fint å lese at dette har fungert utmerket for deg! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Jeg har hatt abonnement hos Nortel i nærmere to år, og er strålende fornøyd. Mitt Nortel-appen er oversiktlig, dekningen er bestandig pålitelig og stabil, og mobildataen er rask og fungerer alltid som den skal. Jeg får mye for pengene, og har enda ikke opplevd noe negativt ved mitt abonnement. Tidligere, har jeg hatt problemer både ved apper og dekning hos andre leverandører, noe som nå ikke lenger er en bekymring en gang. I tillegg har kundeservicen vært utmerket de få gangene jeg har hatt spørsmål. Anbefales på det varmeste!
Hei Victoria Så kjekt å høre at du er fornøyd med våre produkter og tjenester, og at du synes appen vår er oversiktlig og bra! Vi setter veldig stor pris på din tilbakemelding. Takk for din anbefaling av Nortel. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Har nok fått det billigste abonnementet de har da vi ikke har behov for data. Regner med at vi betaler minimalt i forhold til bruken. Greit med betaling og kopi av faktura i hver epost. Har fått god hjelp når jeg har hatt behov for det.
Hei Eliza Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel