Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Grei og nær

Omtale av  Erik L. M

Det eg sett mest er: eg får eit namn og eit telefon nr. å forhalda meg til, og når eg ringer det telefonnummeret får eg ei klar stemme, utan bakgrunnsstøy. Elles får eg ein grei pris. Helsing Erik L M.

Svar fra Nortel
07.03.2023 07:23

Hei Erik Tusen takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på. Vi jobber hardt for å tilby kundene våre en rask og effektiv kundeservice hvor man blir sett og hørt, og samtidig får den hjelpen man trenger. Det er derfor fint å se at du opplever det slik når du er i kontakt med oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig Nortel.

Nyttig (0)

Gode avtaler og god kundeservice

Omtale av  Wiviann K

Møter alltid imøtekommende og hyggelege folk når du er i kontakt med Notel. Fram til no har ingen slått dei på kundeservice eller pris.

Svar fra Nortel
03.03.2023 15:17

Hei Wiviann Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Nortel kunde

Omtale av  Oddarild

Har hatt abonnement i 2 år, og det har fungert helt max. Veldig fornøyd

Svar fra Nortel
22.02.2023 08:37

Hei Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på! Flott å lese at du er fornøyd kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Fornøyd med Nortel

Omtale av  Jan

De holder det de lover, god service, god kundestøtte ved behov.

Svar fra Nortel
16.02.2023 14:18

Hei Jan Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er fint å lese at du er fornøyd med vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

ikke akseptabelt

Omtale av  Knut Å

Kom i skade for å bruke 245mb teledata på Danskebåten og fikk en regning som blåste meg av kontorstolen kr 11961.- det er nesten 50 kr pr mb!! Har kontaktet Telenor Bedrift og de tar kr 5 pr mb!! Siden Nortel opererer i Telenor sitt nettverk så skulle en tro prisene var noenlunde like. Det ble heller ikke sendt ut SMS med varsel om satelitt nettverk og tilhørende prisliste slik det står på Nortel sin hjemmesider at det skal gjøres. Har bestridet faktura men enda truer de med inkasso og stenging. Styr langt unna Nortel de er totalt useriøse.

Svar fra Nortel
10.02.2023 09:03

Hei Knut Jeg skjønner du ble litt sjokkert når du så regningen din etter Danskebåten. På ferger for eksempel mellom Norge og Danmark havner man i et satellitt-nettverk som går via satellitt i stedet for vanlige mobilnett. Innenfor disse områdene er det litt andre priser som gjelder. Du kan lese mer om dette her: https://nyheter.nortel.no/trygg-mobilbruk-i-utlandet https://www.nortel.no/bedrift/tjenester/generelle-priser/utlandspriser/ Du skriver at du ikke mottok noe SMS når du gikk inn i dette satellitt-området. Vi sender en SMS til alle våre kunder med varsel om at man nå går inn i et slikt område, og at det er andre priser som gjelder. Jeg har søkt deg opp i våre systemer, og ser du har en sak liggende hos oss. Denne saken tar jeg videre, og du vil bli kontaktet for en ny gjennomgang av saken. Om du ønsker å ta kontakt med oss i mellomtiden kan du sende oss en mail til [email protected]. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (5)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bare gode erfaringer

Omtale av  Torstein I

Ryddig og etterrettelig selskap. Har bare positiv erfaring

Svar fra Nortel
08.02.2023 07:28

Hei Torstein Takk for 5 stjerner, det setter vi pris på. Det er kjekt å lese at du er fornøyd kunde hos oss! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

kundeservise.

Omtale av  Jostein G

God kundekontakt møtte oppgående personer hver gang jeg hadde behov for å ta kontakt. Fikk overflyttet abonemanget fra arbeidsgiver da jeg gikk av med pensjon, årsaken til at jeg byttet levrandør var prisen og det alene.

Svar fra Nortel
06.02.2023 07:30

Hei Jostein Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi pris på! Det er kjekt å lese at du er fornøyd med vår kundeservice, og at du har fått god hjelp når du trenger det. Vi jobber hardt for at du som kunde skal føle deg trygg hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (2)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR