Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Super dekning, kjekke kundebehandlere og god service

Omtale av  Geiranger B

Vi har 20-25 SIM-kort. Og er veldig fornøyd. Raks 5G der det finnes. Løsningsorientert selger, som jeg får tak i når jeg trenger han. Greie priser.

Svar fra Nortel
21.12.2022 09:54

Hei Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ingenting er bedre enn å høre at dere er fornøyd med deres kundeforhold hos Nortel. Våre selgere og kundeservice sitter alltid klar til å hjelpe om det skulle være noe. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (3)

Utmerket kundeservice og proffe løsninger.

Omtale av  Danny

Finner ikke bedre kundeservice og løsninger på markedet. Konkurranse dyktige priser og skreddersydde abb.

Svar fra Nortel
21.12.2022 09:52

Hei Danny Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Så flott at du er fornøyd med våre produkter og tjenester! Vi jobber hardt for å tilby våre kunder gode abonnement og tjenester til en rimelig pris, og samtidig levere god kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (3)

God service, god dekning

Omtale av  Bjørn M. A

Veldig god service om det skal være noe som er gale. Rask og effektiv. God dekning og god pris

Svar fra Nortel
21.12.2022 09:50

Hei Bjørn Takk for 5 stjerner, det setter vi veldig pris på! Ingenting er så kjekt som å høre at du er fornøyd med våre produkter og tjenester. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (3)

Et selskap som baserer seg på bruddgebyr

Omtale av  Cr

Unngå disse for alt det er verdt! Vi takket ja til avtale om portering til Nortel i vår, på porteringsdato fungerte ikke sim kortene og vi kontaktet Nortel for å be om nye. Ikke hørte vi mer men fikk derimot etter fler mnd faktura på bruddgebyr. Ifølge avtalevilkår skal vi ha fått tildelt nye telefon nummere eller varsel om at det var problemer vedr portering. Noe vi ikke har mottatt. Venter fortsatt på svar om hvorfor det ikke var i orden. Derimot fikk vi tilbud om å slippe bruddgebyr om vi valgte å gi det en nye sjanse. Upålitelig selskap med helt forferdelig kundeservice. Dekningen kan jeg ikke si noe på, vi kom aldri så langt til å få testet den som kunde. Men ser vi kan være gla for det å.

Svar fra Nortel
21.12.2022 09:49

Hei Cr Jeg får ikke søkt deg opp i våre systemer og evt. sjekket hva som gikk galt da dere ble overført til oss. Jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan finne saken deres. Det er likevel synd å lese at dere ble stående uten at SIM-kortene deres fungerte. En sjelden gang kan det være forsinkelser i Telenor-nettet som vi bruker, og det kan ha ført til at kortene ikke fungerer med det samme. Om dere har vært i kontakt med oss og bedt om nye kort skulle dere selvfølgelig fått tilsendt dette, så det er veldig dumt om dette ikke er tilfellet. Jeg ønsker veldig gjerne å hjelpe deg. Om du tar kontakt med oss på [email protected] kan vi ta en ny gjennomgang av saken din, og se om vi finner en løsning som kan fungere for deg. Jeg håper virkelig vi kan klare å snu din opplevelse av å være kunde hos oss til noe mer positivt. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (4)

Lover, og bryter løfter

Omtale av  Stene A

Når noen lover deg en tjeneste med avtaltet vilkår så regner hvertfall jeg med at vi er enig. Selger fra Nortel lovet et bra system for vår bedrift med alle funksjoner som vi satte som kriterier. Lovet også å dekke brudd gebyr fra vår eksisterende operatør. Resultatet ble at tjenesten ikke fungerte som lovet. Da Nortel ble konfontert med dette fikk vi bare til svar at det skal fungere. Tjesten fungerte aldri og etter ca 1mnd. Så vi oss nødt til å bytte tilbake til operatøren vi hadde tidligere. Resultet ble da at Nortel ikke dekket bruddgebyr som lovet og vi endte opp med en regning på 18000.- som takk for handelen. Ved oppsigelse sende de også oppdaterte vilkår som hadde et annet innhold enn de som ble sendt til oss ved innsalget. Disse firsvarte da at bruddgebyr ikke skulle dekkes av Nortel. Oppfatter Nordtel som meget uredelig, og i vårt tilfelle som regelrett svindel. Unner ingen å oppleve det samme.

Svar fra Nortel
21.12.2022 08:21

Hei Vi jobber hardt for å kunne tilby våre kunder gode produkter og tjenester, og det er derfor synd å lese at det ikke sto til deres forventning denne gangen. Jeg skjønner også det er frustrerende om dere har blitt lovet noe, og dermed fått levert noe som ikke fungerer optimalt for deres bruk. Jeg ser at du skriver at dere allerede har byttet operatør, og synes det er leit at dere ønsket å avslutte deres kundeforhold hos oss. Om det fortsatt er noe som er uklart, eller dere ønsker svar på noe, så er dere velkommen til å ta kontakt med oss på [email protected] for en gjennomgang av saken deres. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (4)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

ET GRUSOMT TELESELSKAP!

Omtale av  Marcus

ET GRUSOMT TELESELSKAP! Ønsker du å gå i ei felle og elsker du å bli lurt? Da skal du gå over til Nortel. Et teleselskap skapt for å lyve og lure kundene sine! Har 300 GB i mnd. Bruker mye internett via bedriften. Muntlig avtale over telefonen om ingen bindingstid og full hastighet. Etter kun 10 GB brukt data pr. døgn går hastigheten ned til så å si null mbps. Ubrukelig med andre ord. Kun 10 dager etter mottak av SIM vil jeg vekk fra Nortel og tilbake til annen leverandør. Blir nektet å forlate og er tydeligvis bindt fast til disse folkene i 2 år (!!!) selv om det ikke var avtalen når de lovet gull og grønne skoger på telefonen. De nekter nå å gi slipp på meg. De gir heller ingen angrefrist selv om det kun har gått 10 dager. Jeg føler meg lurt av disse folkene. Jeg føler meg heller ikke som en frivillig kunde, men et gissel som er tvunget til å betale de i 2 år til mot min vilje. De kunne enkelt vist meg goodwill og latt meg avslutte kundeforholdet som knapt har kommet i gang, men nei, de viser sitt sanne sinn og slår kloa i meg. Snakk om å vise rævdårlig kundeservice! Hold dere unna Nortel! Gå for guds skyld ikke i samme fella som meg og mange andre har gjort. La min lærepenge være en lekse til alle andre som i det hele tatt vurderer Nortel. Denne anmeldelsen skal jeg publisere på så mange plattformer som mulig, og så jevnlig som mulig. Skal gjøre det til min livshobby å gi Nortel så mye negativ omtale til så mange folk som mulig at de taper mye mer på å ikke bare gi slipp på meg med det samme istedet for å tvinge meg til å være kunde. Hvis det er denne leken de vil leke, så er det greit. Vi får se hvem som taper mest på dette.

Svar fra Nortel
21.12.2022 09:04

Hei Marcus Vi ønsker selvfølgelig ikke å lure noen, og har heller ingen intensjon om å lyge til kundene våre. Jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer og se på saken din, men jeg skjønner ut i fra det du skriver her at det har skjedd noe feil med abonnementet ditt. Jeg er usikker på om du var i kontakt med vårt kundesenter da dette problemet oppsto, men det skal være en smal sak å fikse som de evt. hadde ordnet for deg med det samme. Når det gjelder bindingstid hos oss kommer dette tydelig fram i kontrakten du signerer før du blir kunde hos oss. Her ser du alt av priser og vilkår. Det er veldig vanlig å operere med bindingstid i bedriftsmarkedet, og også standard prosedyre med bruddgebyr om man bryter en skriftlig inngått avtale. Angrefristen gjelder ikke på samme måte i bedriftsmarkedet. Om du ønsker en ny gjennomgang av saken din kan du gjerne ta kontakt med oss på [email protected]. Vi ønsker selvfølgelig at alle våre kunder skal være fornøyd med sine produkter og tjenester fra oss, og at de skal få den hjelpen de trenger om det skulle være noe. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (5)

Useriøse på toppnivå!

Omtale av  Knut L

Ingen villighet til å rette opp i feil de har begått vedr fakturering. Fikk nær doblet månedsprisen en måned. Hold dere langt unna denne leverandøren!

Svar fra Nortel
13.12.2022 07:48

Hei Knut Jeg har prøvd å søke deg opp i våre systemer for å se hva som har skjedd her, men trenger litt mer informasjon før vi kan finne deg. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, og ber deg derfor ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan ta en ny gjennomgang av saken din, og sammen finne en løsning som fungerer for deg. Med vennlig hilsen Sara, kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (3)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR