Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Leverer ikke som avtalt, og lite imøtekommende

Omtale av  Stian S

Ble kontaktet av en svært pågående, men hyggelig, selger. Skisserte løsningen som vi hadde i Phonero, og fikk til svar at ikke bare kunne dem levere tilsvarende løsningen- Men de kunne også ffforbedre den! Problemene begynte allerede før portering da de på teknisk avdeling overhode ikke skjønte hvordan vi ville ha oppsettet, og det viste seg snart at den løsningen som vi ble lovet, og som vi hadde hos Phonero, ikke kunne leveres av Nortel. Etter flere måneder fram og tilbake for å finne en levelig løsning ga jeg opp og ønsket å heve avtalen. Men tror du de ville la oss gå uten å betale 12000,- + mva i bruddgebyr, ikke snakk om. Meget useriøst mtp at grunnen til heving av avtale er at de ikke har teknologien for å innfri de løsningene som de faktisk solgte oss. Det eneste positive er prisen, men det er vell som med alt annet, man får det man betaler for

Svar fra Nortel
17.07.2023 08:15

Hei Stian Jeg skjønner det kan være frustrerende om dere har blitt lovet løsninger som ikke er blitt levert. Vi ønsker selvfølgelig at alle våre kunder skal være fornøyd, og at de skal få de produktene og løsningene som er avtalt. Bruddgebyr som du nevner her er er standard praksis i bedriftsmarkedet. Dette er et gebyr som kommer ved brudd på skriftlig inngått avtale. Jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan finne deg i våre systemer, for å se hva som har skjedd. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (11)

Fornøyd kunde

Omtale av  Svein

Vår bedrift er godt fornøyd med leveranse fra Nortel

Svar fra Nortel
17.07.2023 07:44

Hei Svein Takk for 5 stjerner, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Serviceinnstilt og løsningsorientert

Omtale av  Ivar S

Alltid blide å snakke med og ser løsninger til ditt beste.

Svar fra Nortel
14.07.2023 10:07

Hei Ivar Takk for din tilbakemelding, det er kjekt å lese at du er fornøyd med vår kundeservice og løsninger! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Fornøyd

Omtale av  Robert

Meget positive erfaringer med Nortel. Lokal forankret (foreløpig) bedrift som skaper arbeidsplasser i byen vår. Samtidig gode priser og service

Svar fra Nortel
12.07.2023 11:21

Hei Robert Flott å høre at du har positive erfaringer med å være kunde hos oss. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Meget godt fornøyd!

Omtale av  Weg

Opplever aldri noe problem med mitt abonnement 👍🏼

Svar fra Nortel
12.07.2023 11:00

Hei Weg Tusen takk for tilbakemeldingen og 5 stjerner, det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Glitrende support!

Omtale av  Ole

Nortel har en glitrende support som er mye verdt for oss som er helt avhengig av en velfungerende telefonløsning. Sentralbordet er også bra selv om det ikke er helt intuitivt på alle områder. Appen er derimot enkel i bruk!

Svar fra Nortel
07.07.2023 08:41

Hei Ole Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Det er veldig kjekt å lese at dere er fornøyd med våre produkter og tjenester. Ikke nøl med å ta kontakt med oss om du trenger noe hjelp til sentralbordet deres. Du når oss på telefon 70309900 eller mail [email protected]. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel

Nyttig (0)

Godt fornøygd

Omtale av  Knut

God oversikt over rekning, rask kontakt med Nortel viss noe er uklart , pris ok

Svar fra Nortel
07.07.2023 08:42

Hei Knut Takk for din tilbakemelding! Det er fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR