Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har nok fått det billigste abonnementet de har da vi ikke har behov for data. Regner med at vi betaler minimalt i forhold til bruken. Greit med betaling og kopi av faktura i hver epost. Har fått god hjelp når jeg har hatt behov for det.
Hei Eliza Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
God dekning og veldig god service! Det anbefales sterkeste hos Nortel
Hei Alan Takk for 5 stjerner, og takk for at du anbefaler Nortel videre til andre. Det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Er kjempefornøyd med Nortel som min leverandør på mobil. Oversiktlig og grei faktura.
Hei Georg Takk for din tilbakemelding, og takk for 5 stjerner, det setter vi stor pris på! Kjekt å lese at du er fornøyd med med Nortel som din mobiloperatør. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
Veldig god dekning og mye GB for pengene! Anbefales
Hei William Takk for 5 stjerner, det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Nortel er veldig bra og super dekning:) Jeg får alltid hjelp når jeg trenger.
Hei Christoffer Takk for din tilbakemelding, det er kjekt å høre at du er fornøyd med både dekning og kundeservice! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Jeg fikk sendt flere sim kort en avtalt som ikke var aktivert. Men fikk veldig god hjelp hos kundeservice. Helt konge d.
Hei Rv Jeg har dessverre ikke nok informasjon om deg for å søke deg opp i våre systemer og se hvorfor du fikk tilsendt SIM-kort som ikke var avtalt og enda ikke aktivert. Det er uansett fint å høre at det ordnet seg, og at du fikk god hjelp fra våre kundebehandlere. Takk for din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Altids blid og hyggelig. Hjelpsome og løsningsorientert. Vi bruker også deres enkle sentralbord og er svert fornøyd
Hei Tommy Så flott å høre at dere er fornøyde med vår kundeservice og sentralbordløsning! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.