Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Undertegnede ble kontaktet av Nortel for bedriftsabonnement. Nortel argumenterte at de ville dekke kostnaden ved å bryte avtale for binding med tidligere leverandør. Det ble ikke opplyst om noen tidsfrist for innlevering av av betalt giro for frikjøp fra tidligere leverandør. Beløpet var på over 13000kr. Bindingen til Nortel er 24 mnd. Da giroen ble levert opplyste Nortel av fristen for refusjon var 3 måneder fra inngåelse av abonnement, mens bindingen er på 24 måneder. Frist på 3 måneder ble ikke opplyst på noen måte, og det finnes heller ikke noe skriftlig redegjørelse for dette, hvilket er en stor tabbe fra min side, man velger å tro at mobiltjeneste leveandører er ærlige og seriøse aktører. Dette er pent sagt svært dårlig kundebehandling fra Nortel sin side. Undertegnede deler denne erfaringen slik at firmaer som vurderer å bytte leverandør av mobilabonnement er informert om hva Nortel står for i dette markedet.
Vart i utgangspunktet kontakta av seljar med spørsmål om å verte kunde. Opplyste då om at eg var kunde hos Ice og hadde bindingstid med bruddgebyr, men ville svært gjerne derifrå på grunn av elendig kundeservice og endå verre avtaleoppfyljing. Fekk då beskjed om at det ikkje var noko problem, det skulle dei dekke. Det høyrdest flott ut heilt til Ice kom med sitt krav som heilt uventa var doble bruddgebyr. Etter litt tenketid gjekk dei med på å dekke det også mot litt utvida bindingstid. Dette synest eg var heilt flott gjort i motsetnad til det i allefall Ice kunne vise til. Vidare har vel det meste fungert heilt greitt. Har eit par ting som ikkje har vore bra. Først no har dei greid å sende ut faktura på skikkeleg måte, og renter som følge av det same og gebyr som ikkje skulle vere der har dei fortsatt ikkje fått tilbakeført. Det var lova å ordne det for eit halvt år sidan.
Dem har en selger som ringer hvar dag og lover at han fikser allt, etter du godkjenner avtalen , han svarer ikke. Betaler ikke bruddgebyr, for andre priser en de lover, brukte minst 5 timer med å ringe dem og sende E-Mail, men uten å få svar på det du lurer på. Blir aldri ringt tilbake etc Styr unna
Var spent på hvor smertefritt det skulle gå og bytte til Nortel. Men det var ingen problemer, sentralbord, varemottak, vakt tlf, vi er alle fornøyd m bytte👍
Hei Rita, Takk for fin tilbakemelding! Vi håper dere har kommet godt i gang og at opplæringen som bestilt finner sted om ikke så alt for lenge. Skulle det være noe du lurer på, er du velkommen til å kontakte oss på [email protected] Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Byttet til Nortel tidligere i år og ble i samtale med selger og han's leder enige om dekking av brudd gebyr hos tidligere leverandør(5 abonnement). Jeg påpekte i den samtalen at alt skulle betales ut samlet og det var ikke noe problem. Sitter i dag med et inkassokrav fra tidligere leverandør og Nortel nekter å betale ut som avtalt, da det ikke er skrevet noe om dette i avtalen. De påpeker at de aldri utbetaler direkte, men trekker fra på fremtidige regninger og det har de heller ikke gjort. Har hatt dialog med kundeservice i et par uker nå, og jeg blir like skuffet hver gang over måten de behandler meg som kunde. De indirekte beskylder kunden får lyve, fordi de ikke har notert i avtalen hva som ble avtalt. Så vil anbefale alle å styre unna dette selskapet. Og til kundeservice når dere leser dette, trenger dere ikke svare. For standard frasene deres dekker ikke dette i det hele tatt.
Fantastisk kundeservice som, selv utenfor åpningstidene, er særdeles behjelpelig og ordner opp til det beste for kunden .
Hei Hilde, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker å gi alle våre kunder god service, og din tilbakemelding bekrefter at vi lykkes med det vi brenner for. Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Kjapt og enkelt via chat. Særdeles hyggelig og kjapp kundeservice 👍👍👍
Hei Tor Sverre, Takk for hyggelig chat-samtale! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Vi ønsker å gi alle våre kunder god kundeservice, og setter stor pris på din tilbakemelding på at vi lykkes med det. Mvh Ida, Nortel Kundeservice