Veldig fornøyd. Hyggelig service. Svarer på mail med en gang.
Hei Gitte Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Jeg synes det er kjekt å lese at du har hatt en positiv opplevelse hos oss, og at du er fornøyd med vår service. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Lett å komme i kontakt med rett folk. Serviceinnstilt og god på oppfølging. Meget gode erfaringer så langt.
Hei Arnstein Vi setter veldig pris på din tilbakemelding, det er flott å lese at du er fornøyd med vår kundeservice! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Svarer ikke på e-post eller telefon opplyser ikke om bindingstid eller pluss moms minner om bondefangeri. Legg på røret når de ringer. Dette er det værste firmaet jeg har vært borti.
Hei Einar Det er leit å lese at du ikke har fått svar på dine henvendelser du har sendt til oss. Vi jobber hardt for at du som kunde skal få den hjelpen du trenger, og har derfor kort svartid på både telefon og mail. Når det gjelder bindingstid og priser er dette noe som kommer tydelig fram i kontrakten du signerer før du blir kunde hos oss. Her finner du nemlig alt av priser og vilkår. Jeg trenger litt mer informasjon om deg før jeg kan søke deg opp i våre systemer for å se hva som har skjedd. Om du ønsker kan du ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Anbefaler ingen å bytte til Nortel. Vi har siden november slitt med dette selskapet. Masse mail og telefoner, ingenting av det vi ble lovet stemmer. Ikke dekning som lovet, utrolig tregt nett, går ufattelig mye data , fakturarer her er dyrere enn telenor når alle tillegg kommer med. I påsken falt hele nettet helt ut, sammenlignet med telenor, som det påstår at de har samme dekning som, telenor abb. fungerte utmerket. Ekstra datakvote er enormt dyrt. Har måttet tegne telenor abb på bredbånd da Nortel ikke fungerte. Kundeservice svarer med at det har samme dekning som telenor . Selv om vi ble lovet skiftelig at vi kostnadsfritt kunne gå ut av avtalen om det ikke var tilsvarende telenor abb vi hadde, nekter det oss dette. Det ber om bevis, hvordan kan du som kunde bevise at du ikke har dekning og at nettet går tregt?? Det er umulig , det er derfor det Nortel kan holde på med denne svindelen. Har bedt dem sjekke selv, dette unnlater de å svare på. Kundeservice forlanger 500 kr om du ringer vakttlf utenom ordinær åpningstid.... det sier vel sitt Tar dette til forbrukerådet og anbefaler alle som har samme problem å gjøre det .,slik at vi får slutt på denne svindelen.Meget useriøst selskap.
Hei Åge B Nortel er det man kaller en tjenesteleverandør, som enkelt forklart vil si at vi kjøper dekning fra Telenor. Det vil også si at våre kunder får 100% samme dekning hastighet som Telenors egne kunder. Du kan lese mer om dette her: https://nyheter.nortel.no/telenor-dekning-med-full-hastighet Det er synd å lese at dere har hatt en dårlig opplevelse etter å ha byttet til oss. Før dere blir kunder hos oss får dere tilsendt en kontrakt dere må signere. I denne kontrakten kommer det tydelig fram alt av bindingstid, priser, og andre vilkår. Vi kontakter også alle kundene våre på telefon før vi legger de inn i våre systemer, og tar en gjennomgang på kontrakten og abonnement. Dette for å sikre at kunden får det som de er blitt lovet. Normal bindingstid hos oss er på 24 mnd. Om man bryter ut av denne avtalen får man det vi kaller bruddgebyr. Dette er et gebyr for brudd på en skriftlig inngått avtale, og er standard praksis i bedriftsmarkedet. Om dere er blitt lovet noe annet ønsker vi veldig gjerne se dette dokumentet/ mailen. Jeg får dessverre ikke søkt deg opp i våre systemer kun ut i fra den informasjonen jeg har her, men ta gjerne kontakt med oss på tilba[email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Vi jobber hardt for at du som kunde skal være fornøyd, og føle deg ivaretatt, og synes derfor det er leit å lese at du har hatt motsatt opplevelse etter å ha vært i kontakt med oss. Vi håper du tar kontakt slik at vi kan hjelpe deg! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Etter ny plattform, bare tull 2 sim kort virker ikke , tok en uke å få nytt, appen har ingen nyttige funksjoner overhode, har gitt opp nå....
Hei Per Det er synd å lese at overgangen til ny plattform ikke gikk sømløst slik som den skal. Vi jobber veldig hardt for å tilby kundene våre rask og god service, akkurat slik som de fortjener. Jeg skjønner det er frustrerende når ting ikke fungerer. Jeg får dessverre ikke søkt deg opp i våre systemer for å ta en titt på saken din, jeg trenger litt mer informasjon om deg først. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] om du fortsatt opplever utfordringer, eller ønsker en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Det var ein dårleg start, følte meg overkjørt av telfonselgeren, da han først var fedig så fikk eg ikke tak i han mere. Det fungerer bra nå.
Hei Anders Det er dumt at du føler du fikk en litt dårlig start hos oss, men jeg er glad for å høre at vi klarte snu din opplevelse til noe positivt! Ikke nøl med å ta kontakt med oss på telefon 70309900 eller mail [email protected] om det er noe du lurer på eller trenger hjelp til. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
God service,aldri ventetid på support. Veldig bra dekning også i grisgrendte strøk som er viktigst for oss. Hyggelige priser. Eneste minus fra oss er opningstidene på support kunne vært litt lenger. Ellers det beste vi har hatt,og vi har prøvd flere gjennom årene. Detter er tilfredsstillende. Anbefales.
Hei Ole Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på at du ønsker å gi oss fem stjerner! Det er kjekt å lese at du er fornøyd med våre priser, produkter og tjenester. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.