Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Blir fort veldig dårlig dekning. Opplevde det i Oslo og i Nord Norge. Hvordan er dette mulig. Jeg håper virkelig dere gjør noe med dette før jeg og heile familien bytter.
Heisann! Så kjedelig å høre. Vårt mobilapponnement har Telenor-dekning, og det skal være supergod dekning de fleste steder! /Mariell
Ikkje bruk vipps mobil! Elendig, grei nok pris og mye data men fyflate kor dårlig kundeservice. Eg ville endre størrelse på abonnement og ordnet dette dagen før betaling sku skje, (de fleste tenker ikkje på dette før betaling skal skje så eg vil si 1 dag før er normal tidspunkt å endre) da fikk eg beskjed om at eg måtte endre dette 24t før betalings dato. Eg husker ikkje å ha lest desse reglene i vilkår, da gikk eg gjennom vilkår der de ikkje sto noe om dette. Eg ringte vipps og ga beskjed, dei svarte bare takk for tipset, vi skal skrive de i vilkårene. De var null interesse i å hjelpe meg å endre abonnement. VIKTIGS: No har eg vært uten mulighet for å sende melding, ringe, bruke mobildata og bankid i 8 dager, eg har ringt vipps angående probleme 2 ganger og kontaktet dei på chat 2 ganger. Vipps har null interesse i å hjelpe og kommer med 2 unnskyldninger: først sier vipps siden eg ikkje er på heimplassen min er de mulig at abonnementet slutter å fungere i tillegg sier dei at akkurat der eg befinner meg har de vert mye feil siste dagene (Oslo) Da svare eg dei at siste dagene har eg vært på Voss, Os, Stord, Haugesund, Haukeli, Bø, Notodden, Drammen og Skien. Etterpå spør eg om dei har hatt problem alle stedene eg har vert på og da svare dei ikkje og skylder på Telenor. Eg spør så om eg må ringe Telenor å spør dei om hjelp og de gikk vist ikkje an, så da sitter eg her uten å kunne bruke mobilen. Slik Kunderservice vil slå hard ned på et så nytt og lite selskap !
Hei! Takk for konstruktiv tilbakemelding! Vi hadde satt pris på at du kontaktet oss angående dette så det kan opprettes en reklamasjonssak på dette, så skal vi se om vi kan komme til en enighet! :) /Vinjar
Har hatt Vipps Mobil i ett år nå og er meget fornøyd. EVIG DATA er supert... Får tilgang til ALLE datamengder jeg kjøper (rimelig) og tap ved RollOver er en saga blott. Bruk av data i EU er også veldig ok... 30 GB... En ulempe er at det ble misforstått periode for data-bruken... På forespørsel til dere i Vipps fikk jeg avklart at det gjelder fra betalingsdato til betalingsdato og ikke for hver kalendermåned.. DETTE burde vært avklart for nye brukere. EVT at Vipps la opp til betaling pr. kalendermåned..
Hei Helge! Takk for tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Vi skal ta dette med oss videre :) /Tonje
Stort sett veldig fornøyd men det som drar ned er at det ikke er mulig å få tvilling sim. I mange mnd har Vipps sagt « Tvilling-SIM tilbyr vi ikke helt enda, men det er på trappene» IKKE HELT ENDA…PÅ TRAPPENE….? Hvor lenge skal dere si det…? Likeså er det dårlig at fakturadato ikke kan endres….? HALLO… vi lever i teknologi året 2022….
Hei! Takk for tilbakemelding, vi jobber støtt mot å kunne tilby dette produktet i fremtiden, men per dags dato er det andre tjenester vi ønsker å ha på plass først! Vi håper du blir mer fornøyd med våres tilbud i fremtiden! /Vinjar
Har ved to forskjellige anledninger stått uten data i utlandet på jobb, det har vært utrolig krevende og svært frustrerende. Var i kontakt med kundeservice som var veldig hyggelige og service innstilte, men de fikk ikke løst noen av mine problemer. Når jeg kom hjem skrev jeg en klage og beskrev hvordan det var umulig for meg å sende epost, navigere, bruke mobilen til å dele nett osv, alt dette var jeg avhengig av for å få gjort jobben min. Fikk hyggelig svar som beklaget, men de vet ikke hva feilen er ble kompensert med 20GB noe som tilsvarer 159,60 kr, det syntes jeg var utrolig dårlig. har tidligere anbefalt Vipps pga enkelhet og pris, vervet flere kunder og fått over firma til min samboer. Etter å ha fått så liten kompensasjon når de har feilet så er mitt klare råd å styre helt unna Vipps Mobil desverre.
Hei Marius! Beklager for at du har hatt en dårlig opplevelse med Vipps Mobil. Vi jobber stadig med å bli bedre, og takker for tilbakemelding. /Tonje
Aldri noe tull, god dekning også i utlandet. Så kort fortalt, et godt abonnement.
Takk for super tilbakemelding :) /Elisabeth
Ved innlogging til feks legekontor returnerer de et engangs passord for innlogging som koster penger. Dette fungerer ikke på Vipps og ifølge de selv er det ingen løsning i sikte.Forøvrig veldig fornøyd
Hei Jan! Dette er absolutt på ønskelisten, men er ikke teknisk mulig helt enda. Takk for tilbakemeldingen og kjekt at du ellers er veldig fornøyd med Vipps Mobil :) /Marthe