Chilimobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er stedvis dårlig eller ingen dekning. Har opplevd å blitt brutt i flere telefonsamtaler. Fryktelig irriterende. Ellers har jeg ingenting å utsette.
Hei Steinar! Det er kjipt å høre at du opplever slike problemer med ditt abonnement hos oss. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan få sett på dette sammen med deg :) Tusen takk for tilbakemeldingen! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Blir ikke enklere og bytte en her. Så bare og gi gass👌👌👌😎🤘😁
Hei Per :) Så hyggelig! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med oss og ditt abonnement :) Tusen takk for en super tilbakemelding! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Ble ikke imponert over dekning. Ofret veeeeldig dårlig.
Hei Gabriel! Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er trist å høre at du opplever problemer med dekningen på ditt abonnement hos oss. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice for å se om det er noe vi kan få gjort for å hjelpe deg med dette :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Dekkningen kunne vært litt bedere. Bra service. 10+
Hei Marius :) Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og ditt abonnement! Telia som er vår nettleverandør jobber kontinuerlig med å oppgradere dekningen sin slik at de skal kunne tilby best mulig dekning rundt om i Norge. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice hvis du har flere spørsmål angående dekningen der du befinner deg :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Jeg liker prisen. Ingen skulte kostnader. Når jeg bruker 5G i helgen det er litt treg.
Hei! Det er flott å høre at du er fornøyd med prisen på ditt abonnement :) Telia som er vår nettleverandør jobber kontinuerlig med å oppgradere 5G dekningen sin for å kunne tilby 5G til alle i Norge. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice hvis du opplever problemer med 5G i ditt område slik at vi kan få sett på dette sammen med deg :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Stabil og god styrke på signaler, raskere internett enn tidligere med ann selskap.
Hei Johan! Det er kjekt å høre! Det er godt å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Billig, fungerer som det skal, Alt i alt veldig fornøyd med chillimobil :)
Hei Sandra :) Det var godt å høre! Vi er glad for å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Alt fungerte som det skulle fra første stund. Vi er veldig fornøyd
Hei Anne :) Supert! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Fornøyd så lang hadde 8 GB og betalte 430 kr inkludert forsikring jeg aldri ba om. Nå har jeg 16 GB og betaler 240 kr😃
Hei Fredrik :) Så godt å høre! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Vi jobber hardt med å presse ned prisene i markedet slik at vi kan tilby billige abonnement til kundene våre. Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Må betale for samtal fra Norge til europa, En negativ sak. Var i Bologna forrige uke, dårlig nett og mobildata hos deres samarbeids i Italia.
Har ikke generelt merket så stor forskjell uten om prisen, i Telenor var det dobbel pris for det samme innholde. Kanskje litt dårlig dekning, men ellers veldig bra :)
Hei Frank :) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Telia som er vår nettleverandør jobber kontinuerlig med å oppgradere dekningen sin slik at alle skal få god dekning rundt om i Norge. Hvis du har spørsmål angående dekningen i ditt område så kan du ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan se på dette sammen med deg :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Alltid god dekning og nøyaktig med prisen. Det er både meg og kona bruker chili mobile. Veldig fornøyd.
Hei Ali :) Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding! Det er hyggelig å høre at dere er fornøyd med abonnementet deres hos oss! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Har fungert knirkefritt. God oversikt i app som gjør det lett å administrere.
Hei Tor :) Så kjekt å høre! Vi er glad for å høre at det fungerer knirkefritt :) Tusen takk for en koselig tilbakemelding! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Opplever Chili som lite konkurransedyktig ved bruk i USA. Jeg har også hatt problemer med at jeg ikke får full Teliadekning på hytta. Det virker som om signalstyrken er lavere enn for de som har Telia abonnement.
Heisann Brede :) Takk for tilbakemeldingen! Det vil dessverre være dyrere å bruke mobil i USA i forhold til prisene her hjemme i Norge. Den billigste Gigabyten hos operatører i Norge per i dag er 89kr så det blir dessverre fort dyrt hvis man skal bruke en del data. Vi anbefaler ofte å kjøpe et simkort lokalt i landet man er i da det alltid vil være billigst når man er utenfor EU/EØS, Sveits og Storbritannia. Både vi og Telia kan garantere for at du får samme dekning uavhengig om du har Chilimobil eller Telia. Det høres ut som at det har vært et problem på en sender i området akkurat i den perioden. Til vanlig er det ikke noen forskjell. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så sjekker vi opp i dette sammen med deg. Ha en fortsatt strålende uke :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Beste data pakke, trenge mer minute fra utlandet !
Hei Attila :) Det er godt å høre at du er fornøyd med datapakken på ditt abonnement :) Vi jobber aktivt med å forbedre våre abonnementer så dette var et bra tips! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Selgeren unnlot og opplyse om reduksjon i hastighet etter 100 gb. Nettet går ikke å bruke etter dette. Men pengene blir borte
Hei Ole :) Slik skal det ikke være. Det er viktig for oss å informere om innholdet i våre pakker. Vi har per tid ikke selgere hos oss og opererer med innkommende kundeservice på telefon og epost. Alle våre kundekonsulenter vet hvor viktig det er å informere om alt innholdet i pakken, da vi vet at de kundene som får den informasjonen er de som er kunde hos oss lengst. Dem som ikke får denne informasjonen vil føle seg lurt og vil selvfølgelig ikke være kunde av oss lenger, slik som du forteller her. Her har det skjedd en glipp. Vi forstår selvfølgelig tilbakemeldingen din når du ikke har fått denne informasjonen fra oss. Beklager så mye for det.