Hello har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos Hello i litt over et år. Jeg har for vane og miste og ødelegge mobiler. Hver gang ringer jeg Hello og blir møtt av hyggelige kundebehandlere som skaffer meg simkort, sperrer gamle osv. Uten noen problemer. Og nye simkort er i postkassen aldri seinere 2 virkedager. Dette i tillegg til gode priser gjør at jeg aldri kommer til å bytte telefonselskap, og jeg har prøvd et par.
Vært kunde i 4 mnd, regningene er som forventet og god telenor dekning.
Ingen overraskelser på faktura, bra dekning og fart til videostreaming, bra løsning på overskridelse av data og god kundeservice! Telefonselgere pusher videre når jeg forteller dem at jeg har Hello! Bare dét sier sitt!
Min Sønn gikk over datagrense og ble ikke varslet. Hello skrive at de har sende ute en sms om at data snart er oppbrukt. På denne sms vente jeg til i dag. 😕.
Roter med faktura og det er vanskelig å få dei til å rette opp feile beløp. Og det tok flere måneder å få dei til å sende faktura til ein ny e-postadresse. Vurderer å skifte selskap om problemene fortsetter etter noen måneder.
Vel drevet mobilselskap som er ærlige på pris (ingen skjulte kostnader), har en fantastisk bra app for endring av tjenester og forbruk, samt at de er topp på kundeservice(er bla. tilgjengelig døgnet rundt på Facebook).