ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Om du går på dekningskart deres ser det i utgangspunktet meget bra ut men husk å trykk på ice+ knappen og vips så er det 10% dekning eller mindre. Kundeservice manipulerer med at de har dekning av 89 % av deres mobilabonnement-kunder. Min oppfatning av dekning er dekning av areal og ikke abonnementer. Nå er jeg mitt i suppa på gult felt og i en time har ikke hatt dekning av ice+ det resulterer i at jeg bruker data på telia og mine 6 GB blir sakte men sikkert tømt.
Hei Lars, Så leit å høre at Data Frihet ikke fungerer optimalt for deg. Det er ingen løgn at mobilnettet vårt, ice+, dekker 89% av alle mobilkunder i Norge. I januar 2019 ble nettet vårt også blant annet kåret til Nordens beste på mobildata. Informasjon om dekning er kun veiledende og vil ikke være en garanti for at det er dekning på enkelte steder. Dekningskartet gir allikevel en indikasjon på hvor det er sannsynlig at man har muligheter til å ringe og surfe. Dekningen som er presentert er basert på teoretiske beregninger, og dekningen og hastigheten som oppleves kan variere fra det som indikeres på kartet. Dekningen kan variere blant annet som følge av antallet personer som ringer og surfer samtidig i det aktuelle området. Muligheten til å ringe og/eller surfe innendørs påvirkes i stor grad av hvilke materialer vegger, vinduer og dører er laget av, samt hvor i bygningen man befinner seg. Dersom du ønsker at jeg skal undersøke saken din nærmere, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! :-) Mvh. Julia ice.no
Bra pakke dealer og kundeservice, men mobildata og dekning detter alltid ut over lang tid, så blir avhengig av wifi overalt om jeg ska bruke nettbank osv.
Hei Marita, Så leit å høre at du opplever problemer med mobildata. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, informasjon om hvilken type telefon du har og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg få undersøkt saken din nærmere for deg! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
I hovedsak godt fornøyd med tjenestene til ICE, men MMS nedlastingen er håpløs treig.
Imøtekommende, veldig billige og hjelpsomme. For bare 99 kr får du 1000 gb på ice sitt eget nett
Der de fleste har 4g har ikke ICE det, også er det ubrukelig i utlandet. Hadde ingen tjeneste i både sverige og kroatia. Ringte de når jeg kom hjem, da sa de at jeg skulle ringe de neste gang jeg hadde "ingen tjeneste". Tull. Skiftet mobilabonnement den 1.aug. (hadde ikke sim-kort i den 1.aug) Må betale for hele august måneden.
Hei, Ed Så leit å høre at du opplevde problemer i utlandet. Slik skal det selvfølgelig ikke være. :-( Da du nå er hjemme i Norge, blir det dessverre vanskelig på peke på hvor problemene lå. Ta likevel kontakt med meg på [email protected], så skal jeg få sett hva vi kan få gjort. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummer, i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Først fikk en bot fra Ruter kontroll fordi det var ingen 4G dekning fra Ice. Skuffende fordi jeg måtte også bruke telefonen for å jobbe denne dagen, så måtte kjøpe et prepaid MyCall Sim kort i Narvesen. Da hadde jeg den dårlige ideen for å kjøpe en ny mobil den 23. august fra Ice nettbutikken hvor det står: "Rask levering: Leveringstid: 1 - 3 virkedager. Vi sender ut ordre samme dag dersom ordre er registrert inn før kl 1400 og varen er på lager. Ordre som blir registrert etter kl 1400 blir sendt påfølgende arbeisdag." Etter 10 dager tok jeg kontakt på Ices FB chatten siden jeg har aldri fått pakke statusen og det er ingen bestillingsoversikt på nettsiden. Ice foreslo i chatten at jeg låner en telefon i mellomtiden (hva?!), og da fikk jeg ingen svar når spurte om når skal mobilen sendes. Jeg lurer på hva slags selskapet er Ice fordi jeg tenker at de vil bare ha penger fra kunder før man avbestilles etter en stund. Alt er så utrolig sketchy og uprofesjonelt, og jeg håper at andre ikke blir lurt også.
Hei, Tatiana Dette hørtes ikke helt bra ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Forferdelig dekning, hadde komplett mobil før så ble flyttet automatisk til ICE og har byttet den med engang.
Hei Celebi, Så leit å høre at du opplever dårlig dekning med oss. :-( Da du allerede har byttet selskap, blir det dessverre vanskelig å feilsøke problemet. Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder, så jeg håper vi vil kunne tilby optimal dekning i dine områder, i nærmeste fremtid. Du er i så fall velkommen tilbake til oss ved en senere anledning! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no