Meny

ice omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 26 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
ice

"Billig og bra."

Omtale om ice skrevet av Finn for 08.09.2022 11:20

ice har totalt 2979 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra."
2 syns denne omtalen er nyttig

Fordelen med ICE er at man har 1000GB på ICE+ til 99 kroner, og at jeg kan gi bort rolloverdata til dattera. Fornøyd med appen og nettsida, enkelt og oversiktlig. Eneste problem jeg har er at telefonen min hele tida har lyst til å benytte Telia sitt nett (ice) framfor ice sitt eget nett (ice+), da benyttes ikke data fra 1000GB kvoten, men av den vanlige kvoten, dette sjøl om det er dekning med ice+. Skal man strømme en film må jeg velge ice+nett manuelt, og la telefonen ligge helt i ro for å bruke ice+nettet. Det var også litt surt at ekstra data-sim ikke kan bruke av 1000GB kvoten, så det simkortet var litt bortkasta, så det sa jeg opp. De fleste ting kan løses i appen, men de gangene jeg har vært i kontakt med kundeservice har jeg fått rask hjelp. Det hadde vært fint om datamengden man har brukt hadde blitt spesifisert på faktura. På "min side" forvinner brukt datamengde etter 3 måneder. Kan være fint å følge med på hvor mye man har brukt i løpet av året og slik se om abonnementet er tilpasset faktisk bruk. Nå benytter jeg et Excel ark....

Svar fra ice
09.09.2022 10:33
Hei Finn! Så fint å høre at du er fornøyd med oss. Siden du har opplevd litt problemer med tilkoblingen til ice+ anbefaler jeg deg at du kontakter oss så vi kan få hjulpet deg til å finne en best mulig løsning. Du kan da sende oss en mail på [email protected] Tar med tipset angående spesifisert databruk videre. Ønsker deg en fin dag Mvh Stine Ice.no
Bytt.no
"Billig og bra." skrev Finn om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Finn og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Awesome"
1 syns denne omtalen er nyttig

Leverer det de lover. Leverer det de lover. Leverer det de lover.

Svar fra ice
08.09.2022 08:37
Hei, Tommy Det er supert å høre at du er fornøyd med oss! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en super dag! Mvh Jonas ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mye bra, men elendig kundebehandling og feilinformasjon"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte telefon via ice da jeg allerede har abonnement der. Ble lovet telefon innen 3 uker (dette står også på nettsiden). Etter 4 uker uten å ha hørt noe ringer jeg og spør når den kommer. Her får jeg beskjed om at det ikke kommer noe telefon på minst 4 uker og de kan ikke si noe om når den kommer. Jeg spør hvilke andre alternativer de har og får tilbud om en dyrere telefon - og jeg er ikke interessert i det uten kompensasjon. Det var ingen problem å få tak i tilsvarende telefon andre steder. Jeg reagerer på at det fremdeles står 1-3 uker leveringstid når sannheten er over 2 måneder, og jeg reagerer på at det er umulig/vanskelig å få kontakt med noen over de stakkars kundebehandlerne. Er det mulig å sende Mail til ice?

Svar fra ice
01.09.2022 11:09
Hei Magne. Det har dessverre vært ganske stor forsinkelse på levering av telefoner.. I og med at du skriver at du har en dårlig erfaring med kundeservice, ønsker jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] om det er noe du vil at vi tar videre internt eller se på din ordre. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Stine
Kaikristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skummelt!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ringte for å si opp prøveabbonement, dette var da ingen problem. Ringte noen dager senere for å kansellere oppsigelsen, men da kunne de ikke finne at det var oppsagt en gang! Dette syns jeg er skummelt, flaks at det ble oppdaget!

Svar fra ice
01.09.2022 11:09
Hei Kaikristian. Dette er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at det skal være. Når dere tar kontakt med oss i forbindelse med forskjellige saker skal dere ikke trenge å følge opp sakene for at de skal bli fullført. Dette skal jeg ta videre,beklager så mye. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine
Anette U. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårleg dekning, dårleg kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Får ikkje god dekning uansett kva me gjer. Har feilsøkt i fleire måneder og ice seier bare at me må prøve att. Dei vil ikkje oppheve binding, sjølv om nettverket ikkje kan brukes. Elendig rett og slett!

Svar fra ice
01.09.2022 09:01
Hei, Anette Dette var trist å lese. Om du har binding på grunn av telefonkjøp, vil det bli bruddgebyr fordi at du skal ha fått en rabatt på telefonen ved kjøpet. Jo nærmere bindingen går ut, desto mindre vil bruddgebyret være. Om du ønsker at vi ser nærmere på dette for deg, kan du sende oss en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en forklaring på hva saken handler om. Da undersøker vi dette mer enn gjerne for deg. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
ice har totalt 2979 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR