ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trengte hjelp til å aktivere SIM-kort og fikk løst det hele over chat i Messenger i løpet av no time!
Hei Marie, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk! :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Alt var dårlig, begynte først med at jeg falt ut noen minutter, så timer, så dager, på ei uke kanskje inne bare noen timer, prøvde å klage, ingen respons, holdt igjen betaling, fikk innkasso. Til slutt var det ingen internett i det hele tatt, jeg bruker fortsatt samme antenne, ingen problem, det var det Ice som laget. Men slik er det vel når inkompetente folk skal jobbe der, kanskje noe oppsop som Nav ville bli kvitt. Nei, Ice, det er det samme som søppel!
Hei Jens, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Fikk svar ganske raskt, de var hyggelige og hjalp meg med det jeg trengte :)
Hei Christine, Tusen takk for en hyggelig omtale, Christine! :) Ha en strålende dag videre. Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Har aldri hatt et problem med Ice og vil absolutt anbefale de, de er svært behjelpelige når det kommer til å finne en løsning og de er alltid kundevennlige. Absolutt helt fantastisk!
Hei Tom A Tusen takk for en flott omtale, Tom! Vi er kjempe fornøyd med å ha deg som kunde. :) Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Trengte hjelp med MMS i dag, fekk hjelp kjapt og flott.
Svarte relativt raskt på chat på Facebook, fikk ordnet det eg behøvde hjelp til.
ikke særlig fornøyd. Jevnt over dårlig ustabil dekning. Trøblete mellom landegrensene som i null forbindelse. Fungerte først nogenlunde ok flere timer etter at jeg var tilbake på norsk side. kjøpte med rabattert mobil og binding. Bytter når den har gått ut. og hvor er avtalegiro? tungvint.
Hei Hermann, Det er beklagelig å lese at du har problemer med dekningen vår, send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet. Når det gjelder avtalegiro så er dette noe du må aktivere selv i nettbanken. Ta kontakt med din bank dersom du lurer på noe angående avtalegiro, e-faktura osv. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice.no