Ice.net omtaler og erfaringer

733 verifiserte omtaler
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
9
av 23 innen
mobilselskap
44%
anbefaler
Ice.net

"Problemer og atter problemer med tale, data utland osv"

Omtale om Ice.net skrevet av Johannes for 25.09.2017 17.49

Ice.net har totalt 733 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Ice.net?
Johannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Problemer og atter problemer med tale, data utland osv"

Problemer med data i Danmark.
Problemer med å sende meldinger.
Problemer med å ringe ut.
Problemer med å motta samtale.

Svar fra Ice.net
27.09.2017 15.44
Hei, Johannes

Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal vi hjelpe deg så raskt som mulig.

Legg ved følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Håper på å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytt.no
"Problemer og atter problemer med tale, data utland osv" skrev Johannes om Ice.net

Har du en tilsvarende erfaring med Ice.net?
Gjør som Johannes og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Ice.net du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Det er ikke noe godt system på ulike arenaer"

Ikke la flere forskjellige kundebehandlere ha ansvar for en kunde, uten å rapportere og logge ordentlig.

Det er også mye kluss med fakturaer.

Svar fra Ice.net
26.09.2017 14.20
Hei, Robin

Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den.

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "bytt.no@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Ragnhild J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Funker ikke i utlandet"

Får ikke sendt sms hjem fra utlandet.... Fy sutern... Så irriterende!!!

Svar fra Ice.net
25.09.2017 16.33
Hei, Ragnhild J

Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den.

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "bytt.no@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Missfornøyd kunde som kommer fra Hello"

Ble overført til Ice i starten av september, og tenkte ikke jeg kom til å merke mye til det.
For det første var det en installasjonsfil jeg skulle laste ned når det nye som jeg fikk når sim-kortet ble aktivert.

Altså.

Instillinger til at mobildata skal fungere. Laste ned fra en nettside
Fikk ikke linken før sim-kortet ble aktivert.

Jeg var ikke i nærheten noe wifi jeg kunne bruke til å laste det ned, så gikk uten mobildata på tlf til jeg kom hjem sent på kveld.

Informasjon om at jeg må aktivere Bank-ID for tlf på nytt kom to dager etter aktivering.

Nesten hver gang jeg skal aktivere mobildata på tlf så mister jeg dekning i 1-2 min, helt ubrukelig.

Og når jeg først for brukt "4G" kan hastigheten gå ned mot 2 mb/s. I Bergen sentrum. Den ligger en sjelden gang på rundt 70mb/s der den skal være, blant annet når jeg sjekket nå.

Ikke mulighet til å dele internett. Skjønner ikke hvorfor, jeg trenger det da jeg jobber på bussen hjem fra jobb og studier. Ble passe frustrert når jeg så det ikke var mulig.

Til slutt ligger dekningen som regel på 3-4 prikker (på iPhone), men mest 4 prikker heldigvis.

Har ikke opplevd noe lignende før heldigvis.

Svar fra Ice.net
25.09.2017 16.33
Hei, Thomas

Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den.

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "bytt.no@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Ann K. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Sleit med simkortet"

Fikk god hjelp via facebook. Syntes dere har bra kundeservice 😃 uansett hva det måtte gjelde ☺ og veldig bra dekning uansett hvor man er. Deres reklame på TV stemmer godt overens enn visse andre mobilabonnementer.

Svar fra Ice.net
25.09.2017 16.32
Hei, Ann K. L

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med vår Kundeservice.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ha en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytt.no
Bytte til Ice.net?
Det gjør du raskt og enkelt på nettsidene til Ice.net. PS: Hvis du bytter til Ice.net beholder nummeret du har i dag, eller du får tildelt et nytt nummer dersom du ikke har fra før.
Ice.net har totalt 733 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Ice.net
Bestill på nettsidene til Ice.net
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytt til Ice.net du også!
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice.net
Gå til Ice.net nå
Søk Bytt.no