ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selger har klart å lure meg med å si at det ikke koster noen ting å ringe innom Norden og EU - fikk plutselig sjokk når jeg fikk faktura. Aldri stole på selgere, de ønsker bare å selge selv om det betyr å lyve direkte til ansiktet. Egentlig, bli veldig skeptisk - de skal få penger for å koble deg til EU sier de, at det står i kontrakt... i kontrakt som ble feil representert til meg av en selger som representerer ICE net...
Hei Ana, Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg byttet til ICE etter den elendige opplevelsen med Talkmore. Der har alt vært helt greit, og jeg har ingen ting å klage over.
Hei Vidar A, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss som selskap. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fikk god hjelp og var veldig fornøyd med servcen. Litt treigt svar pga. uheldige omstenigheter, men det var ikke noe problem overhode. Takk for hjelpen!
Hei Jakob L Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med servicen. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Rask og hyggelig respons fra kundeservice da jeg var på ferie i utlandet og det ble kluss med det lokale nettet.
Hei Deva, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du fikk rask hjelp med problemet du hadde. :) Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Uansett hva det måtte være av spørsmål får jeg som regel raskt svar tilbake og det er veldig bra! Supert team bak kundeservicen. Er fornøyd med abonnementet jeg har og at jeg byttet til dere. Stå på :)
Hei Kanya Tusen takk for en super tilbakemelding, Kanya! Ha en super fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Rimelige abonement. Lett å kjapt å overføre rollover data mellom abbonement. Fornøyd etter mange år med flere ice abo👍
Hei Øystein L Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg ble bedt om å "slappe av" på telefon når jeg tok kontakt for å få oppklart hvorfor jeg hadde fått høyere regning enn forventet. Maken til frekkhet! Da mistet dere 3 kunder/telefonnumre og aldri igjen ice.net.
Hei K. N Det hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no