Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice

"Kundeservice"

Omtale om ice skrevet av Finn A. L for 13.10.2020 18.02

ice har totalt 2629 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Finn A. L
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter samtale med kundeservice blir en bedt om å gi vurdering. Min samtale med kundebehandler var helt grei og kunne gitt 5, men innholdet i samtalen må gi 0 til Ice’s behandling av kunder når det dreier seg om klager.

Svar fra ice
23.10.2020 12.21
Hei, Finn

Det er leit å høre at du hadde en dårlig opplevelse i en telefonsamtale med oss, når det kom til en klage.

Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg.
Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no.

Mvh
Tina
ice.no
Bytt.no
"Kundeservice" skrev Finn A. L om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Finn A. L og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Unilkt tilbud til deg på ny Samsung-t"
5 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte meg ny telefon for ca en måned siden. Etter anbefaling av ekspeditør, gikk jeg over fra Telenor til Ice, da dette skulle være billigere. Etter et par uker fikk jeg e-post fra ICE hvor det ble hevdet at min telefon dessverre ikke støtter 4G-tale og at jeg ikke kan ringe over 4G-nettet. Jeg får da tilbud om å kjøpe en Samsung Galaxy A20 til kr 990+ abonnement minimum 2GB, med binning på 12 mnd. Jeg sendte e-post for å spørre hvordan de visste hvilken telefon jeg har, og om de kunne svare på hva slags telefon jeg eide. Fikk ikke svar på henvendelsen. (Jeg ahr en mye bedre telefon enn den jeg ble tilbudt) . Ringte kundeservice i dag og stlte de samme spørsmålene som i e-posten. Måtte spørre et par ganger. Personen jeg snakket med avbrøt og sa at jeg ikke kunne bruke den tonen der (jeg snakket rolig og behersket), så la han på røret. Jeg er sterkt imot villedende og falsk markedsføring, og blir nok ikke lenge kunder her. Ser også at firmaet ikke svarer på negativ respons, dvs. kundene blir ikke tatt på alvor.

Svar fra ice
23.10.2020 12.18
Hei, Gerd

Jeg vet dessverre ikke hvilken telefon du har i dag. Du kan se hvilke telefoner som har støtte for 4G-tale hos oss her: https://www.ice.no/produkt/4g-tale/. Dersom telefonen du har kjøpt ligger på denne listen, må jeg bare beklage for at du har mottatt en e-post som sier noe annet fra oss.

Det er også å beklage opplevelsen du hadde med oss på telefon. Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg.
Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no.

Mvh
Tina
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning.."
4 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte ekstra antenne fra ice, likevel blei det ikke bra dekning. Men fikk levert tilbake den. Så nå er jeg låst i abonnement med hastighet som ikke kan laste filmer en gang.

Svar fra ice
13.10.2020 14.27
Hei, Pål

Så leit å lese at antennen ikke var til hjelp.

Jeg forstår dette omhandler et mobilt bredbånd. Jeg anbefaler at du sender meg en e-post, så jeg får tatt en nærmere titt på saken din. Send e-posten til Bytt.no@ice.no. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemene du opplever.

Jeg ønsker deg en fin dag!
Mvh. Michelle
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Feil fakturering og dårlig service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Et firma som absolutt ikke forstår seg på kundeservice. Medarbeidere som har dårlig kunnskap. At Ice i tillegg stadig overfakturerer og sender ut feil fakturaer gjør ikke saken bedre. Hold dere unna hvis du ønsker å slippe masse fremtidige problemer.

Svar fra ice
13.10.2020 08.36
Hei, Eirik W

Jeg synes det er leit å lese at du har hatt en såpass dårlig opplevelse hos oss. Jeg beklager så mye for det.

Vi har vunnet kundeserviceprisen nå igjen, og jeg tenker jo at det må være noe vi gjør riktig. Ellers er det vanskelig å svare på dine andre punkter, da jeg ikke vet hva saken din dreier seg om.

Jeg tar gjerne en titt på saken din, om du ønsker det. Send meg en e-post til Bytt.no@ice.no. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hva det er som er feil, så ser jeg nærmere på det for deg.

Ha en fin dag!
Mvh. Michelle
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig dekning og lokketilbud"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mobilnettet er ikke eksisterende. De har lokketilbud hvor ting virker ok, med en gang du blir betalende kunde får du se hvordan det egentlig er.

Svar fra ice
13.10.2020 08.34
Hei, Frida

Jeg synes det er leit å lese at du opplever dårlig dekning.

Vi gir deg ikke bedre dekning i prøveperioden, for så å gi deg dårligere dekning etterpå. Det er ikke teknisk mulig for oss å få til, og hadde det vært det, hadde vi selvfølgelig ikke gjort det.

Om dette er noe du ønsker jeg skal se nærmere på, må du gjerne sende meg en e-post til Bytt.no@ice.no. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hva problemet er.

Ha en riktig fin dag!
Mvh. Michelle
ice har totalt 2629 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR