ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Null problem i Norge. Men utenfor Norge har jeg som regel hatt null eller veldig dårlig datadekning. Styr unna Ice hvis datadekning utenfor Norge er viktig for deg!
Jeg synes kundeservice er helt fantastisk men jeg har ventet litt på en mobil som sa skulle leveres for noen dager siden.
Jeg var så dum og anbefalte mine foreldre Ice, noe jeg angrer på. Abonnementene deres vil byttes ved første anledning. De har vært kunde i 1 mnd, og jeg har måttet bruke utallige timer på å ordne opp ting fordi Ice ikke har et fungerende system. Her er bare noe av punktene: - Skal du til utlandet, eller krysse grensen til flere land? Glem Ice, du må legge inn Internett og MMS innstillingene på nytt flere ganger daglig mens du er i utlandet. Du risikere å stå uten nett i flere timer. - Lurer du på forbruket ditt? Glem det, min side og appen fungerer fra tid til annen, men ikke forvent noe mer. - Har du bestilt ekstra pakker og er i god tru om at du kan bruke ekstra data eller romme i utlandet? Glem det. Du blir faktureret for faktisk forbruk på flere 100 kroner, og må krangle med en ufyselig kundeservice som kan alt annet enn kundebehandling. Du må bruke tiden din etter jobb på å forklare dem enkelt regnestykket, hvor mange minutter en time er og hvor mange timer er f.eks 300 minutter, de mangler rett og slett vanlig alminnelig kunnskap. Dersom du kan holde ut med punktene ovenfor m.m så anbefaler jeg Ice. Betal heller 30-50 kr mer og bli kunde et sted hvor du blir behandla godt.
Har hatt en veldig hyggelig samtale med Ice i kveld :) De er serviceminded, og jeg har fått den hjelpen jeg trengte :) Kommer til å holde meg der :)
Hei Mona Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med service vår. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Ofte endringer i oppsett på mobilen når en er på ferie i utlandet. Problemer med mobilbank app'en. Og lang tid før ringetone kommer.
Hei Tom, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Kommer ikke på nett og står alltid på 3G, så umulig abonnement for meg. Faller ut hjemme på wifi også.
Hei Monica, Uten kjennskap til sakene din så blir det vanskelig for meg å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi fikse problemet du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Satt i studentbolig ved Lerkendal og venter på en viktig telefon fra framtidlige arbeidsgiver om intervju. Fant ut at det ikke var dekning hos meg som er bokstavelig talt i sentrum. Viste seg at de intervjuet et par andre da de ikke kunne ringe meg, og stillingen er nå fylt. Hjelper ikke å være billig (fungere ikke i utlandet) og ikke har dekning. Anbefaler folk å holde dere unna, billig med en femti lapp kan koster deg mye mer når det virkelig gjelder.
Hei David, Dette hørtes ikke bra ut, og beklager å høre at det gikk utover et viktig intervju. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hva som har skjedd her. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no