Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice

"Jeg er sjokka"

Omtale om ice skrevet av Evigoptimist for 28.01.2021 15:56

ice har totalt 2682 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Evigoptimist
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Jeg er sjokka"
2 syns denne omtalen er nyttig

For nesten ett år siden inngikk jeg en mobilbytte avtale med ICE. Det viste seg at telefonen ikke kunne laste ned apper. Så vi ringte Apple support mange ganger, siden telefonen var en iphone. Til slutt kunne ikke apple hjelpe mer, og jeg ringte ICE.De sendte en mail og hadde lagt ved ett skjema jeg skulle fylle ut og sende telefonen til verksted. Det viser seg at man da skal sende telefonen til One2cel, altså et annet firma. Etter mange uker, skjer det ingenting. Tilslutt tar jeg kontakt, da har jeg plutselig en mobilbytteavtale, ingen telefon, men blir kasteball mellom ICE og One2cel. Ingen kan hjelpe meg, telefonen er borte. Da har jeg motatt en mail der det står:ser vi har en sak inne på en Iphone 11 64GB som er kommet inn og skal på verksted? Det viser seg at telefonen ikke har sporing, MIN feil,den ser jeg, som uerfaren pakkesender. Men, jeg hadde jo fått mail på at de hadde en iphone som hadde kommet inn? Etter dette er jeg i kontakt med hyggelige folk på ICE, alle skal hjelpe meg, men jeg hører ikke fra de. Gang på gang lover de "ta saken videre" og jeg ringer posten. Det ender med at ICE sier nå, nesten ett år senere at de vil avslutte saken, jeg må ta saken med One2cel, mens det er ICE jeg har mobilbytte kontrakten med som jeg betaler på hver måned. Nå har jeg bedt ICE om å løse meg fra kontrakten, jeg venter på svar. Så kom jeg over denne siden og er nesten lettet, det er ikke bare meg som strever med ICE.

Svar fra ice
02.02.2021 11:15
Hei, Dette var absolutt ikke noe hyggelig å lese og jeg beklager så mye for at du har følt deg som en kasteball mellom kundeservicen vår og nettlageret. Det er ikke slik vi ønsker at det skal være. Hvis du vil sende oss en e-post til [email protected] med fullt navn og mobilnummer så kan vi se om vi kan få funnet en løsning på saken din. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Bytt.no
"Jeg er sjokka" skrev Evigoptimist om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Evigoptimist og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svært dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble belastet for 800 kr for 5 timer utenlands samtaler til tross for at jeg hadde avtalt EU-pakke og har vært veldig tydelig på at dette er noe jeg måtte ha i mitt abonnement. Reklamasjons avdelingen er svært vanskelig og lite imøtekommende. Saksbehandler henviser til e-poster som er generert i forkant og etterkant av samtaler og nekter for at en muntlig avtale per telefon er gyldig. Jeg har opplevd løgn og dårlig kundeservice som kunde i ICE. Dekningen er middels kvalitet og har alltid hatt problemer med å både sende og motta MMS. Aldri mer ICE!

Svar fra ice
01.02.2021 08:18
Hei, Kim Dette var leit å høre. Send oss gjerne en e-post med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer til [email protected], så skal vi se nærmere på saken. Mvh Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning, veldig bra kundeservice og ingen tull"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skjønner ikke hvoefor folk klager? Jeg har ikke hatt noe tull med ice i det hele tatt. Ice+ dekningen fungerer som pokker uansett hvor jeg er henne omtrent, og der jeg ikke har ice+ så får jeg telia dekning. Super fornøyd med ice. Kommer ikke til å bytte i det hele tatt. Kundeservice får 10/10 hos meg.

Svar fra ice
01.02.2021 08:16
Hei, Remi Wow! Det her var hyggelig lesning fra deg :D Flott med null tull og bra dekning, syns jeg. Sånt liker vi i ice å høre! Det gir et ganske muntert øre. Satser på at det fortsetter sånn, og at signalene aldri blir bånn :) Ønsker deg en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Emeline1
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er umulig å få hjelp, de svarer når det passer dem, men har ikke tid til å orden opp i problemet. Benyttet meg av angreretten på telefonkjøp, og fikk bruddgebyr på 2000,- og sliter med å få pengene tilbake. Selv om de sier bruddgebyret krediteres når telefonen er tilbake hos dem så fikk jeg likevel faktura på det beløpet. Telefonen kom til dem en måned før. De sier de har mye å gjøre, men sånt har jeg aldri opplevd fra noen andre ved retur. Så dette er en stor svakhet og uakseptabelt for oss som kunder.

Svar fra ice
25.01.2021 09:28
Hei, Emeline Forstår godt din frustrasjon i dette tilfellet! Jeg ønsker å ta en nærmere kikk på saken din så det er fint om du kan sende oss en e-post til [email protected] Husk å legge ved ditt navn og telefonnummer så skal vi få sett på dette sammen. Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Hermilo G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Terrible signal"

I did not have signal in most of the parking lots and some of the first floors of shopping centers

Svar fra ice
25.01.2021 09:28
Hi, Hermilo Sorry to hear! I want to take a closer look at your signals. Please send us an e-mail to [email protected] Remember to attach your name and mobile number. Have a nice day! With best regards Tina ice.no
ice har totalt 2682 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR