Det er utrolig dårlig å måtte betale for en hel måned når man sier opp et abonnement. Jeg ringte kundeservice og fikk endel svada fra kundekonsulenten om at det var ikke han som bestemte reglene. Og endel hypoteser om bindingstid. Jeg spurte om det var bindingstid hos dere. Nei, fikk jeg til svar og da er det heller ikke noen hensikt fra dere å bruke slike hypoteser. Jeg fikk ny leverandør fra 6. juli og må betale for hele juli. Fem dager koster en hel måned. Dette er elendig service. Anbefaler ikke Ice. Utrolig skuffende.

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Marit og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Svært dårlig, fakturerer for bruk i eu, men i avtalen er bruk i utlandet inkl. Ikke akkurat et selskap man kan stole på

Byttet til ICE 15. juni med 2 måneder gratis frihet. Da fakturaen kom stod det Ice frihet fra 1 juni. Står ingen steder at man må bestille akkurat 1. hver måned for å få 2 måneder. Føler meg ganske lurt når man regner tiden fra 14 dager før man har abonnementet. Mvh Geir.

Hvorfor fungerer ikke wifi tale offshore, ja jeg vet at Ice sier det fungerer avhengig av hvilken telefon du har, men det gjør det ikke. Ingen jeg kjenner her ute får wifi tale til å fungere med ice abonnement, mens alle med telenor abonnement får wifi tale offshore til å fungere uten problemer??

Svarer ikke på mail, ingen hjelp for å løse problemer. Skiftet til ICE etter bra tilbud. Sendte nytt SIM kort på nytt nummer ist for portering av gammelt. Falt snart ut og vi bytter nå tilbake til gammel leverandør!
