Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 878 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 878 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no

Styr unna om du bor i Nord-Norge

Omtale av  Anna

Kjøpte ny telefon som jeg fikk billigere ved å bytte leverandør til ICE. Det var store lovnader fra selger om at 4G-nettet skulle være det med best dekning i Nord-Norge. Dette stemmer ikke. På reiser til Sør-Norge fungerer nettet bra, men i Nord-Norge, også midt i Tromsø by, er det helt krise. Nettet er ustabilt, faller ut og enkelte dager fungerer det ikke i det hele tatt. Senest i dag var vi to stk ved min arbeidsplass som ikke fikk kjøpt bussbillett via mobil fordi 4G-nettet var nede. Andre med andre abonnement hadde ingen problemer. Er fryktelig lei av å aldri kunne stole på nettet og kommer til å bytte til annen leverandør samme dag som bindingstiden går ut.

Svar fra ice
25.08.2020 15:29

Hei, Anna Det er selvfølgelig kjedelig å lese at du har problemer med 4G-nettet vårt i Nord-Norge. Send gjerne henvendelsen på e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. Så skal vi se nærmere på dette med dekningen for deg. :-) Mvh. Tina ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

De opererer med avtalbrudd på 3000 i tillegg til utkjøp

Omtale av  Kbo

Byttet til annen operatør som skulle dekke utkjøp på 3000 per abb.Så får jeg faktura på både utkjøp og avtalebrudd.Såvidt meg bekjent så er de eneste operatør som opererer med avtalebrudd på 3000 i tillegg til utkjøp.Styr unna Ice!Dekningen var i tilleg meget dårlig. Anbefales IKKE!

Svar fra ice
19.08.2020 08:56

Hei, Kbo! :) Det er fullt mulig å ha to ulike typer avtaler hos oss. Den ene er du kjent med, som er utkjøpsavtale. Den er ofte 36 måneder lang. Den andre typen avtaletid er gjerne en du får om du har et rabattert abonnement hos oss. Denne avtaletiden er på 24 måneder. Det finnes en tredje avtaletid også. Den kommer om du kjøper en rabattert telefon via oss. Jeg synes det er leit å lese at du var misfornøyd med dekningen. Dessverre kjenner jeg ikke til saken din. Jeg ønsker dog å nøste opp i denne saken. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller deg her på bytt.no - Et kort sammendrag av saken Jeg håper jeg hører fra deg! :) Mvh. Michelle ice.no

Data frihet bare tull

Omtale av  David

Data frihet er lureri. Styr unna. Hastighet er så lav at man ikke engang kan lese VG. No.

Svar fra ice
25.08.2020 14:54

Hei, David Så leit å høre at du ikke er fornøyd med tilleggstjenesten vår Data Frihet. Med Data Frihet kan man bruke opptil 1000 GB i vårt mobilnett (ice+) og få opptil 10Mbit/s hastighet for kun 99,- ekstra per måned. Denne hastigheten skal være nok til å kunne streame Full HD. Det er heller ingen avtaletid på Data Frihet, som vil si at du kan skru tjenesten enkelt av i appen eller via Min Side selv. :) Send gjerne henvendelsen på e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. Hvis du ønsker at vi skal se nærmere på dette for deg. :-) Mvh. Tina ice.no

Fryktelig dårlig dekning, selv i Oslo og sentrale østland

Omtale av  E. G

Telefonen oppgir at det er full 4G dekning, men det er umulig å åpne nettsider, Vipps etc Helt ubrukelig nett!

Svar fra ice
17.08.2020 13:14

Hei, E.G Dette kan vi selvfølgelig undersøke nærmere for deg. :-) Send meg gjerne en e-post på [email protected] med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. :-) Mvh. Tina ice.no

ICE-nettet ute

Omtale av  Annar

Både jeg og kona har vært uten mobilnett fra tirsdag ettermiddag til fredag morgen. Har forsøkt å kontakte ICE på mail 2 ganger, men ikke noe svar. Har ikke hørt et pip!! Har i mange 10-år hatt fasttelefon fra Telenor, men på grunn av nedfasing kobberlinjer byttet vi til fiber og sa opp fasttelefonen. Det har aldri vært noe tull eller brudd på linjene hos Telenor, men ICE klarer ikke jobben, men skryte av seg selv er de gode til. Så oppfordrer alle til å styre unna ICE!!!

Svar fra ice
17.08.2020 13:13

Hei, Annar Det er selvfølgelig kjedelig at dere har vært uten mobil såpass lenge, samt at det har tatt tid å få svar fra oss på e-post. :-( Send meg gjerne henvendelsen på e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. Så skal vi se nærmere på dette for deg. :-) Mvh. Tina ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ice ettersender over ett år gammel faktura ifbm. skifte av leverandør.

Omtale av  Jan

Ice presterer å sende meg en faktura på en hundrelapp datert juni 2019. Jeg skulle bytte til en annen leverandør og gjorde alt som skulle gjøres i god tro. Dette var i overgangen fra Komplett mobil til ice, mistet dermed telenordekningen jeg var avhengig av. Ærlig talt så kunne dere spart dere for dette! Papirfaktura pluss administrering er nødt til å spise opp dette beløpet. Dere skal få den smålige hundrelappen, og dere får med denne vurderingen på kjøpet. Hilsen en som aldri blir kunde hos dere igjen.

Svar fra ice
14.08.2020 14:22

Hei, Jan :-) Jeg synes det er leit å høre, at du er så misfornøyd med dette. :-( Vi sender normalt ikke ut fakturaer på så små beløp, i håp om at kunden kanskje skal komme tilbake igjen i fremtiden, og det kan etterfaktureres på et mer naturlig tidspunkt. Det er jo riktig å fakturere for forbruk man har hatt. Når det har gått en tid, uten at kunden kommer tilbake til oss, så blir det skyldige beløpet utfakturert. Jeg synes det er leit å høre, at du aldri vil bli kunde hos oss igjen, men håper likevel at du får en fin dag videre. :-) Mvh Ruben ice.no

Mye ustabilitet...

Omtale av  Rolf I

Jeg har gjennom 2 år nå opplevd mye ustabilitet med ICE. April neste år, da skal jeg bytte til hva som helst annet.. aldri mer ICE... Hjelper ikke med god kundeservice når tjenesten er ustabil. Flere ganger opplevd at jeg ikke kommer frem for å ringe på mobilnettet. Mye problemer med Bankid på mobil. Tekstmeldinger som ikke kommer frem... Rett og slett en ikke stabilt leverandør...

Svar fra ice
14.08.2020 14:22

Hei, Rolf :-) Så utrolig leit å høre, at du har hatt så mye problemer med oss. :-( Hvis du ønsker å prøve, å se om vi kan rette feilen, så tar vi gjerne en kikk, hvis du sender oss en melding, til [email protected]. :-) Vi håper å kunne hjelpe, så du får tjeneste som normalt igjen med våre tjenester. :-) Mvh Ruben ice.no

ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR