ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Plusser Veldig bra app Gode ungdomsabonnement. Utfordrer de andre med sitt tredje nett Rollover deling blandt alle som har ice. Minuser For dårlig fart i nettet sitt. Og da mener jeg ikke de som velger data frihet. Aldri i nærheten av de hastighetene man reklamerer med. Selv ute med fri sikt til antennen. I randområdene til ice pluss nettet burde telefonen skiftet fortere til telia sitt nett slik at man slipper sitte med elendig dekning fordi den holder på ice sitt eget nett. Får uansett anbefalt av meg og en tommel opp fordi disse minusene er nok ikke merkbart for den vanlige mobilbrukeren
Hei Also, Takk for din tilbakemelding. Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene, så tar jeg gjerne en titt på problemene dine tilknyttet hastigheten. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Alltid pålitelig Aldri noe å klage på Punktlige svar God dekning Men min kone bruker ikke data Jeg bruker svært lite Ikke interessert i å betale for noe jeg eller vi ikke bruker
Hei Tor, Så godt å høre at du er fornøyd med ice! Vi jobber hver dag med å kunne tilby konkurransedyktige og gunstige priser til våre kunder, så jeg håper vi kan tilby noe som passer for din kone i nærmeste fremtid. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
God kundeservice, litt treg iblant. Mobilnett, ringing, sms/mms fungerer godt. Men savner Wi-Fi tale, reiser offshore der er det ikke/eller dyrt marine mobildekning. Så blir nok og bytte operatør.
Hei Svein, Takk for din tilbakemelding. Jeg håper vi kan tilby WiFi-tale i nærmeste fremtid slik at vi får beholdt deg som kunde hos oss! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
Må bytte fra ice, dårlig dekning, nesten hver gang jeg tar opp Telefonen står det, ingen internett tilkobling, prøver noen ganger så kommer den opp, er ikke tjent med dette.
Hei Nils H, Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Bestilt ny ice og opplever alltid forsvinner dekning i kjeller og særlig når jeg kjører bil inn i byen. Aldri sett sånn.
Hei Saad, Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har ikke hatt noen problemer. Dekningen er bra. Faktureringen fungerer godt.
Jeg sa opp min avtale innen fristen og helst før portering men må betale 5 fulle abonnementer uansett. Kundesenter kan ikke gjøre noen endringer FØR jeg blir en kunde hos Ice.net. Og hvis jeg blir kunde hos dem, må jeg betale abonnement for hele måned (selv om det blir kun 1 minutt). Jeg kan ikke gjøre noen endringer av abonnementer heller - før jeg blir kunde. Ikke fall i fellen av "godt tilbud fra Ice.net". Styr unna!
Hei Kornel W, Uten kjennskap til saken din, blir det vanskelig å kommentere den. I henhold til våre vilkår, er det slik at du må betale ut inneværende måned ved en oppsigelse. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg ta en nærmere titt på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no