ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde et abonnement på Komplett som fungerte veldig bra. Men mobilen min tok kvelden og jeg måtte kjøpe ny mobil. Kjøpte ny Iphone 8 på Elkjøp og fikk beskjed om at Komplett var blitt kjøpt opp av Ice og at jeg derfor måtte ha nytt sim-kort fra Ice. Syntes dette var dumt da jeg hadde dårlig erfaring fra Ice fra før. Ikke mulig å motta MMS etter flere runder med kontakt med Ice. Derfor ga jeg opp og byttet til Komplett. Her hadde jeg ingen problemer med MMS. Altså, nytt sim-kort fra Ice, men håpet at MMS-tjenesten ville fungere bedre med min nye Iphone 8. Gjett hva? MMS fungerer ikke på min nye mobil heller. Selv om det gjorde det på Komplett sitt Sim-kort. Så jeg gjorde det som folk gjør når de ikke får den tjenesten de betaler for, sier opp abonnementet og gikk over til Telenor. Men den følgen at jeg fikk en klekkelig regning fra Ice på nesten 1000 kr. for "Avtalebrudd". Hvem er det som har forårsaket avtalebruddet? Ice selv, som ikke kan levere MMS-tjeneste. Så: STYR UNNA ICE hvis du vil ha gode tjenester til lave priser. Her kan det fort bli veldig dyrt.
Hei Rita, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Det hørtes ikke helt bra ut. Dersom du kjøpte ny telefon med ice-abonnement, er det slik at du fikk en bindingstid hos oss, på 12 måneder. Bytter man til en annen operatør, innen disse månedene, vil man bli belastet for et bruddgebyr/avtalebrudd. Uten kjennskap til den gjeldende saken, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn, og telefonnummer, så skal vi ta en nærmere titt på saken. Jeg beklager for ulempene dette har medført for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Elendig dekning og kvalitet...... Styr unna..... Ble sendt over til ice via komplett, som har solgt seg til ice. Ikke fornøgd
Hei Kari, Så leit at du opplever dårlig dekning, med ice. Dersom du allerede har byttet operatør, så blir det vanskelig å feilsøke problemet. Om du fortsatt er ice-kunde, så send oss gjerne en e-post til [email protected] slik at vi får undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ikke til å anbefale ,di reklamerer med SUVEREN DEKNING I HELE SKANDINAVIA... bare tull, kjempe dårlig i sverige. Men kunde tjenesten kan jeg fullrose,kjempe service av dem. Har ice som mobiloperatør også,det funker utmerket.
Hei Geir, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, men det er likevel leit å høre at du opplever dårlig dekning, på Mobilt Bredbånd, i Sverige. Dersom du fortsatt opplever dårlig dekning i Sverige, kan du ta kontakt med oss på [email protected]. Da kan vi få undersøkt saken nærmere for deg. Husk å inkludere ditt kundenummer, i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Litt kronglete med SMS på iphone. Har tvilling SIM-kort, sms fungerer utmerket på Android.
Min mor har aldri brukt og kommer aldri til å bruke data på telefonen, derfor valgte jeg dette abonnementet til henne. Jeg har vært kunde hos Ice i en årrekke, og opplever det som kalles kundeservice, dårligere og dårligere. Treffer oftest noen som "ehhh, det må jeg sjekke, dette vet jeg ikke, dette TROR jeg ikke vi kan"... og slike svada svar
Hei Knut, Så leit å høre at du og din mor ikke er fornøyd med at 500MB-abonnementet nå avvikles. Dette beslutningen er blitt tatt, grunnet at de aller færreste av våre kunder, har dette abonnementet. Jeg håper likevel at du/din mor ønsker å forbli kunder hos oss. Dersom det er noe du/dere opplever problemer med, ønsker jeg gjerne at du sender oss en epost til [email protected], med telefonnummeret det gjelder, fullt navn og kort beskrivelse av problemet. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Steder jeg med andre abonnement vil ha 4G vil jeg ofte med dette ha 3G. LTE er også ofte tregt og ting vil ikke laste.
Hei Mari, Så leit å høre at du opplever problemer med 4G/LTE. Har du sett til at dataroamingen også er påslått? Dersom den allerede er det, og du fortsatt opplever treg hastighet, så kan du sende oss en e-post til [email protected] med fullt navn, og telefonnummer. Da skal vi få undersøkt saken din nærmere. :) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
ICE har ikke samme dekning som de andre mobilleverandørene, noe som ikke blir informert om ved tegning av abonnement. Jeg bor midt i Oslo og hadde ikke dekning hjemme... I tillegg fungerer GPS på mobilen svært dårlig, og klarer ikke finne ut hvor man er. Også ICE sin skyld. En tekniker fra ICE hadde var på saken og innrømmet at det ikke var tilstrekkelig dekning i området jeg bor (Grunerløkka). ICE sitt tilbud til meg var å degradere mobilnettet mitt til 3G, til samme pris.. Jeg måtte ha en lang (3 mnd) mailutveksling med ICE før de til slutt gikk med på å si opp abonnementet mitt. ICE kontaktet ikke meg en eneste gang, jeg måtte ringe og purre, og hver gang møtte jeg en ny kundebehandler som ikke kjente til saken. Det er nå omtrent en måned siden de tilslutt gikk med på å avslutte abonnementet mitt, så dette skrives ikke i raseri, men ICE har utvilsomt den værste kundebehandlingen jeg har vært borti noen sinne. Anbefaler alle å styre unna ICE.
Hei Thomas, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Vi jobber hver dag med å yte den beste service for våre kunder, så det er trist å lese at du er misfornøyd med kundebehandlingen. Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Om du ønsker at jeg skal ta en ny gjennomgang av saken, så kan du sende meg en e-post til [email protected]. Hvis ikke, håper jeg at du gir oss en ny sjanse i fremtiden, slik at vi får vist deg hva vi er gode for. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no