Meny

ice omtaler og erfaringer

3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
7
av 30 innen
mobilselskap
55%
anbefaler
ice

"Hele tiden beskjed om. GB"

Omtale om ice skrevet av Paul S for 15.05.2019 19.27

ice har totalt 2008 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hele tiden beskjed om. GB"

For to dager siden fekk jeg beskjer om at min kvote var oppbrukt, kjøpte da en GB en dag senere beskjed om at den var brukt opp, hva er dette...

Svar fra ice
07.06.2019 11.34
Hei, Paul S

Dette hørtes rart ut. :O Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Bytt.no
"Hele tiden beskjed om. GB" skrev Paul S om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Paul S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skrekk og gru"
1 syns denne omtalen er nyttig

Overført Ice ifm oppkjøp av Komplett. Overføring gikk smertefritt. Så opplever jeg betydelig støy/piping på linje selv om forhold er maks. I tillegg opplever jeg at batteriet blir utladet fort. Det var aldri noe problem før overføringen til Ice. Sender melding til kundeservice om problemet... de skal svare innen 4 timer(hverdag), stille som i graven. Da gjorde jeg kort prosess... det finnes andre leverandører. Det ble et kortvarig kundeforhold.

Svar fra ice
07.06.2019 11.33
Hei, Aase

Så leit å høre at du forlatt oss. :-( Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den, men jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning. Da ønsker vi i så fall å rette opp i inntrykket du har av oss.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Ståle A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er store områder som er uten dekning, det ble det ikke nevnt noe om da jeg hadde kontakt med kundeservice

Svar fra ice
07.06.2019 11.33
Hei, Ståle

Så leit å høre at du opplever manglende dekning. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekning og problemer"

Kan snakke i telefon i 10 minutt med god dekning, plutselig detter samtalen ut. Når jeg ringer til andre som har ice så får jeg summelyd hos meg, men mottakeren får ofte ingenting opp. Hverken ubesvart eller noe. Nå får jeg ikke sende sms. 10 år med Netcom/Telia og aldri hatt et eneste problem, nå har jeg hatt Ice i 2 mnd og vil bytte tilbake samme hva det koster. Det startet allerede med problemer etter 3 dager

Svar fra ice
07.06.2019 11.33
Hei, Morten

Så leit at du har hatt problemer med samtaler, og SMS. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Et elendig firma som alle bør holde seg unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble overtalt av ice til å bytte abonnement. På porteringstidspunkt ble ingenting i orden. Prøvde å ringe kundeservice uten å få svar. Etter gjentatte forsøk å få kontakt, ringte jeg tidligere operatør, hvor de sa at ice hadde kansellert portering. I frykt for å være uten telefonabonnement for å gjennomføre viktige avtaler ba jeg om å få tilbake mitt tidligere abonnement. Ice som ikke klarte å få meg på nett mente da at dette var brudd på avtale og sendte meg faktura på 3000kr. Møkkafirma.

Svar fra ice
07.06.2019 11.33
Hei Per,

Dette hørtes ikke bra ut! Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ser frem til å høre fra deg.

Mvh
Julia Ngo
ice.no
ice har totalt 2008 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR