Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice

"God dekning, veldig bra kundeservice og ingen tull"

Omtale om ice skrevet av Remi for 26.01.2021 23:59

ice har totalt 2682 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning, veldig bra kundeservice og ingen tull"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skjønner ikke hvoefor folk klager? Jeg har ikke hatt noe tull med ice i det hele tatt. Ice+ dekningen fungerer som pokker uansett hvor jeg er henne omtrent, og der jeg ikke har ice+ så får jeg telia dekning. Super fornøyd med ice. Kommer ikke til å bytte i det hele tatt. Kundeservice får 10/10 hos meg.

Svar fra ice
01.02.2021 08:16
Hei, Remi Wow! Det her var hyggelig lesning fra deg :D Flott med null tull og bra dekning, syns jeg. Sånt liker vi i ice å høre! Det gir et ganske muntert øre. Satser på at det fortsetter sånn, og at signalene aldri blir bånn :) Ønsker deg en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Bytt.no
"God dekning, veldig bra kundeservice og ingen tull" skrev Remi om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Remi og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Emeline1
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er umulig å få hjelp, de svarer når det passer dem, men har ikke tid til å orden opp i problemet. Benyttet meg av angreretten på telefonkjøp, og fikk bruddgebyr på 2000,- og sliter med å få pengene tilbake. Selv om de sier bruddgebyret krediteres når telefonen er tilbake hos dem så fikk jeg likevel faktura på det beløpet. Telefonen kom til dem en måned før. De sier de har mye å gjøre, men sånt har jeg aldri opplevd fra noen andre ved retur. Så dette er en stor svakhet og uakseptabelt for oss som kunder.

Svar fra ice
25.01.2021 09:28
Hei, Emeline Forstår godt din frustrasjon i dette tilfellet! Jeg ønsker å ta en nærmere kikk på saken din så det er fint om du kan sende oss en e-post til [email protected] Husk å legge ved ditt navn og telefonnummer så skal vi få sett på dette sammen. Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Hermilo G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Terrible signal"

I did not have signal in most of the parking lots and some of the first floors of shopping centers

Svar fra ice
25.01.2021 09:28
Hi, Hermilo Sorry to hear! I want to take a closer look at your signals. Please send us an e-mail to [email protected] Remember to attach your name and mobile number. Have a nice day! With best regards Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Opplevelse i butikken på Sandvika"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg pleier aldri å skrive anmeldelse, men dette er den verste kundeservicen jeg har vært borti. Jeg var nettopp innom butikken i dag, og skulle kjøpe en ny iphone 12 pro som jeg har reservert. I det jeg skulle kjøpe en mobil så ble en mannlig selger hos dere ganske upassende og spurte «Hvordan har du penger til å kjøpe denne mobilen, du vet vi ikke tar delbetaling her» Han sa det uten at jeg har nevnt at jeg skal delbetale i det hele tatt! Jeg håper dere tenker dere igjennom hvem dere ansetter hos dere! Jeg har vært fast kunde hos dere i flere år nå, og hvis dere ikke fikser det opp så er det forståelig at dere mister mange kunder.

Svar fra ice
25.01.2021 09:28
Hei, Linda Dette var leit å lese! Det var sannsynlig ikke vondt ment fra selgeren sin side, men uansett så ønsker jeg å beklage så mye for den dårlige opplevelsen. Det er veldig hyggelig å høre at du har vært kunde hos oss i flere år, og jeg håper du vil fortsette med det tross det som skjedde. Benytter anledningen til å ønske deg en fin helg! Mvh. Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig kundebehandling!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig skuffet over kundebehandling hos ice. Etter å ha angret kjøp av Samsung S20 med abonnement får jeg beskjed (etter å ha vært kasteball mellom forskjellige kundebehandlere) at det vil ta opp til en måned å behandle min retur. En måned?? Jeg får også beskjed om at jeg vil motta en faktura for brudd på avtalen!! Brudd på avtalen?? Jeg har brukt angreretten min!! Og de 8000kr som jeg har betalt for telefonen vil være "låst" i en måned?? Dette fører videre til at jeg ikke får bestilt den nye Samsung S21 innen kampanjen er over 28.01.2021 (altså om en uke)! Veldig skuffet over første "møtet" med ice! Dårlig førsteinntrykk!!

Svar fra ice
25.01.2021 09:28
Hei, Dette var veldig beklagelig å høre at du har en slik opplevelse med oss! Jeg ønsker gjerne å se hva vi kan gjøre for deg her, så jeg ber deg derfor sende oss en e-post til [email protected] Husk å legg ved navn og mobilnummer. Ha en fin fredag! Mvh. Tina ice.no
ice har totalt 2682 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR